Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
KirjoittajaViesti
Dave

Viestien lukumäärä : 4009
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   Pe Kesä 21, 2013 1:41 am

Ei oo taaskaa yhtää siistiä, mietin et lähtiskö varailee pyykkivuoroo tai muuten vaa kikkailee ulos mut ei taida vielä viihtiä. Sai meikä sentää pari säkeistöö räppiä väsättyä että jotai hyötyä tästäki on
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://ultrabrewtality.bandcamp.com/
Ärmätti

Viestien lukumäärä : 3232

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   Ke Heinä 03, 2013 2:47 am

on kyllä taas aika perseestä Laughing mitenkä tää nyt taas on tämmöstä? tekis ihan vitusti mieli nukkua muttei vaan nukahda. sitten alkaa pyörimään vaan taas päällimmäisenä mielessä aiheet kuten "ihmisten persoonallisuuspsykologia ja filosofia" sekä kaikki muu hevonpaska minkä ei pitäisi olla helppoa ja kevyttä ajateltavaa kun haluaisi saada nukutuksi. välillä meinaa päästä spontaanisti vittuuntunut adhd kiljahdus ja hepulikouristukset perään kun miettii näitä asioita ja sitten pääsee siihen lopputulokseen että "ihmisen täytyy olla täysin mielenvikainen, ja niin todellisuudessa onkin". siis niinq että.... Laughing ei vittu päästäkää mut tästä perkeleestä! Laughing en ole yhtään ylpeä siitä että olen syntynyt ihmisenä tälle planeetalle ja tähän aikaan. mutten toisaalta jaksa muutakaan toivoa Laughing

parvekkeella tupakoidessani näin tuossa pari tuntia sitte söpön pikkuruisen siilin vipeltämässä nurmikolla ja sitte se paskoi vauhdissa. siitä tuli minulle hyvä mieli Smile
Näytä käyttäjän tiedot
kusivittu

Viestien lukumäärä : 2081
Ikä : 22

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   Ke Heinä 03, 2013 4:51 am

Notorious I.V kirjoitti:

parvekkeella tupakoidessani näin tuossa pari tuntia sitte söpön pikkuruisen siilin vipeltämässä nurmikolla ja sitte se paskoi vauhdissa. siitä tuli minulle hyvä mieli Smile
Kylläpä tuli hyvä mieli Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://www.youtube.com/user/Mahalist
NekroDesekrator

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   Ke Heinä 10, 2013 11:06 pm

en mä osaa enää nykyää muuta tehäkkää

Notorious I.V kirjoitti:

kultaa
Näytä käyttäjän tiedot
-

Viestien lukumäärä : 4659

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   Ke Heinä 10, 2013 11:23 pm

Olis kiva valvoo kavereiden kaa ja pitää hauskaa.
Vituttaa valvoa ja möyriä ajatusten synkillä vesillä.
Miks ihminen on luotu kusemaan omiin muroihinsa?
Näytä käyttäjän tiedot
iessöör

Viestien lukumäärä : 43

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   Ke Heinä 10, 2013 11:25 pm

Mua vituttaa se kun iskee sellainen vihanen kahvihimo tähän aikaan yöstä.
Näytä käyttäjän tiedot
NekroDesekrator

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   To Heinä 11, 2013 1:22 pm

kavereiden kaa haluis kieltämättä kyl spedeillä taas yömyöhään asti. mut ei mua ikinä kutsuta mihinkää. ainii, eihä mul ollu kavereita
Näytä käyttäjän tiedot
-

Viestien lukumäärä : 4659

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   Ma Elo 26, 2013 3:14 am

Naisella oli herätys viieltä töitten takia. Olin hereillä juttuseuraks ja nyt en tiiä mitä tekis. Vois nukkua, muttako ei nappais. Ei nappais kyl valvoakkaan.
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   Ti Syys 24, 2013 2:18 am

Nyt on jotenkin niin vapaa ja hieno olo taas. Huomenna kurinalaisesti kymmeneltä ylös ja heti tekemään kaikkea siistiä. Nähdään neljän ja puolen tunnin päästä.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
Ärmätti

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   Ma Joulu 09, 2013 11:42 pm

ei tuu taas mittään näistä hommista
Näytä käyttäjän tiedot
NekroDesekrator

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   La Joulu 14, 2013 12:57 am

Ku nyt vaan huvittaa taas.
Näytä käyttäjän tiedot
Ärmätti

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   Ma Joulu 30, 2013 2:37 am

shieeet nigga
Näytä käyttäjän tiedot
häikäilemätön roisto

Viestien lukumäärä : 1337

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   Ma Joulu 30, 2013 5:35 am

Valvoin toissayön että nukuttais illalla aikasin että tänään ois hereillä 11 aikaan lähössä ajamaan. Neljältä heräsin eikä oo sen jälkeen nukuttanu  Mad Mad 
Näytä käyttäjän tiedot
Zyklon B

Viestien lukumäärä : 474
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   La Tammi 11, 2014 3:51 am

Valvominen on siistii koska tää video ei ois naurattanu mua läheskään nii paljoo selvinpäin. Kuin aamu viidelltä ympäripäissään kelaillessani SimCityy ja vuoden aikojen vaihtumista kyseisessä kauniissa pelissä .
Näytä käyttäjän tiedot
NekroDesekrator

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   To Toukokuu 22, 2014 12:56 am

Kun ei vaan halua keskeyttää hyvää levyä. Harkitsin tosin nukkumaanmenoa jo 2h sitten... Ulkonakin alkaa jo olla hieman valoisaa.
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?   Tänään kello 12:28 am

MIKS VALVOMINEN ON NIIN VITUN SIISTII!`?
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: