Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa

Tänään Koulussa

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
NekroDesekrator

NekroDesekrator

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 24

Tänään Koulussa - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyMa Joulu 16, 2013 3:57 pm

Nyt kyllä rasahtelee rusinat niin vitusti. Annetaan koko porukalle yhteisiä hommia ja 1/3 ei ole edes koulussa ja paikallaolijoista 3/4 näprää suurimmaks osaks sitä vitun kännykkää. Katkon kohta niitten sormet. Minä ja yks toinen tehdään koko päivä hommia ja muut ei vaivaudu tekemään porukalla edes puoliakaan siitä mitä me tehtiin.

Ja sitten on tämä yks sankari meidän luokalta joka on kenties onnettomin tapaus mihin oon törmännyt elämäni aikana. Miks vitussa se ees on meidän luokalla kun sitä ei kiinnosta koulussa taikka työharjoitteluissa tehdä paskanvittuakaan? Siis jumalauta, se on kohta 19-vuotias ja se ei kykene itsenäisesti tekemään jotain maailman yksinkertaisimpia hommia. Jouduin jumalauta toimimaan työnjohtana  Facepalm Mun tekis mieli oikeesti potkasta sitä naamaan.

Edit: toi mun avatar jotenki kuvastaa fiilistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dave

Dave

Viestien lukumäärä : 4009
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyMa Joulu 16, 2013 6:51 pm

NekroDesekrator kirjoitti:
Ja sitten on tämä yks sankari meidän luokalta joka on kenties onnettomin tapaus mihin oon törmännyt elämäni aikana. Miks vitussa se ees on meidän luokalla kun sitä ei kiinnosta koulussa taikka työharjoitteluissa tehdä paskanvittuakaan?
Jotku opiskelee vaan saadakseen ammatin eikä ala kiinnosta välttämättä paskaa, niinku tein itsekkin. Eipä paljoo kiinnostanu mikään mut tuskin mä kyl muitakaa häirihin siellä
http://ultrabrewtality.bandcamp.com/
Tvoni

Tvoni

Viestien lukumäärä : 1375

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyMa Joulu 16, 2013 7:17 pm

NekroDesekrator kirjoitti:
Nyt kyllä rasahtelee rusinat niin vitusti. Annetaan koko porukalle yhteisiä hommia ja 1/3 ei ole edes koulussa ja paikallaolijoista 3/4 näprää suurimmaks osaks sitä vitun kännykkää. Katkon kohta niitten sormet. Minä ja yks toinen tehdään koko päivä hommia ja muut ei vaivaudu tekemään porukalla edes puoliakaan siitä mitä me tehtiin.

Ja sitten on tämä yks sankari meidän luokalta joka on kenties onnettomin tapaus mihin oon törmännyt elämäni aikana. Miks vitussa se ees on meidän luokalla kun sitä ei kiinnosta koulussa taikka työharjoitteluissa tehdä paskanvittuakaan? Siis jumalauta, se on kohta 19-vuotias ja se ei kykene itsenäisesti tekemään jotain maailman yksinkertaisimpia hommia. Jouduin jumalauta toimimaan työnjohtana  Facepalm Mun tekis mieli oikeesti potkasta sitä naamaan.

Edit: toi mun avatar jotenki kuvastaa fiilistä.

Itteä vituttaa tuossa eniten se että tommoset vie paikan semmosilta joita oikeesti kiinnostais se ala.
http://www.myspace.com/sfdgrind
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyMa Joulu 16, 2013 8:20 pm

On se kyllä vähä kieroutunutta, että siellä istutaan kiinnostumatta mistään ja sitten saattaa olla oikeesti kiinnostuneita ihmisiä jotka ei pääse kouluun. Enpä mää nyt mitenkään tuomitse toisaalta ihmisiäkään jotka haluaa vaan sen ammatin. Jossei oikeesti tiiä mitä haluaa, nii koulu on parempi ko kotona lusmuilu 16-vuotiaana mun mielestä. Mutta vois kyllä ainaki yrittää ottaa siitä jotain irti tai edes olla häirittemättä muita. Meiänki luokalla on ihan vitusti noita kännykännäprääjiä ja kyllä kieltämättä välillä tekis repiä niiltä pää irti.

Ei se puhelimen näprääminen oikeestaan ees vituttais mutta se johtaa siihen, että opettaja joutuu kokoajan keskeyttään hommansa ko pitää komennella pikkupoikia käyttäytyyn. Tai sitte jos on semmonen opettaja jota ei jaksa kiinnostaa jos jotaki ei jaksa kiinnostaa, nii nää bensalenkkareimmat opiskelijat alkaa kahtoon jotain saatanan mopovideoita youtubesta ja naureskelee. Yritä siinä saatana oppia. Välillä tuntuu siltä, että tarvin erityisopetusta sen takia, että mua kiinnostaa, keskityn ja haluan oppia. Käsittääkseni tää oli vielä joskus toisin päin?
http://spawnfromdeceit1.bandcamp.com
Dave

Dave

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyMa Joulu 16, 2013 9:01 pm

Nii ja meikähän kävi siis talonrakentajan koulutuksen enkä varmasti vieny paikkaa keltään muulta. Hypin muutenki koko 2,5v luokalta toiselle ja kuljin oman opintosuunnitelman mukaan eli siis valmistuin vielä nopeemmin ku mitä muut. Ei mua siltikää kiinnostanu paskaakaa olla siellä ja työmaapäivät meni ekan vuoden ajan korttia pelaten työmaakopissa. Sitte tehtiin mun ja parin muun tyypin kans diili et tehään tietyn verran juttuja esim pihakiveytyksiä päivässä ja päästiin sit aiemmin himaan. Eli ei kyl häiritty ketään koska siitä ei ois todellakaa ollu kellekkää meistä hyötyä, sen sijaan päästiin aina aiemmin pois ja tekemään sitä mikä kiinnostaa.
NekroDesekrator

NekroDesekrator

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyMa Joulu 16, 2013 9:14 pm

Tän jakson maikka on semmonen, että kertoo usein mikä on homman nimi ja sitten se lähtee hoitamaan seuraavaa hommaa, esim. käymään työmaalla jossa jotain luokkalaisia on. Muutenkin nyt meillä on enemmän tämmöstä itsenäistä hommaa. Mutta kun nämä minun luokan herrat ovat semmosia että kaikesta aina valitetaan ja just semmonen "miks minä?" mentaliteetti jos esim. joudutaan työsali siivoamaan koska kukaan ei vaivaudu esimerkiks palauttamaan osia takaisin hyllyihin kun työ on asennettu ja purettu. Ja just tämä "ei täst saa palkkaa" asenne vituttaa kanssa niin huolella. Nii ja kans: "emmä joudu tämmöstä töissä tekemään".

Ja sit on just kans tätä et jos joku yrittää nii sitten sitä häiritään. Siis mitä vittua? Oikeesti ei voi olla noin ala-arvosta toi meininki... Itse jouduin tämän kohteeksi aiempina vuosina usein, en tosin enään.

Ja siitä yhdestä jannusta sitä vaan, että jos se esim. kusettaa työnantajaa että sillä on mm. ajotunteja vaan päästäkseen veke duunista niin jo on vittu.

Ja tosiaan, kyseessä on LVI-ala, sisältää niin vitusti asiaa jota ei saa edes ängettyä kunnolla kolmeen vuoteen, joten paree on siinä edes yrittää eikä vaan kaivella munia.

Ja mä en edes liioittele kun mä aina olen sanonut että vihaan näitä mulkkuja. Ne on vielä henk. koht. tasolla ihan paskasakkia suurin osa. Vitun amis. En tunne kuuluvani tänne. Oikeestaan en tunne kuuluvani mihinkään.
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyMa Joulu 16, 2013 9:20 pm

Dave kirjoitti:
Nii ja meikähän kävi siis talonrakentajan koulutuksen enkä varmasti vieny paikkaa keltään muulta. Hypin muutenki koko 2,5v luokalta toiselle ja kuljin oman opintosuunnitelman mukaan eli siis valmistuin vielä nopeemmin ku mitä muut. Ei mua siltikää kiinnostanu paskaakaa olla siellä ja työmaapäivät meni ekan vuoden ajan korttia pelaten työmaakopissa. Sitte tehtiin mun ja parin muun tyypin kans diili et tehään tietyn verran juttuja esim pihakiveytyksiä päivässä ja päästiin sit aiemmin himaan. Eli ei kyl häiritty ketään koska siitä ei ois todellakaa ollu kellekkää meistä hyötyä, sen sijaan päästiin aina aiemmin pois ja tekemään sitä mikä kiinnostaa.
No tuohan on kaikkia osapuolia tyydyttävä ratkasu. Ookko nyt sitte löytäny jotain semmosta alaa mikä kiinnostais nii, että jaksais tehä töitä sen kans? Ymmärsin ainaki, että tuo sun tatuointiliikkeen apurina oleminen on aika mahtavaa?

Itehän tosiaan opiskelin pintakäsittelijäks kans turhaan. Tai kyllä mua se kiinnosti sillon ja kiinnosti edelleen. Ei vaan vittuakaan kiinnosta olla raksalla 7-15:30 viis päivää viikosta ja kaks päivää vapaalla. Se ei vaan oo mun juttu. Jos joku ois tullu kertomaan mulle, että ihminen voi olla merellä töissä, oisin varmaan hakenu suoraan tänne. Mutta koska en mää tienny mistään mitään sillon nii se vähän niinku jäi. Kyllähän täkkärit tekee laivoillaki aivan vitusti nimenomaan pintakäsittelytyötä, joten siinä mielessä tuosta koulutuksesta on mulle ollu vaan hyötyä.

Muutenki musta on absurdia ajatella, että 15-vuotias ihminen tietää mitä haluaa tehä loppuelämänsä. Tai toki jotku voi tietää mutta varmaan kovin moni ei. Monet menee lukioon kun ei oo mitään hajua mitä haluaa tehä. Ennemmin mää kyllä kannattaisin sitä ammattikoulua mutta mää arvostanki aika paljo erilaisia asioita elämässäni ko yleistietoa. Taitaa nykyään olla myös niin kovat paineet opiskella edes joksikin, että välivuosi ja oman tulevaisuuden miettiminen ei tuu kyseeseenkään. Ihminen pannaan liukuhihnalle suoriutumaan ja katotaan mitä toisesta päästä tulee ulos.
Ärmätti

Ärmätti

Viestien lukumäärä : 3232

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyMa Joulu 16, 2013 9:22 pm

Ihan alkuun ja vielä ensimmäisinäkin vuosina tuossa koulussa harmitti ja hämmenti vitusti että miks vitussa ne kaikista lahjakkaista ja kiinnstuneista ottivat juuri minut tuonne sisään vaikka hakijoita oli öbaut sata tai enemmänkin. Ja niin siis en minä ole itse aiheuttanut tunneilla tai muuallakaan mitään häiriötä toisin kuin monet muut meidän luokalla. Yleistä pahennusta kyllä senkin edestä enkä aina ole täysin mallioppilas ollut vaikka olen kyllä tehnyt kunnolla kaikki työni loppuun mitä on pitänyt. Sinänsä melko hulttio! Ja onhan minua suunnattomasti vituttanut koko opiskeluiden ajan mutta nyt kun näin neljännellä vuodella alkaa asiaa tarkemmin ruotimaan niin on tuosta ollut helvetin paljon hyötyä ja ihan hyvä loppuunsa kun pääsin tuohon kouluun. Kaiken tuon ajan olisi voinut käyttää vitun paljon huonomminkin ja eiköhän moni samaan aikaan hakeneistakin ole päässyt tuonne myöhemminkin opiskelemaan. Asiat kuitenkin siis ovat korjaantuneet ajan kanssa.
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyMa Joulu 16, 2013 9:28 pm

Tuli muuten mieleen, että tää on nyt tällä hetkellä ehkä foorumin asiallisin topikki vuoteen tän keskustelun takia.
Arja Laine

Arja Laine

Viestien lukumäärä : 662

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyMa Joulu 16, 2013 9:33 pm

RudolfJNapalmi kirjoitti:
Tuli muuten mieleen, että tää on nyt tällä hetkellä ehkä foorumin asiallisin topikki vuoteen tän keskustelun takia.

Kouluhommista sen verran, et sä olet muuten Roope valanut uskoa mun tulevaisuudelle  cheers 
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyMa Joulu 16, 2013 9:37 pm

Ior Rock kirjoitti:

Kouluhommista sen verran, et sä olet muuten Roope valanut uskoa mun tulevaisuudelle  cheers 
Ja teet ihan vitun oikean ratkasun jos lähet merenkulkualaa opiskeleen  Cool Onhan tämä maailman paras ammatti! Pitäis joskus törmäillä ja jauhaa kunnolla paskaa ku ei jaksa kirjottaa puoliakaan mitä vois sanoa.
keitto

keitto

Viestien lukumäärä : 2566

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyTi Joulu 17, 2013 6:34 am

Itseni pitäis nyt alkaa joku koulu miettimään ihan tosissaan, mutta mikään ala josta vois työllistyä ei kiinnosta eikä myöskään ammatti josta ei saa töitä.
Dave

Dave

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyTi Joulu 17, 2013 7:45 am

No tuohan on kaikkia osapuolia tyydyttävä ratkasu. Ookko nyt sitte löytäny jotain semmosta alaa mikä kiinnostais nii, että jaksais tehä töitä sen kans? Ymmärsin ainaki, että tuo sun tatuointiliikkeen apurina oleminen on aika mahtavaa?
Joo hyvä homma se oliki! 8 tuntia kerkesin käydä sisustusalaa jonne pääsin vielä huippupisteille, tietty ku ainoa mieshakija mut sit värisokeus pudotti takas maanpinnalle ja jäi seki. Noi kalusteasennushommat oli just jees missä olin aiemmin, sai ite päättää millon oot töissä, ei mitää nine-to-five hommaa mut siinä taas ei uuden pomon kanssa tullu toimeen.

Se tietty mikä aina kiinnostaa on musahommat, musapajalle oisin päässykki täs justiisa opettelee miksausta ja valoja jne mut mä näen kyllä oman tulevaisuuteni tuolla tatskaliikkeellä. Vaikka työkokeilu loppuu huhtikuussa ni jatkoa on tiedossa, varmaanki vuosiksi.

Ja tosiaan itteeniki ku kiinnosti toi pintakäsittelyhommat ja ajattelin että vois aikuispuolelle kokeilla niin eiköhän joutunu tokasee että kiitos Kuopijo "sinulla tulee olla alan perusopinnot suoritettu jotta voit haekea aikuispuolelle" ja koulutus oli pintakäsittelyalan perusopetus. VITTUMITÄPASKAA- pitää olla käyny ala että voi aikuisena käydä saman alan uusiks
Kapr

Kapr

Viestien lukumäärä : 3102
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyTi Joulu 17, 2013 11:53 am

Dave kirjoitti:

Ja tosiaan itteeniki ku kiinnosti toi pintakäsittelyhommat ja ajattelin että vois aikuispuolelle kokeilla niin eiköhän joutunu tokasee että kiitos Kuopijo "sinulla tulee olla alan perusopinnot suoritettu jotta voit haekea aikuispuolelle" ja koulutus oli pintakäsittelyalan perusopetus. VITTUMITÄPASKAA- pitää olla käyny ala että voi aikuisena käydä saman alan uusiks

Mää oon kans kiroillu ihan samaa tuon Turun työkkärin tarjonnan kanssa. Sinne tulee koko aika vaan vaikeammin haettavia koulutuksia. Kaiken huippu oli "Yrittäjyyskurssi korkeakoulutetuille". Kerranki ku oli joku järkevä (myyntityö/turvallisuus, ois saanu vartijakortin, veikkauspassit yms. että ois helposti voinu tehä kaupoissa/kiskoilla oikeestaan mitä vaan) mutta se sitten peruttiin 3pv ennen alkua.

En oikeen muutenkaan ymmärrä, että miten ne koittaa tapella työttömyyttä joillakin "Intian kaupan erikoisosaaja ja peligraafikko-koulutuksilla".
Nistus rotta

Nistus rotta

Viestien lukumäärä : 3245
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyTi Joulu 17, 2013 1:16 pm

keitto kirjoitti:
Itseni pitäis nyt alkaa joku koulu miettimään ihan tosissaan, mutta mikään ala josta vois työllistyä ei kiinnosta eikä myöskään ammatti josta ei saa töitä.

No sitte sulla on melko paskat lähtökohat.
https://www.facebook.com/nistikko
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyTi Joulu 17, 2013 1:30 pm

Ois hyvä jos työkkäri järjestäis säännöllisin väliajoin ilmasia työturvallisuus-, veikkauspassi-, anniskelulupa-, tulityö-, trukkikortti- ja kaikkia muita koulutuksia. Kai ne jotain joskus järkkää mutta aika harvoin ja seki vissin maksaa. Noita saatanan kortteja ja lappusia tarvii nykyään melkeen ruuvimeisselin käsittelemiseen nii voisivat auttaa edes siinä.

Merenkulkualalla noita lappusia on kyllä aivan vitusti. Mulla on tulityökortti, laivaensiapusertifikaatti, pelastusvene- ja lauttakoulutussertifikaatti, basic safety trainingin palo ja pelastus-, sekä survival trainingin sertifikaatit, port security sertifikaatti, merimieslääkärintodistus, merimiespassi ja turistipassi. Nyt harjottelussa mulla on vielä harjottelukirja joka on niin tarkasti jonku koodin pohjalta tehty, että siellä on just näitä "Use correct tool for task in hand" ja vastaavia. Eiköhän vähän tyhmempiki ihminen tajua, ettei vasaralla oo hirveen kätevä maalata.

Jos taas ei oo tuota harjottelukirjaa niin on pätevyystodistukset ja usein myös fast rescue boat sertifikaatti, korkeempi laivaensiapukoulutus ja erilaisiin tutka- ja karttajärjestelmiinki saattaa olla omat koulutukset jotka vaaditaan jos meinaa olla perämiehenä tms.
Nistus rotta

Nistus rotta

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyTi Joulu 17, 2013 2:10 pm

Ois hyvä jos työkkäri järjestäis säännöllisin väliajoin ilmasia työturvallisuus-, veikkauspassi-, anniskelulupa-, tulityö-, trukkikortti- ja kaikkia muita koulutuksia. Kai ne jotain joskus järkkää mutta aika harvoin ja seki vissin maksaa. Noita saatanan kortteja ja lappusia tarvii nykyään melkeen ruuvimeisselin käsittelemiseen nii voisivat auttaa edes siinä.

Merenkulkualalla noita lappusia on kyllä aivan vitusti. Mulla on tulityökortti, laivaensiapusertifikaatti, pelastusvene- ja lauttakoulutussertifikaatti, basic safety trainingin palo ja pelastus-, sekä survival trainingin sertifikaatit, port security sertifikaatti, merimieslääkärintodistus, merimiespassi ja turistipassi. Nyt harjottelussa mulla on vielä harjottelukirja joka on niin tarkasti jonku koodin pohjalta tehty, että siellä on just näitä "Use correct tool for task in hand" ja vastaavia. Eiköhän vähän tyhmempiki ihminen tajua, ettei vasaralla oo hirveen kätevä maalata.

Jos taas ei oo tuota harjottelukirjaa niin on pätevyystodistukset ja usein myös fast rescue boat sertifikaatti, korkeempi laivaensiapukoulutus ja erilaisiin tutka- ja karttajärjestelmiinki saattaa olla omat koulutukset jotka vaaditaan jos meinaa olla perämiehenä tms.

Jos noita kursseja tullee ilmaseks vastaan niin kannattaa ehottomasti mennä. On ne työkkärin kauttaki halvempia ku normaalisti.
Oli se sitten perseen reijän hiplaus kurssi tai tulityökurssi.
Qrmitsa

Qrmitsa

Viestien lukumäärä : 291
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyTi Joulu 17, 2013 2:41 pm

survival trainingin
Mitä tähän kuuluu? Selviitkö aavikolla viikon pelkällä kusenjuonnilla?
vville

vville

Viestien lukumäärä : 895
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyTi Joulu 17, 2013 2:58 pm

Nistus rotta kirjoitti:
perseen reijän hiplaus kurssi
Kiinnostaa Surprised 
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyTi Joulu 17, 2013 3:04 pm

Qrmitsa kirjoitti:
survival trainingin
Mitä tähän kuuluu? Selviitkö aavikolla viikon pelkällä kusenjuonnilla?
No ei paljoa aavikoilla seilata, joten varmaan en Sad Mut siis tuossa koulutetaan selviytyyn kaikki menee vituiks-skenaariosta. Miten selviää kylmässä vedessä vitun kauan, miten pelastetaan joku äijä ilman, että vahingossa hukuttaa sen, miten käännetään pelastuslautta oikeinpäin jos se on päin vittua. Siis käytännöllisiä taitoja jotka on hyvä (pakko) osata ku laiva uppoo.
Nistus rotta

Nistus rotta

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyTi Joulu 17, 2013 3:24 pm

vville kirjoitti:
Nistus rotta kirjoitti:
perseen reijän hiplaus kurssi
Kiinnostaa Surprised 

Rokkenrollila oli peräpukama vasta niin se voi kertoa sulle deetailssit. Pääset varmaan sisään jos haluat
Kapr

Kapr

Viestien lukumäärä : 3102
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyTi Joulu 17, 2013 3:48 pm

Trukkikorttikursseja on ainakin täällä usein, mutta ne vaatii jonkin todistuksen että kurssin loputtua on työpaikka varma.

"moi, otatko mut ajaan trukkia? en oo kyl ikään ajanu mut meen ny kurssille ja musta tulee ihan vitun hyvä allekirjotaks tän lapun t. maailmam paras trukki kuski"
Nistus rotta

Nistus rotta

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyTi Joulu 17, 2013 4:22 pm

Kapr kirjoitti:
Trukkikorttikursseja on ainakin täällä usein, mutta ne vaatii jonkin todistuksen että kurssin loputtua on työpaikka varma.

"moi, otatko mut ajaan trukkia? en oo kyl ikään ajanu mut meen ny kurssille ja musta tulee ihan vitun hyvä allekirjotaks tän lapun t. maailmam paras trukki kuski"

Trukilla kruisailu best
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyTi Joulu 17, 2013 8:48 pm

Nistus rotta kirjoitti:
Kapr kirjoitti:

Trukilla kruisailu best
Tää on kyllä hauskaa. Ja ihmetyttää tuo korttihomma ylipäätään. Täällä laivalla puosu kysy multa ekassa satamassa, että osaakko ajaa trukkia. Vastasin, että en oo kokeillu ko kerran joskus 14-vuotiaana enkä muista ja se heitti avaimet kouraan ja sano, että rällää tunti ja sano sitte, että osaakko. Tolleen se pitäis mennä saatana
Dave

Dave

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 EmptyTi Joulu 17, 2013 9:09 pm

Nistus rotta kirjoitti:
Kapr kirjoitti:

Trukilla kruisailu best
Tää on kyllä hauskaa. Ja ihmetyttää tuo korttihomma ylipäätään. Täällä laivalla puosu kysy multa ekassa satamassa, että osaakko ajaa trukkia. Vastasin, että en oo kokeillu ko kerran joskus 14-vuotiaana enkä muista ja se heitti avaimet kouraan ja sano, että rällää tunti ja sano sitte, että osaakko. Tolleen se pitäis mennä saatana
Niinpä, noin kävi yläasteella myös itelle ku olin Askon varastossa työharjottelussa
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tänään Koulussa   Tänään Koulussa - Sivu 6 Empty

Tänään Koulussa
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: