Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Los Mehmet

Viestien lukumäärä : 1929
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Su Kesä 30, 2013 8:42 pm

Rotte kirjoitti:
Sitten Ilosaarock ja MOTÖRHEAD!!!

siellä sitte rock out with your cock out!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
-

Viestien lukumäärä : 4659

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ke Heinä 10, 2013 7:43 pm

Sunnuntaina pitäis startata auton kanssa helsingistä klo06 kohti joensuuta.
Ei mitää tietoo mistä haetaa auto yms eikä muitakaa aikataului tiedossa, ku soittoaika Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   To Heinä 11, 2013 8:33 pm

Korjaus edelliseen. Kuudelta me ollaan jo matkalla. Ei saatana.
5-6h ajoa per suunta + lahti-hki-lahti.
1pv sisältää siis noin 14h autossa istumist. YÄH Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Su Heinä 14, 2013 3:53 am

Matkalla tässä jeejee.
Matka taittuu hyvää tahtia tässä.
Näytä käyttäjän tiedot
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Su Heinä 14, 2013 6:16 pm

Possee oli iha vitusti ja meininki vitun jees!
Näytä käyttäjän tiedot
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Pe Heinä 19, 2013 9:49 am

Tänään on erittäin hyvä päivä Rytmihäiriön keikalle I love you 
Näytä käyttäjän tiedot
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   To Heinä 25, 2013 6:39 pm

Turku huomenna ja Oulu ylihuomenna.
Näytä käyttäjän tiedot
Los Mehmet

Viestien lukumäärä : 1929
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   To Heinä 25, 2013 10:11 pm

Ilosaares kävin kattomassa, ja oli kyllä sen illan mielenkiintosin keikka, muuten ei hirveesti löytynykkään bändejä mitkä ois ihan hirveesti kiinnostanu. No Michael Monroe oli ihan katottava joo
Näytä käyttäjän tiedot
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Pe Elo 02, 2013 7:50 pm

Porisperessä oli lystiä!
Porukkaa oli kiitettävästi ja meininki oli hikinen.
Näytä käyttäjän tiedot
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Elo 05, 2013 7:52 am

7.9. Ääniwalli lisätty.
Näytä käyttäjän tiedot
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Elo 12, 2013 8:26 am

Perjantaina Kotka!
Näytä käyttäjän tiedot
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ti Elo 27, 2013 10:28 am

Lauantaina rytistellään Lutakko Liekeissä.
Alkaa festarikesä vetelee viimesiään.
Näytä käyttäjän tiedot
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Su Syys 01, 2013 3:40 pm

Vaikka festarit on nyt juhlittu ja remuttu niin ensi viikolla kajautetaan Ääniwallissa vielä!
Näytä käyttäjän tiedot
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   To Syys 05, 2013 11:36 am

Lauantaina lähtee kesäkiertueen vika keikka!
Näytä käyttäjän tiedot
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   La Syys 07, 2013 4:20 pm

Ääniwalli. Tänään!
Näytä käyttäjän tiedot
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Su Syys 08, 2013 7:35 am

Ääniwalli oli jees. Yleisö ja pari bändiä hatutti mua suht huolel.
Vithu.
Näytä käyttäjän tiedot
homophobic assbleed

Viestien lukumäärä : 493
Ikä : 44

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 4:34 am

Rotte kirjoitti:
Yleisö ja pari bändiä hatutti mua suht huolel.
?

Mua ei vituttanut kuin se alkuillan hardcore dancing. Vittuako siellä pitää huitoa ja potkia niin, että lähellä olijat joutuvat varomaan?

Sordo - Absolutely no hardcore dancing

Hardcore dancing at Warped tour

Yksi urpo vielä juoksi vielä monta kertaa tahallaan eturiviläisten selkään. Vähän salaa toivoin, että jollain olisi keittänyt ja jätkä olisi saanut kuokkaan.
Näytä käyttäjän tiedot
hyppymiina

Viestien lukumäärä : 1974
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 7:09 am

homophobic assbleed kirjoitti:
Rotte kirjoitti:
?

Mua ei vituttanut kuin se alkuillan hardcore dancing. Vittuako siellä pitää huitoa ja potkia niin, että lähellä olijat joutuvat varomaan?

Sordo - Absolutely no hardcore dancing

Hardcore dancing at Warped tour

Yksi urpo vielä juoksi vielä monta kertaa tahallaan eturiviläisten selkään. Vähän salaa toivoin, että jollain olisi keittänyt ja jätkä olisi saanut kuokkaan.
Ai vittu tätä! Laughing Lavalla ja yleisössä aina yhtä koomisen näköistä. Meikää ei haittaa ees tuo urpoilu kun on nii viihdyttävää aina. Vaikea ottaa kauhean tosissaan jengiä joka tota harjoittaa.
Näytä käyttäjän tiedot
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 7:36 am

Rotte kirjoitti:
?
Vitusti liikaa väkisinpuoltuttui "Iron Maiden on ainoa oikea hevibändi" yms vastaavia trve kvlt metalelitistfuckfacei.

Ranger oli paska, ku mikä. Forced Kill ja Foreseen samaa kuraa. Bastinado no niil oli hetkensä, mutta kuraa. Diskelmä ja Baltimor kelpas Rytmiksen lisäks.

Sekä kaikki käytti Rytmiksen kaappei eli mun piti olla selvänä ja skarppina siel sinne jonnekki kolmee asti kunnes Runkkerit ymmärs lopettaa jotta päästii roudaa.
Eikä mistään bändeistä löytyny lainauskiitosta eikä jeesiä roudaukseen vaikka soittokamat kelpas.
Näytä käyttäjän tiedot
homophobic assbleed

Viestien lukumäärä : 493
Ikä : 44

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 9:06 am

Rotte kirjoitti:
Vitusti liikaa väkisinpuoltuttui "Iron Maiden on ainoa oikea hevibändi" yms vastaavia trve kvlt metalelitistfuckfacei.
Siellähän oli olo kuin 80-luvulla, kun jätkillä oli hevipiiskat, mustat pillifarkut, panosvyöt, valkoiset varsilenkkarit ja rässiliivit.
Näytä käyttäjän tiedot
Naamapuinen

Viestien lukumäärä : 2195

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 9:10 am

Lainaus :
Eikä mistään bändeistä löytyny lainauskiitosta eikä jeesiä roudaukseen vaikka soittokamat kelpas.
jätkähän on musateollisuuden ytimessä!
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/gafband
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 9:53 am

Naamapuinen kirjoitti:
Lainaus :
jätkähän on musateollisuuden ytimessä!
Näinkin voi sanoa. Silti vitutti.
Näytä käyttäjän tiedot
keitto

Viestien lukumäärä : 2566

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 2:49 pm

Rotte kirjoitti:
Rotte kirjoitti:
?

Ranger oli paska, ku mikä. Forced Kill ja Foreseen samaa kuraa. Bastinado no niil oli hetkensä, mutta kuraa. Diskelmä ja Baltimor kelpas Rytmiksen lisäks.

Sekä kaikki käytti Rytmiksen kaappei eli mun piti olla selvänä ja skarppina siel sinne jonnekki kolmee asti kunnes Runkkerit ymmärs lopettaa jotta päästii roudaa.
voi niitä kaappeja kännissäki roudata pirat 
Näytä käyttäjän tiedot
NekroDesekrator

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 3:20 pm

Rotte kirjoitti:
Rotte kirjoitti:
?

Juttelin muutaman tutun henkilön kanssa ruttopuistossa jotka oli menossa tonne ja jotain naureskeli kun ite mentiin kattomaan Six Feet Underia. Yks kyseisistä henkilöistä jtn bashas Rytmistä, mut anna olla ku heti oli muistissa kuinka 1,5v aiemmin kyseinen herra oli Stam1na/Rytmis keikalla ja tuli ulkopuolella juttelemaan mulle. Huomaa että yritetään niin vitun kovaa olla jotain. Nykyää se tuntuu olevan just luokkaa "jeejee Hell on paras bändi"
Näytä käyttäjän tiedot
-

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 3:46 pm

keitto kirjoitti:
Rotte kirjoitti:
Rotte kirjoitti:
?

voi niitä kaappeja kännissäki roudata pirat 
Voooi tokiinsa. Niinhän ne pojat roudaski. Ite en viittiny kännejä riipasta, ku piti ajaa keikan jälkee vallila-herttoniemi-mellunmäki-sipoo-lahti viel Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Tänään kello 6:00 am

Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: Grindcore :: Next on the List-
Siirry: