Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa

Kannabis

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
Keessi
Admin
Keessi

Viestien lukumäärä : 308

Kannabis Empty
ViestiAihe: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 10:03 am

Mietteitä?

Tsekeissähän dekriminalisoitiin ganja ja taikasienet(ja joitain muita juttujakin) vuoden vaihteessa, joten hollanti ei ole enää ainoa maa euroopassa, missä voi poltella rauhassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Painbox

Painbox

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 24

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 10:11 am

Sauhuttelijoille ihan hieno juttu Smile Itse kun hiihtäjäpoju olen niin ei tuo alkoholi yms. päihteet oikein oo mun juttu. Mutta kyllä itse silti kannatan kannabiksen laillistamista Razz Mun mielestä olis parempi, että ihmiset vetäs kannabista mielummin kun tupakkaa.

|EDITTASIN VÄHÄ|
Dave

Dave

Viestien lukumäärä : 4009
Ikä : 31

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 10:18 am

En hyväksy käyttöö, ei jaksa kattoo sitä meininkiä. Mutta tosiasiahan on et tehköön jokainen miten parhaakseen näkee, ite lopetin pössyttelyn joskus 16 vuotiaana ja that's it.
http://ultrabrewtality.bandcamp.com/
El Tata!

El Tata!

Viestien lukumäärä : 1851
Ikä : 29

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 10:33 am

Hyvät ja huonot puolet löytyy. Ite kannattaisin sen laillistamista niin jäispä täällä lahdessa se egonbuustauspössyttely kokonaan pois. Mad
Keessi
Admin
Keessi

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 10:34 am

Dave kirjoitti:
En hyväksy käyttöö, ei jaksa kattoo sitä meininkiä.

Aika tyly vastaus Smile. Entäs alkoholin kanssa? Jaksatko "kattoo sitä meininkiä" ?

Hienoa, että tuli heti vastauksia! Nonii, koko foorumi vaa mukaan keskusteluun Wink
EK

EK

Viestien lukumäärä : 748

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 10:47 am

se on kumma ku mitenkää ei oo hyvä ku selvinpäin vaa vituttaa kaikki ja sit ku on päihteissä ni on muiden mielestä ääliö mut kyl tuolta tuota löytyy. afro
http://myspace.com/cuttofuckingfit
El Tata!

El Tata!

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 10:49 am

Keessi kirjoitti:
Dave kirjoitti:

Aika tyly vastaus Smile. Entäs alkoholin kanssa? Jaksatko "kattoo sitä meininkiä" ?

Tiedän aika pitkälti mitä Dave tähän vastaa Very Happy ja olen itse aika pitkälti samaa mieltä. Siis ei siinä itse tavarassa mitään pahaa meikän mielestä ole mutta jotkut käyttäjät (kuten Ena, sorry) saavat kyllä repimään vammailunsa kanssa välillä tiiliä seinästä.
Infected

Infected

Viestien lukumäärä : 750

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 10:50 am

Juu tulee sillo tällön polteltua, joten luonnollisesti kannatan laillistamista. Ei ois kiva noinki harmittoman asian takia joutua linnaan tai saada mitään muutakaan paskaa.
EK

EK

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 10:52 am

putrid kirjoitti:
jotkut käyttäjät (kuten Ena, sorry) saavat kyllä repimään vammailunsa kanssa välillä tiiliä seinästä.
I know Surprised mut en mä oo syntyny tänne muita miellyttämää Rolling Eyes
Dave

Dave

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 10:54 am

Keessi kirjoitti:
Dave kirjoitti:

Tää nyt lähinnä liitty tiettyihin henkilöihin, ja joo niillä samoilla on kyl viinapäissään vähän samat taipumukset "idiotismiin". Kyllä se taitaa silleen mennä että selvinpäin ei jaksa kyllä dokaushommia katella mut jos on ite intoxicated niin mikäetteisä Very Happy
Keessi
Admin
Keessi

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 11:37 am

Yhdyn kyl tohon, että aivot sais olla kyllä päällä silloinkin kun on pilvessä, että kännissä. Oon kyl semivähän tohon pilvessä sekoiluun törmäilly(enemmänki ensikertalaisten kanssa...) verrattuna esimerkiksi kännissä sekoiluun.

Edes oma tyttöystäväni ei välillä ole tajunnut, jos olen ollut pilvessä. En usko että se vaikuttaa mulla negatiivisesti ulospäin esim sekoiluna/megavammailuna. Kännissäkin tuppaan olemaan aika samanlainen kuin selvänä, paitsi puhe menee solmuun haha.

Toki tapauksia, jotka menevät ganjasta niin solmuun, että nukkuvat seuraavat 15 tuntia ja puhuvat sekavia seuraavan päivän, on tullu vastaan. Kaikille se ei vaan sovi. Itselle ei viina sovi mitenkään viikottaiseen rentoutumiseen yhtään. Kauhee kahen päivän rapsu, masennus ja vitullinen turvotus joka kerta. jopa alle six packistä tulee krapula vaikka ei känniin tulisikaan.... turhauttavaa.
Keessi
Admin
Keessi

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 11:38 am

Infected kirjoitti:
Juu tulee sillo tällön polteltua, joten luonnollisesti kannatan laillistamista. Ei ois kiva noinki harmittoman asian takia joutua linnaan tai saada mitään muutakaan paskaa.

Jollet diilaa, et saa muutaku sakot ja h-merkinnän...
Infected

Infected

Viestien lukumäärä : 750

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 11:42 am

Keessi kirjoitti:
Infected kirjoitti:

Infected kirjoitti:
tai saada mitään muutaaakaan paskaa

Kyllä noi kaikki vituttaa saada tommosesta asiasta, ongelmia ne aina on.
EK

EK

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 11:44 am

onhan tässä se paska juttu selkeesti että ku tätä on ja sen käyttö on ympäripäivästä ni se miten se tekee passiiviseks on aika huono juttu siinä vaihees ku pitäis aktivoitua esim. duunii tai muihin juttuihin koska saattaa helposti johtaa feidailuu joka johtu usein sen perässä juoksusta ja joka on aika perseestä. myönnän että olen myös itse tehnyt tuota ni ei tarvii kenenkää tulla aukomaa et paraski puhumaa.
Keessi
Admin
Keessi

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 11:45 am

Infected kirjoitti:
Keessi kirjoitti:
Infected kirjoitti:

Infected kirjoitti:
tai saada mitään muutaaakaan paskaa

Kyllä noi kaikki vituttaa saada tommosesta asiasta, ongelmia ne aina on.

H-merkinnästä ei yleensä oo muuta haittaa, kuin jos haet työpaikkaa, jossa oot lasten kanssa tekemisissä. Ei perusduunipaikoissa kysellä mitään rikosrekisteriä, eikä sitä saada selville ilman itsensä lupaa. Mut joo ei noi kyl kivoja silti ole. Jos ite saisin h-merkinnän, en välittäisi asiasta kyllä paskaakaan...
Keessi
Admin
Keessi

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 11:47 am

EK kirjoitti:
onhan tässä se paska juttu selkeesti että ku tätä on ja sen käyttö on ympäripäivästä ni se miten se tekee passiiviseks on aika huono juttu siinä vaihees ku pitäis aktivoitua esim. duunii tai muihin juttuihin koska saattaa helposti johtaa feidailuu joka johtu usein sen perässä juoksusta ja joka on aika perseestä. myönnän että olen myös itse tehnyt tuota ni ei tarvii kenenkää tulla aukomaa et paraski puhumaa.

Tähän hyvä ohje on: Älä polta päivisin! Pysyy helpommin homma lapasessa, jos välillä pitää pidempiäkin taukoja, eikä koko ajan polta. Ite pyrin vähintään kuuteen/seittemään asti olemaan ilman, jos yleensäkkään poltan. En oo johki pariin viikkoon pajautellu, eikä mitää nitkuja/tms ole...
EK

EK

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 11:50 am

Keessi kirjoitti:
0Tähän hyvä ohje on: Älä polta päivisin! Pysyy helpommin homma lapasessa, jos välillä pitää pidempiäkin taukoja, eikä koko ajan polta. Ite pyrin vähintään kuuteen/seittemään asti olemaan ilman, jos yleensäkkään poltan.
kyl itekki nykysin tollalailla vetelen. viime kesä oli jotain aivan muuta. No
El Tata!

El Tata!

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 11:56 am

Siihen asti jaksan itse jos ei ala kusemaan asioitaan tai käyttäytymään kuin idiootti. Näitäkin on nähty. Oikeastaan Tormentor squad hajos kokonaan tän takia että siitä saattaa johtua meikän lievä negatiivinen suhtautuminen tähän.
Zyklon B

Zyklon B

Viestien lukumäärä : 474
Ikä : 27

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 1:34 pm

En oo kokeillu, mut kiinnostas kyllä. Ois kyl peraattes iha hyvä jos ois laillista omista vaikka pari kasvia tai pitää pieniä määriä hallussa.
hyppymiina

hyppymiina

Viestien lukumäärä : 1974
Ikä : 26

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 2:16 pm

Kokeiltu on jooh ja ihan lepposaahan sitä oli poltella. Pajauttelen kyl kuhan tarjotaan. Pilviveikot on hauskoja tiettyyn rajaan asti kans, kunnon alkoholistit ei niinkään.
Dave

Dave

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 2:18 pm

hyppymiina kirjoitti:
Pilviveikot on hauskoja tiettyyn rajaan asti kans, kunnon alkoholistit ei niinkään.
Näähän on joo parasta seuraa, niin jumissa selvänäki ettei tiedä es miltä planeetalta tulee, siis _kunnon_ pilvimiehet. Kadun miehet taas aika eri, meikästä ihan viihdyttävää välistä jossai pikku puistossa kun se örinä kuuluu puskan takaa Very Happy
EK

EK

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 2:25 pm

Dave kirjoitti:
hyppymiina kirjoitti:
Pilviveikot on hauskoja tiettyyn rajaan asti kans, kunnon alkoholistit ei niinkään.
Näähän on joo parasta seuraa, niin jumissa selvänäki ettei tiedä es miltä planeetalta tulee, siis _kunnon_ pilvimiehet. Kadun miehet taas aika eri, meikästä ihan viihdyttävää välistä jossai pikku puistossa kun se örinä kuuluu puskan takaa Very Happy
oli kyl kerran hyvä ku kaverin kaa käveltii kesäisenä iltana kirjaston puiston läpi möysää ja siinä matkal oli jumppalaitteita ni ruvettii säätää niillä jotain ja yhtäkkiä kuulu vaa puskasta jotain ölinää ni siellä oli joku oliivin vihreillä kalastusliiveillä maastoutunu. revettii vaa ihan hullusti Very Happy
hyppymiina

hyppymiina

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 2:27 pm

putrid kirjoitti:
Siihen asti jaksan itse jos ei ala kusemaan asioitaan tai käyttäytymään kuin idiootti. Näitäkin on nähty. Oikeastaan Tormentor squad hajos kokonaan tän takia että siitä saattaa johtua meikän lievä negatiivinen suhtautuminen tähän.

Mie taas oon vanhempien dokaamista katellut sen verta paljon, et ehkä just siitä syystä en voi sietää oikein pahoja alkkiksia. Tai voin oikeastaan, mut sen ryyppäämisen pitää olla vaan oikeasti hauskaa, eikä vaan aivojen pihalle juomista niinku suurimmalla osalla.
El Tata!

El Tata!

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 2:35 pm

hyppymiina kirjoitti:
putrid kirjoitti:

Mie taas oon vanhempien dokaamista katellut sen verta paljon, et ehkä just siitä syystä en voi sietää oikein pahoja alkkiksia. Tai voin oikeastaan, mut sen ryyppäämisen pitää olla vaan oikeasti hauskaa, eikä vaan aivojen pihalle juomista niinku suurimmalla osalla.

No tätä minäkin haen dokaamisella takaa. Hauskaahan se on aina, ei sitä muuten dokaisi enkä itse näe dokailua suuressa määrin mitenkään ongelmana. Bottom line: kaikki sekoilu ymmärrettävissä kunhan ei kuse asioitaan.

Tai kuten tännekkin kirjoitellut elitegrinder kerran sanoi: ''mitä pidempään pidät itsesi ja asiat kunnossa, sitä pidempään ja kovemmin voit sekoila'' ja mielestäni on siinä harvinaisen oikeassa.
hyppymiina

hyppymiina

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis EmptyTo Maalis 04, 2010 2:38 pm

putrid kirjoitti:

Tai kuten tännekkin kirjoitellut elitegrinder kerran sanoi: ''mitä pidempään pidät itsesi ja asiat kunnossa, sitä pidempään ja kovemmin voit sekoila'' ja mielestäni on siinä harvinaisen oikeassa.

Sekoilu on merkki vireydestä, ainakin tiettyihin rajoihin saakka. Muiden vahingoittaminen ei silleen niinq iske.
Sponsored content

Kannabis Empty
ViestiAihe: Vs: Kannabis   Kannabis Empty

Kannabis
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 6Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: