Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa

Tänään Koulussa

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ärmätti

Ärmätti

Viestien lukumäärä : 3232
Ikä : 31

Tänään Koulussa - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyTi Syys 24, 2013 7:39 am

RudolfJNapalmi kirjoitti:
Joko oot maalannu tulivuoritaulun? Surprised Mää voin ostaa sen sitte.
enno vielä mutta mielessä kyllä oli että alottelen. pitää vaan tsiigailla joku ristuksen hyvä mallikuva inspiroimaan Twisted Evil 
toissaviikolla hain 4 pohjaa askartelukulmalta ja mää oon käyttäny ne kaikki Shocked + siihe vielä 2. hitto mikä tahti joten haenpa siis lisää.
Takaisin alkuun Siirry alas
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyTi Syys 24, 2013 9:10 am

Nosselman I.V kirjoitti:
enno vielä mutta mielessä kyllä oli että alottelen. pitää vaan tsiigailla joku ristuksen hyvä mallikuva inspiroimaan Twisted Evil 
toissaviikolla hain 4 pohjaa askartelukulmalta ja mää oon käyttäny ne kaikki Shocked + siihe vielä 2. hitto mikä tahti joten haenpa siis lisää.
Jätkä on vähä innostunu Very Happy
http://spawnfromdeceit1.bandcamp.com
Ärmätti

Ärmätti

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyTi Syys 24, 2013 9:19 am

Nosselman I.V kirjoitti:
sanotaanko näin että tässä vaiheessa elämää on jotenki vaan parempi pitää ittesä aktiivisena
Äpärä

Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyTi Syys 24, 2013 1:02 pm

Nosselman I.V kirjoitti:
Nosselman I.V kirjoitti:
sanotaanko näin että tässä vaiheessa elämää on jotenki vaan parempi pitää ittesä aktiivisena
Sanoisin, että koko elämän ajan on parempi pitää ittensä aktiivisena, ja jättää kaikki ylimääräinen paska tekemättä.
http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyTi Syys 24, 2013 1:49 pm

Äpärä kirjoitti:
Nosselman I.V kirjoitti:
Nosselman I.V kirjoitti:
Sanoisin, että koko elämän ajan on parempi pitää ittensä aktiivisena, ja jättää kaikki ylimääräinen paska tekemättä.
Niinpä. Välillä tosin on ihan hyvä myös pitää ittensä aktiivisena sillä ylimääräsellä paskalla jossei järkevämpää oo tarjolla.
Ärmätti

Ärmätti

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyKe Syys 25, 2013 7:26 am

Äpärä kirjoitti:
Nosselman I.V kirjoitti:
Nosselman I.V kirjoitti:
siinä oot kyllä ihan oikeessa. parempi on tosissaan vaan raivolla työstää menemään etiäpäin niin kyllä se jossain vaiheessa alkaa taas lähteä ihan luonnostaan eikä sitä koe itselleen minkäänlaisena haasteena. alkaa loppuunsa olemaan vaan mukavaa työstää vitusti kaikkee.
konkelo

konkelo

Viestien lukumäärä : 3473
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyTi Loka 01, 2013 1:11 pm

Eka päivä. Opetin soittamaan Master of Puppetsia ja poseerasin koulukuvissa Cool

E: perkele väärä topikki. Piti mennä tänään töissä osastolle.....
http://www.psykoanalyysi.co.nr
Ärmätti

Ärmätti

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyKe Loka 02, 2013 10:42 am

kurssin viimoset tunnit ja vahva kolmonen tuli vaikka oon ollu poikessakin jne. mutta opettaja katsoi että sen verran raivolla oon työstäny ja kehittyny ettei moiset tekijät haittaa. vielä pitäs joku itsearviointi kirjottaa mutta...nääh. joku päivä kunhan saan ohjekysymykset sähköpostiin. ny ei jaksa. raivolla etiäpäin Manowar 
Äpärä

Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyKe Loka 02, 2013 11:09 am

Nosselman I.V kirjoitti:
kurssin viimoset tunnit ja vahva kolmonen tuli vaikka oon ollu poikessakin jne. mutta opettaja katsoi että sen verran raivolla oon työstäny ja kehittyny ettei moiset tekijät haittaa. vielä pitäs joku itsearviointi kirjottaa mutta...nääh. joku päivä kunhan saan ohjekysymykset sähköpostiin. ny ei jaksa. raivolla etiäpäin Manowar 
hyvä...hyvä!
http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
Ärmätti

Ärmätti

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyTi Loka 22, 2013 5:24 am

Oottelen tässä kemian tuntien alkua ja koko kroppa tärisee. Ei hemmetti tätä ravinnottomuutta ja väsymystä. Taitaa tulla ilkein talvi koskaan.
NekroDesekrator

NekroDesekrator

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyTi Loka 22, 2013 2:18 pm

Kouluun taas palattu ja jo kahen päivän jälkeen vituttaa. Vittu että mä vihaan mun luokkalaisia paria poikkeusta lukuunottamatta.

Mutta loppuajan en kyllä täällä koulussa käytä muuhun ku hommien tekemiseen tosissaan. Tullu niin turhaan paskanjauhantaan ykkös- ja kakkosluokalla tuhlattua aikaa aKa oon kussut vaan omiin muroihin. Syy miks tuolla olen on se et haluun työllistyä tolle alalle nii miksei mulla oo aiemmin ollu samanlaista motivaatiota oppia? Neutral 
Qrmitsa

Qrmitsa

Viestien lukumäärä : 291
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyTi Loka 22, 2013 2:37 pm

Ei ollu kyllä tänään mutta soitettiin musa tunnilla dillinger escape planin - black bubblegumia Manowar .
Ärmätti

Ärmätti

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyMa Loka 28, 2013 6:47 am

kukkee on kova jätkä kun ajatteli tulla kouluun istumaan vaikka se alkais vasta 12:30? no mitäpä suotta. vois istua täällä yön yli huomiseen asti.
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyMa Marras 04, 2013 12:02 pm

Tänään jatku taas ja suurin osa luokkakavereista on edelleen vitun tyhmiä ja ärsyttäviä. Mulla piti olla 12:45 terveystarkastus ja tulin sinne jo joskus ennen puolta. Siellä oli kaikki päin vittua ko jotain rokotuksia jaettiin ilman ajanvarausta ja mummot sekoili ja ihmetteli kaikkea. Sitte siinä oli joku lääkäri joka oikeesti vittu huusi kaikkea hajamielisyyksiään.

"VOI, ETTÄ! MÄÄ EN HUOMANNU YHTÄÄN TÄTÄ LAPPUA TÄSSÄ MUTTA TUOLLAHAN NE ROKOTUKSET ONKI JOO MEE SINNE HEHHEH. KYLLÄPÄS MÄÄ OON TYHMÄ!"

Ja se tuli aina tasasin väliajoin siihen käytävälle sekoileen jotain samalla meiningillä ja sillä oli ihan VITUN rasittava ääni muutenki. Siinä sitten odottelin joku puolitoista tuntia eikä mua vieläkään oltu kutsuttu sisään. Alko vituttaan ja lähin kämpille, pitäköön tunkkinsa sitte. Mietin jälkeenpäin, että oiskohan siinä sittenki ollu jotain ilmottautumismeininkiä vaikka opettaja tuumas, että ei tarvi. Vedän sitä turpaan huomenna jos tää on sen vika.
Ärmätti

Ärmätti

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyMa Marras 11, 2013 9:02 am

Aijaijai kun taas kyrsii ja tympii tämä homma. Ei tätä ois paljoo jälellä mutta hohhoijaa kun ei jaksais millään Sleep 
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyKe Marras 13, 2013 11:30 am

Lintsasin niinku koviksetki Cool En vaan nähny mitään järkeä mennä kouluun ku huomenna lähtö harjotteluun, opettaja sano jo, että saan suorittaa kurssin etätehtävinä ja käsiteltävä asia on jo meikälle aika selevää pässinseitania. Mietin tossa aamulla, että mää oon aika hyvä oppilas ja käyn koulua melko tunnollisesti ja sitte on aina näitä luokkakavereita jotka tulee ja menee miten lystää ja silti jotenki kikkailee kursseista ihtensä läpi. Minkä takia mulla on huono omatunto jos oon yhen päivän pois omin luvin?

Viime koneopin kokeesta tuli täydet pinnat ja olin sössöttäny jotain korkeemman kurssinki asioita. Lukematta sanaakaan siihen. Kai se jo kertoo jotain, että ymmärrän nuo hommat. Vittuako siellä istua ja kuunnella päivänselviä asioita. Onhan se ihan hyvää kertausta mutta vähän turhauttavaa. Varsinki ko se opettaja yrittää kokoajan käännyttää konepuolelle vaikka mää oon jo valinnu perämiehen suuntautumisvaihtoehdon. Keep your tunks.
Ärmätti

Ärmätti

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyKe Marras 13, 2013 1:15 pm

en ollu!
eilen rupes sen verta kyrsimään kun sain kuulla etten selviäkään vielä tämän vuoden puolella tuolta pois niin juomisekshan se meni. sinänsä erittäin paska tilanne eikä tässä liiemmin naurata. sitä sitten vielä vuoden alusta kyrvistellään pari kuukautta.

nii ja Roope mulla on tossa pyöriny jo jonki aikaa pari tulivuorimaalausta ku oli puhetta tossa aijemmi niistä. voin laittaa joku päivä kuvaa kunhan selviän.
NekroDesekrator

NekroDesekrator

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyKe Marras 13, 2013 2:27 pm

Oltiin messukeskuksessa kiinteistömessuilla. Ihan vitun turhaa paskaa. Siinä kiertelin yhen luokkalaisen kanssa jonka oon tuntenu pitkää ja joka on yks harvoista jota siedän tosta sakista. No ei siinä paljon mitään ideaa sitten ollut, alko vaan ottaa päähän tuolla. Oltii siellä joku vajaa kaks tuntia ja juotiin ilmaiset kahvit. Ei ees ollu kouluruokailuu nii vituttaa. Mikä tän reissun pointti nyt ees oli?
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyKe Marras 13, 2013 5:53 pm

Notorious I.V kirjoitti:

nii ja Roope mulla on tossa pyöriny jo jonki aikaa pari tulivuorimaalausta ku oli puhetta tossa aijemmi niistä. voin laittaa joku päivä kuvaa kunhan selviän.
Laita ihmeessä! Jos on hienoja nii voisin ostaa jonku. Mulla on Kaaprolta saatu majakkataulu niin vois aina hekotella itekseen ko ne on vierekkäin seinällä Smile 
hyppymiina

hyppymiina

Viestien lukumäärä : 1974
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyTi Marras 19, 2013 12:36 pm

20. Tammikuuta alkais sitten harjottelujakson suorittaminen linnateatterissa. Vieläpä sanoivat et ois oikeasti aika paljon kuvaushommia laidasta laitaan, niin eipä sit iske vitunmoista turhautumista niin kuin viime harjotusjaksolla. Tosin taisin puolihuolimattomasti mennä lupaamaan et videokuvan ottaminen onnistuis, kun mullahan on aika minimaaliset kokemukset minkään video editoinnista tai taltioimisesta Laughing No passaan siinä vaiheessa sitten jollain tekosyyllä kun ottavat puheenaiheeksi.

Pitäiks varmaan vähän miettiä et mitä seuraavaksi. Turun Taideakatemia ois ideana heittää hakuun ainakin ja sit läpällä jotain muita alan koulutuksia. Helsinkiin tai Lahteen ei kyllä tee mieli yhtään ees yrittää.
Ärmätti

Ärmätti

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyTi Joulu 03, 2013 12:53 pm

en jaksanu herätä. pitää vaikka illalla kuvata noi parit taulut.
Ärmätti

Ärmätti

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyKe Joulu 04, 2013 9:16 pm

hittolainen! huomenna onneks koittaa sellanen neljän päivän loma itellein cheers  itse asiassa asian johdosta aika veri häpi.
NekroDesekrator

NekroDesekrator

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyKe Joulu 04, 2013 9:58 pm

Tänään oli koulua klo 6-19(not shitting) ja sen seurauksena ei ookkaa huomenna mitään. Hyvät 7h tullu yhteensä nyt istuttuu dösäs tän päivä aikana.

...ja luokkalaiset on edelleen perseestä. Onneks enää alle 4kk koululla jonka jälkeen pääsee kouluyhteisöstä eroon. Sitä onkin odoteltu monta vuotta.
Qrmitsa

Qrmitsa

Viestien lukumäärä : 291
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyKe Joulu 11, 2013 9:16 pm

Löysin musanluokan lattialta palan Fazerin sinistä!
Jouluntaikaa! santa cheers santa 
Ärmätti

Ärmätti

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 EmptyMa Joulu 16, 2013 2:49 pm

"Ns" työharjoitteluista (jossa suunnittelin ja toteutin yhelle bändille keikkajulisteen ja flaijerin) tiukka kolmonen,.

Ja laitetaanpa nyt tännekkin pienehköä mainosta että jos olette vailla keikkajulisteita tai flaijereita (kansikuvituskin käy) niin mää suostun aika vitun mielelläni tekemään niitä näiden opiskelutöideni puitteissa. Ottakkee vaan yhteyttä tarvittaessa niin huastellaan enemmän!
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 5 Empty

Tänään Koulussa
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: