Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Mp3

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Jepe666

Viestien lukumäärä : 3288

ViestiAihe: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 10:09 am

Mitäs musiikkii teijän koneilt löytyy?

Multa löytyy täl hetkel Abnormi, After The Bombs, Agalloch, Alpinist, Ambulance, Anatomi-71, Armageddon Clock, Armollinen Jumala, Asedio, Ato, Avskum, Blünt, Bombenalarm, Bombstrike, Brule, Büfo, Bötoxx, Capitalist Casualties, Captain Cleanoff, Confirmed Kill, Cop on Fire, Creepy Crawlie, Crossed Out, Crowd Control, Cut To Fit, Damad, Das Plague, Death Toll 80k, Despise You, Destroy, Disabled, Discordance Axis, Disfear, Disrupt, Dissect, Distress, Doom, Down to Agony, Downfall of Gaia, Dropdead, Dystopia, Earth Today, Easpa Measa, Ekkaia, End Of All, Epäjärjestys, Etacarinae, Etulinja, Fall of Efrafa, Feastem, Frenesis, From Ashes Rise, Golgata, Groundzero, Hangover Overdose, Hero Dishonest, His Hero Is Gone, Hongo, Houndred Electrm, IAF, Ictus, Ihmiskunnan Rauniot, Instinct, Julma-Henri & Syrjäytyneet, Katastrofialue, Keitzer, Khatarina, Kieltolaki, Kiitolliset kansalaiset, Kirous, Kollapse, Kuolema, Kuristaja, Kurwa Aparata, Kyklooppien Sukupuutto, Lama, Lasivilla Tamppooni, Leadershit, Lies Feed The Machine, Life Extinction, Lähdön Aika, M:40, Maailman Palo, Madame Germen, Magrudergrind, Man Will Destroy Himself, Martyrdöd, Massgrav, Mehkago N.T, Melena, Mitätön Kusi, Mumakil, Nasum, Neanderthal, Nistikko, Noituus, Nuclear Death Terror, Nödslakt, Officer Down, Okban, Omaisuusvahinko, Pack, Painajainen, Painstream, Panacea, Perth Express, Phobia, Pig Destroyer, Pisschrïst, Polttoitsemurha, Post Reklam, Radioskugga, Rakkaus, Relativity, Remains Of The Day, Repulsion, Rorschach, Rähäkkä, Sairaat Mielet, Sanctions, Shitlickers, Silenced, Simbiose, Skitsystem, Sorto, Sotatila, Splitter, Stack, Stapled Shut, Stormcrow, Sunday Morning Einsteins, Terveet Kädet, The Dagda, The Decapitated Midgets, Totalitär, Totalt Jävla Mörker, Totuus, Tragedy, Unholy Grave, Unkind, Unsane Crisis, Vae Victis, Victims, Vihatut, Wolfbrigade, Wolfpack, Words Mean Nothing, Worst Case Scenario, Väärinkäsitys, Yacoepsae, Yhteiskunnan Ystävät? ja matka jatkuu...

Poistin joskus pimeesti 82 punkkia ja deathcoree koneelt ku ei enää maistunu, muuten olis lista pitempi. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Jaakkocore

Viestien lukumäärä : 222

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 10:25 am

Hyihyi. No onneks sullon sentään hyviä bändejä.
Näytä käyttäjän tiedot
Infected

Viestien lukumäärä : 750
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 11:08 am

Jepe kirjoitti:
Mitäs musiikkii ootte warettanu?

En mitää.

Vai tulkitsenko taas väärin? En oo nyt ihan varma.
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 11:37 am

Infected kirjoitti:
Jepe kirjoitti:
Mitäs musiikkii ootte warettanu?

En mitää.

Vai tulkitsenko taas väärin? En oo nyt ihan varma.

mä en näe varettamista mitenkään pahana asiana!

se on pahaa, koska pukumiehet tekee siitä pahaa. Ja sillee, fight the system ja sillee!

eiku oikeesti, levyt joita mä waretan, mä ostan jos tulee vastaan. Hyllyssä on pitkälti neljättä sataa levyä, eikä kaikki niistä tietenkään ole enää hyviä, mutta mun mielestä paskojenkin levyjen ostaminen tavallaan "kuuluu" tähän juttuun. Mikä tämä juttu on, sitä en tiedä. Mutta mulla on laillista ja laitonta musiikkia, ja se että mulla on laitonta musiikkia, ei sulje sitä laillista pois. Enemmän vituttaa se, ettei kaikkia levyjä löydy levynä, niin sitten ne pitää ladata.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
konkelo

Viestien lukumäärä : 3473

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 11:47 am

Tunnustan, waretan. Syynä ihan vaan se, että köyhänä pummina kun ei ole varaa ihan kaikkeen. Niin ja mieluitenhan sitä kuuntelee levyä ennen ostamista (tosin Spotify toimii tässä mulla apuna myöskin). Mutta ostan kyllä kaikki mistä diggaan fyysisenä julkasuna perässä, levyjä kun keräilen ja tottakai konkreettinen versio on aina 10000000008148671398467191238517589165161641346x parempi kun pelkät tiedostot koneella. Levyjä löytyy yli 300 että kyllä minä sitä musiikkia tuen Very Happy Mulla on senverta paljon tavaraa koneella, etten jaksa listata Very Happy Mutta kyllä sieltä löytyy ihan kaikkea mahollista.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.psykoanalyysi.co.nr
homophobic assbleed

Viestien lukumäärä : 493
Ikä : 44

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 12:09 pm

Itse latailen, jos en oikeaa levyä mistään löydä. Niitä sitten polttelen ceedeille, kun ämpärien kuuntelu on niin kälystä. Koneella on siis oikeastaan vain samaa kamaa kuin oikeillakin levyillä.
Näytä käyttäjän tiedot
Infected

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 12:46 pm

Homophobic Assbleed kirjoitti:
Itse latailen, jos en oikeaa levyä mistään löydä. Niitä sitten polttelen ceedeille, kun ämpärien kuuntelu on niin kälystä. Koneella on siis oikeastaan vain samaa kamaa kuin oikeillakin levyillä.

Nimenomaan mp3:sia on kaiken lisäks vielä ihan perseestä kuunnella. En kans ihan tajuu tota, että pitää koko levyä kuunnella ennen ku sen ostaa.. Kun melkeen jokaisella bändillä on nykyään virallinen tai epävriallinen myspace + biisejä löytyy youtubesta, niin eikö ne riitä esikuunteluks? Mulle ainakin riittää. Niin ja levyt on melko helppo myydä about samaan hintaan pois millä on ostettu, jos niistä ei tykkääkkään.
Näytä käyttäjän tiedot
Dave

Viestien lukumäärä : 4009
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 1:34 pm

konkelo kirjoitti:
Tunnustan, waretan. Syynä ihan vaan se, että köyhänä pummina kun ei ole varaa ihan kaikkeen. Niin ja mieluitenhan sitä kuuntelee levyä ennen ostamista. Mutta ostan kyllä kaikki mistä diggaan fyysisenä julkasuna perässä, levyjä kun keräilen ja tottakai konkreettinen versio on aina 1000x parempi kun pelkät tiedostot koneella. Levyjä löytyy, että kyllä minä sitä musiikkia tuen. Mulla on senverta paljon tavaraa koneella, etten jaksa listata Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://ultrabrewtality.bandcamp.com/
norsukuningas-babar

Viestien lukumäärä : 4510

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 4:19 pm

kaikki selittelee tota latailua täällä niin perkeleesti.. kun vaikka raha ei vaan ole niin höllässä, että pysyis tyytyväisyys ja jatkuva uuden musiikin nälkä tasapainossa, en näe mitään tarvetta esitellä sen kummempia perusteluja sille Smile musta tiedostonsiirrot sun muut vertautuu aikalailla männäaikojen kaverilta-kaverille -kasettitreidiin, ja ite esim usein ostan tuen vuoksi pienempien bändien kamaa ja sit vaikkapa harvinaisuuksia tai muuten vaan helmiä

toiseks mp3:set on mun mielestä ihan asiallisia kun niitä voi siitä sitten vaikka tarvittaessa poltella levylle ja kuunnella reissun päälläkin, ja kun mielenkiinto pääasiassa on rupisessa hooseessa/grindissä nii ei saundimaailmallakaan oo niin väliä Basketball

lynkkausta odotellessa.... santa
Näytä käyttäjän tiedot http://www.mikseri.net/disabled
Dave

Viestien lukumäärä : 4009
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 4:43 pm

lartsu-kortsu kirjoitti:
musta tiedostonsiirrot sun muut vertautuu aikalailla männäaikojen kaverilta-kaverille -kasettitreidiin, ja ite esim usein ostan tuen vuoksi pienempien bändien kamaa ja sit vaikkapa harvinaisuuksia tai muuten vaan helmiä
Totta tämäkin!
Näytä käyttäjän tiedot http://ultrabrewtality.bandcamp.com/
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 5:16 pm

Infected kirjoitti:
Homophobic Assbleed kirjoitti:

Nimenomaan mp3:sia on kaiken lisäks vielä ihan perseestä kuunnella. En kans ihan tajuu tota, että pitää koko levyä kuunnella ennen ku sen ostaa.. Kun melkeen jokaisella bändillä on nykyään virallinen tai epävriallinen myspace + biisejä löytyy youtubesta, niin eikö ne riitä esikuunteluks? Mulle ainakin riittää. Niin ja levyt on melko helppo myydä about samaan hintaan pois millä on ostettu, jos niistä ei tykkääkkään.

Kyllä mä pyrin uusien levyjen kohdalla nimenomaan välttämään kaikkea ennakkokuuntelua ylipäätään, mutta eriasia on kun ihan uutta (vanhaa) musiikkia alkaa kuunnella, niin mieluummin vältän sitä sokkona kauppan - oho, tää olikin joku paska kokoelma, se vaan ei lukenut missään-asetelmaa.
Hevin/punkin puolella on yleensä ihan sama, että onko se mp3 vai ei, mutta Waitsin Tompat mielellää kuuntelee levylaatuisina, niin kuulee ne ohilentävät lentokoneet ja keinutuolin kolistelut.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
Jepe666

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 5:58 pm

Äpärä kirjoitti:
Enemmän vituttaa se, ettei kaikkia levyjä löydy levynä, niin sitten ne pitää ladata.

Tämä vituttaa. Ku mä tykkään levyst jo sen takii, jos se on maanalasta. Ku jotenki arvostan tota maanalasuutta ja DIY-asennetta perkuleesti...vaikee saada kaupoistakaa crustii/grindii pahemmin, lukuunottamatta perusbändei ja netist ei jaksa tilailla.
Näytä käyttäjän tiedot
Infected

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 8:16 pm

Jepe kirjoitti:
...ja netist ei jaksa tilailla.

Heh, ite en muualta levyjä melkeen ostakkaan. Ei se niin hirveetä ole ja valikoima yleensä on suht iso.
Näytä käyttäjän tiedot
Jepe666

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 8:21 pm

Infected kirjoitti:
Jepe kirjoitti:

Heh, ite en muualta levyjä melkeen ostakkaan. Ei se niin hirveetä ole ja valikoima yleensä on suht iso.

Juu juu, on on. Mut en vaa luota ulkomaisiin kauppoihin. Rolling Eyes
Näytä käyttäjän tiedot
Infected

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 8:25 pm

Jepe kirjoitti:
Infected kirjoitti:
Jepe kirjoitti:

Juu juu, on on. Mut en vaa luota ulkomaisiin kauppoihin. Rolling Eyes

Kerran on tullu ripoffit ja siinäkin olin tyhmä, kun varotuksista huolimatta tilasin.. No mut kuitenkin kannattaa mielummi epäillä postia! Se ne tilaukset hävittää, jos joku.
Näytä käyttäjän tiedot
El Tata!

Viestien lukumäärä : 1851

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Joulu 22, 2009 10:13 pm

eipä tule latailtua syystä että:?

kone on liian hidas eikä muutenkaan kiinnosta. toki rahaa säästäisi mutta läppärin kaiuttimista aika käppästä on musaa kuunnella. tietenkin fyysinen versio on paras ja se fiilis varsinki ku menee himaan työntämään levyä soittimeen. pari mp3 soitinta on ja siitä kuuntelen niitä mitä en ole vielä hankkinut tosin niitäkään päivittäny moneen vuoteen. suurin ongelma on että on 10000000 bändiä joiden tuotoksia hommata ja rahaa ei ole paljo mitn. mut eipä tässä kiire ole.
Näytä käyttäjän tiedot
Zyklon B

Viestien lukumäärä : 474
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Mp3   La Joulu 26, 2009 12:59 pm

Pakkoha sitä on ladata ku ei kaupasta löydä ja ku on köyhä.
Näytä käyttäjän tiedot
Jepe666

ViestiAihe: Vs: Mp3   To Syys 09, 2010 8:43 pm

ABC Weapons
After The Bombs
Against Empire
Agalloch
Alpinist
Ambulance
Amen
Armollinen Jumala
Asedio
Ato
Avskum
Basta Basta
Besthöven
Blünt
Büfo
Capitalist Casualties
Captain Cleanoff
Church Of Nihil
Confirmed Kill
Cop on Fire
Creepy Crawlie
Crossed Out
Crowd Control
Crustina Aguilera
Cwill
Damad
Das Plague
Death Toll 80k
Dernier Martyr
Despise You
Disabled
Disare
Discordance Axis
Disfear
Disrupt
Dissect
Down To Agony
Downfall Of Gaia
Dropdead
Dystopia
DödsÄngel
Earth Today
Easpa Measa
Ekkaia
End Of All
Epäjärjestys
Etacarinae
Exitium Terror
Fall Of Efrafa
Famine Year
Frenesis
From Ashes Rise
Golgata
Grief
Guided Cradle
Hangover Overdose
Hebosagil
Hellnation
His Hero Is Gone
Hongo
Horros
Ictus
Ihmiskunnan Rauniot
Insect Warfare
Iskra
Katastrofialue
Khatarina
Kirous
Kuolema
Lake of Blood
Lasivilla Tamppooni
Laudanum
Leadershit
Lies Feed The Machine
Life Extinction
Lähdön Aika
M:40
Maailman Palo
Madame Germen
Magrudergrind
Martyrdöd
Mass Grave
Massgrav
Mehkago N.T.
Melena
Mitätön Kusi
Mässmörd
Nasum
Neanderthal
Nice View
Nistikko
Noituus
Noothgrush
Nuclear Death Terror
Nödslakt
Officer Down
Okban
Pack
Painstream
Panopticon
Perth Express
Phobia
Polttoitsemurha
Poser Disposer
Post Reklam
Radioskugga
Relativity
Remains of the Day
Ristisaatto
Sanctions
Schifosi
Sea Of Deprivation
Shades Of Grey
Shitlickers
Shitstorm
Siege
Silenced
Simbiose
Skitsystem
Sorto
Splitter
Stack
Stapled Shut
Terrorizer
The Dagda
Totalitär
Totalt Jävla Mörker
Tragedy
Unkind
Unsane Crisis
Vae Victis
Warkorpse
Warvictims
Victims
Wolfbrigade
Wolfpack
Wormrot
Worst Case Scenario
Väärinkäsitys
Yhteiskunnan Ystävät?

Haha.
Näytä käyttäjän tiedot
häikäilemätön roisto

Viestien lukumäärä : 1337
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Mp3   Pe Syys 10, 2010 4:19 am

Waretettua tulee joo, mutta nykyään enää niitä mitä ei löydy tuolta ihmeellisestä spotifysta (mulla on se juttu mikä maksas normisti 4.99e/kk nykyää mut tein sen joskus vuos sitte kaverin avustuksella nii ei tarvinnu maksaa mitään)
Ja niin, levyt on tosiaan aivan mahtavaa aina kun pystyy ostamaan. Levyjä ei viel kauheesti oo mut tulee niit koko ajan lisää Smile
Näytä käyttäjän tiedot
teuvo666

Viestien lukumäärä : 416

ViestiAihe: Vs: Mp3   Ti Marras 16, 2010 8:26 am

Blogeista tulee noita rar-tiedostoja latailtua suht paljon, mut jos esim. punkdistrosta tai d-takt-råpunkista löytyy jotain, tai vaikkapa distroista keikoilla, niin silloin tulee kyllä tuhottua aika saatanallisia summia rahaa vinyyleihin.
Näytä käyttäjän tiedot
surullisen hahmon ritari

Viestien lukumäärä : 399

ViestiAihe: Vs: Mp3   Pe Tammi 14, 2011 9:20 pm

playlistillä näyttäs olevan vähä reilut 34k biisiä. levyllä löytyy oleellisimmat ja ne mihin on opintotuesta riittäny (liian vähän).
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Mp3   Tänään kello 2:06 pm

Mp3
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: