Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
-

Viestien lukumäärä : 4659

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 3:50 pm

NekroDesekrator kirjoitti:
Juttelin muutaman tutun henkilön kanssa ruttopuistossa jotka oli menossa tonne ja jotain naureskeli kun ite mentiin kattomaan Six Feet Underia. Yks kyseisistä henkilöistä jtn bashas Rytmistä, mut anna olla ku heti oli muistissa kuinka 1,5v aiemmin kyseinen herra oli Stam1na/Rytmis keikalla ja tuli ulkopuolella juttelemaan mulle. Huomaa että yritetään niin vitun kovaa olla jotain. Nykyää se tuntuu olevan just luokkaa "jeejee Hell on paras bändi"
Haha nää on iha mahtavia. Tiedän muutamiakin vastaavia tapauksia. Yhelle aina sillotällö piikittelen sen Mokoma-fanituksesta ni vittu sil menee hermot aina hähä Twisted Evil Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
keitto

Viestien lukumäärä : 2566

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 4:16 pm

Rotte kirjoitti:
keitto kirjoitti:
Rotte kirjoitti:
homophobic assbleed kirjoitti:
Rotte kirjoitti:
Yleisö ja pari bändiä hatutti mua suht huolel.
?
Vitusti liikaa väkisinpuoltuttui "Iron Maiden on ainoa oikea hevibändi" yms vastaavia trve kvlt metalelitistfuckfacei.

Ranger oli paska, ku mikä. Forced Kill ja Foreseen samaa kuraa. Bastinado no niil oli hetkensä, mutta kuraa. Diskelmä ja Baltimor kelpas Rytmiksen lisäks.

Sekä kaikki käytti Rytmiksen kaappei eli mun piti olla selvänä ja skarppina siel sinne jonnekki kolmee asti kunnes Runkkerit ymmärs lopettaa jotta päästii roudaa.
Eikä mistään bändeistä löytyny lainauskiitosta eikä jeesiä roudaukseen vaikka soittokamat kelpas.
voi niitä kaappeja kännissäki roudata pirat 
Voooi tokiinsa. Niinhän ne pojat roudaski. Ite en viittiny kännejä riipasta, ku piti ajaa keikan jälkee vallila-herttoniemi-mellunmäki-sipoo-lahti viel Very Happy
Aa, cat 
Näytä käyttäjän tiedot
NekroDesekrator

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 5:00 pm

Niin ja btw, heittikö Ranger ja muut vai ainoostaa paskat keikat vai eikö niitten tyylinen musa vaan ylipäätänsä iske?
Näytä käyttäjän tiedot
vville

Viestien lukumäärä : 895
Ikä : 25

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 5:05 pm

RANGER Manowar 
Näytä käyttäjän tiedot
homophobic assbleed

Viestien lukumäärä : 493
Ikä : 44

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 5:10 pm

77ville kirjoitti:
Manowar 
Kertokaa nyt vanhalle homolle, mitä tää tarkottaa. Saatanan nistinuoriso heitti näitä gang signeja Diskelmän keikan aikana.
Näytä käyttäjän tiedot
-

Viestien lukumäärä : 4659

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 5:19 pm

Niin ja btw, heittikö Ranger ja muut vai ainoostaa paskat keikat vai eikö niitten tyylinen musa vaan ylipäätänsä iske?
Ei musatyylissä itsessään vikaa, mutta nämä kyseiset artistit ei vaan itselle lähteny.
Häiritti, ku kuuli vähän väliä välistä jotai riffei mitkä oli pöllitty ihan suoraa jostai King Diamondist, Slayerilt yms.
Näytä käyttäjän tiedot
NekroDesekrator

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 5:27 pm

Rotte kirjoitti:
Ei musatyylissä itsessään vikaa, mutta nämä kyseiset artistit ei vaan itselle lähteny.
Häiritti, ku kuuli vähän väliä välistä jotai riffei mitkä oli pöllitty ihan suoraa jostai King Diamondist, Slayerilt yms.
Forced Killin oon nähny kerran ja se oli ihan jees livenä. Rangerii en sit ookkaa nähny mutta kuulemani setti on ollut aika hyvää meinaan.
Riffien pöllimine on aina tää yks vähän kiistanalainen aihe. Enkä kyllä ite ole huomannut mitään plagiointia ainakaan tähän mennessä.
Näytä käyttäjän tiedot
vville

Viestien lukumäärä : 895
Ikä : 25

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ma Syys 09, 2013 6:28 pm

homophobic assbleed kirjoitti:
77ville kirjoitti:
Manowar 
Kertokaa nyt vanhalle homolle, mitä tää tarkottaa. Saatanan nistinuoriso heitti näitä gang signeja Diskelmän keikan aikana.
Manowar-tervehdys Manowar Varmaan voi tarkottaa melkeen mitä vaan riippuen tilanteesta, ei sen syvällisempää Laughing
Näytä käyttäjän tiedot
RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ti Syys 10, 2013 3:27 am

Foreseenhän on ihan vitun kova!
Näytä käyttäjän tiedot http://spawnfromdeceit1.bandcamp.com
homophobic assbleed

Viestien lukumäärä : 493
Ikä : 44

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ti Syys 10, 2013 5:12 am

RudolfJNapalmi kirjoitti:
Foreseenhän on ihan vitun kova!
Ihan symppis kieltämättä.
Näytä käyttäjän tiedot
Infected

Viestien lukumäärä : 750
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Ti Syys 10, 2013 11:10 am

METAL EXPLODES TO YOUR FACE!

Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue   Tänään kello 1:09 am

Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: Grindcore :: Next on the List-
Siirry: