Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Kannabis

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
El Tata!

Viestien lukumäärä : 1851
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Kannabis   To Maalis 04, 2010 2:43 pm

hyppymiina kirjoitti:
putrid kirjoitti:

Tai kuten tännekkin kirjoitellut elitegrinder kerran sanoi: ''mitä pidempään pidät itsesi ja asiat kunnossa, sitä pidempään ja kovemmin voit sekoila'' ja mielestäni on siinä harvinaisen oikeassa.

Sekoilu on merkki vireydestä, ainakin tiettyihin rajoihin saakka. Muiden vahingoittaminen ei silleen niinq iske.

<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
norsukuningas-babar

Viestien lukumäärä : 4510

ViestiAihe: Vs: Kannabis   To Maalis 04, 2010 3:16 pm

Keessi kirjoitti:
H-merkinnästä ei yleensä oo muuta haittaa, kuin jos haet työpaikkaa, jossa oot lasten kanssa tekemisissä.
Neutral

putrid kirjoitti:
Bottom line: kaikki sekoilu ymmärrettävissä kunhan ei kuse asioitaan.

Mulle ihan sama kuka haluu vetää mitä päänsä täyteen, kuhan ei muille aiheuta haittaa. Hyväksyn erilaiset päihteet, käytänkin joitain, ja erilaiset saarnaajaryhmät kuten vaikkapa yad kyrpii
Näytä käyttäjän tiedot http://www.mikseri.net/disabled
Dave

Viestien lukumäärä : 4009
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: Kannabis   To Maalis 04, 2010 3:32 pm

lartsu-kortsu kirjoitti:
erilaiset saarnaajaryhmät kuten vaikkapa yad kyrpii
Ihan sama saarnaako päihteistä tai uskonnoista, aina kyrpii nuo.
Näytä käyttäjän tiedot http://ultrabrewtality.bandcamp.com/
El Tata!

ViestiAihe: Vs: Kannabis   To Maalis 04, 2010 3:33 pm

Dave kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
erilaiset saarnaajaryhmät kuten vaikkapa yad kyrpii
Ihan sama saarnaako päihteistä tai uskonnoista, aina kyrpii nuo.

Kurissa ja nuhteessa sinun pitää poikasi kasvattaman!
Näytä käyttäjän tiedot
Keessi
Admin

Viestien lukumäärä : 308

ViestiAihe: Vs: Kannabis   To Maalis 04, 2010 4:28 pm

lartsu-kortsu kirjoitti:

Mulle ihan sama kuka haluu vetää mitä päänsä täyteen, kuhan ei muille aiheuta haittaa. Hyväksyn erilaiset päihteet, käytänkin joitain, ja erilaiset saarnaajaryhmät kuten vaikkapa yad kyrpii

Enpä tunne ketää sauhuttelijaa, joka ois (asiaanliittyvällä)toiminnallaan muille aiheuttanu haittaa. Kännisiä urpoja, jotka ovat muille aiheuttanut haittaa, tiedän useitakin...
Näytä käyttäjän tiedot
hyppymiina

Viestien lukumäärä : 1974
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: Kannabis   To Maalis 04, 2010 6:02 pm

Keessi kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:

Enpä tunne ketää sauhuttelijaa, joka ois (asiaanliittyvällä)toiminnallaan muille aiheuttanu haittaa. Kännisiä urpoja, jotka ovat muille aiheuttanut haittaa, tiedän useitakin...

Mie tiiän yhen, mut se olikin känninen sekakäyttäjäurpo.
Näytä käyttäjän tiedot
Keessi
Admin

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 9:09 am

hyppymiina kirjoitti:
Keessi kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:

haha joo niitäkin mä tiiän Smile
Näytä käyttäjän tiedot
norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 9:12 am

Keessi kirjoitti:
hyppymiina kirjoitti:
Keessi kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:

Jep, ja mää meinasin tolla ihan noin niinku kamasta riippumatta Smile
Keessi
Admin

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 9:14 am

lartsu-kortsu kirjoitti:
Keessi kirjoitti:
hyppymiina kirjoitti:
Keessi kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:

no mut eihän se sit oo vaan sauhuttelija. Kyl noi tollaset perus-nipat ja sauhuttelijat pitäis erottaa...
Näytä käyttäjän tiedot
norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 9:19 am

Keessi kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
Keessi kirjoitti:
hyppymiina kirjoitti:
Keessi kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:

no mut eihän se sit oo vaan sauhuttelija. Kyl noi tollaset perus-nipat ja sauhuttelijat pitäis erottaa...

Näimpä, tuo nyt olikin tuommonen mahdollisimman kaikenkattava heitto alien
Dave

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 9:43 am

Eilen oli se joku oikeudenkäynti täällä menossa, johan löyty savupäitä baareista Very Happy innoissaan tuli joku myymään siemeniäkin kun ajatteli et "töyhtöpäät" tykkää pajautella.
Keessi
Admin

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 11:31 am

Dave kirjoitti:
Eilen oli se joku oikeudenkäynti täällä menossa, johan löyty savupäitä baareista Very Happy innoissaan tuli joku myymään siemeniäkin kun ajatteli et "töyhtöpäät" tykkää pajautella.

Haha joo timo haara oli viljelly vähä kannabista: http://www.youtube.com/watch?v=QtLO9CbX2bI

Hieno mies! Smile

Lartsu: Polttelijat ei tod ole mitään nistejä, sen enempää ku perus kalja-viina-rööki-tyypit. On todellakin vissi ero jossain Pirissä ja pilvessä... Basketball
Näytä käyttäjän tiedot
Dave

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 11:48 am

Keessi kirjoitti:
Dave kirjoitti:

Haha joo timo haara oli viljelly vähä kannabista: http://www.youtube.com/watch?v=QtLO9CbX2bI

Hieno mies! Smile

Lartsu: Polttelijat ei tod ole mitään nistejä, sen enempää ku perus kalja-viina-rööki-tyypit. On todellakin vissi ero jossain Pirissä ja pilvessä... Basketball
No joo, toi Haarahan ei sitä polttelutarkotukseen es viljelly, tai siis pitosuudet ollu sen verran pieniä ettei sitä huumeks vissiin voitu luokitella. Kyllä meikä varmaan ton juttuja vois supportoida jos ne totta on, mut en niitä sen tukijoita jotka vaan haluaa sen oman pilvenvedon lailliseks
Keessi
Admin

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 12:00 pm

Dave kirjoitti:
Keessi kirjoitti:
Dave kirjoitti:

Hieno mies! Smile

No joo, toi Haarahan ei sitä polttelutarkotukseen es viljelly, tai siis pitosuudet ollu sen verran pieniä ettei sitä huumeks vissiin voitu luokitella. Kyllä meikä varmaan ton juttuja vois supportoida jos ne totta on, mut en niitä sen tukijoita jotka vaan haluaa sen oman pilvenvedon lailliseks

Miksei "niitten oman pilvenvedon" vois myös laillistaa? Siitä ei ole kenellekään haittaa, että ne sitä itte kasvattaa ja polttaa. Eri asia tietty diilata(johon nykynen lainsäädäntä johtaa) joillekki muksuille tai ostaa jotain paskaa lätkää organisoituneelta rikollisuudelta. Suurin osa noista ongelmista tän asian tiimoilla on tuo vitun kusinen lainsäädäntä. Jos tähän suhtauduttaisiin faktojen perusteella, niin ehkä ne muksut/nuoret tajuais, että ei todellakaan oo ihan sama polttaako pilveä vai vetääkö bentsoja. Poliisisetäkin selittää lehtijutuissa ihan mitä sattuu ja täten vain pahentaa asiaa.

Haaran visio siitä, että kannabis tulisi teollistaa, on helvetin järkevä asia. Ottakaapas selvää hampunsiemenien ravinnepitoisuuksista ja tuon kasvin kuidun laadusta. Monin kerroin puuvillaa kestävämpää materiaalia ja ekologisempaa valmistaa. Dieselmoottorikin tehtiin alunperin hamppupolttoaineella kulkevaksi. Hamppu on myös tehokkain kasvi yhteyttämään, joten jos sitä viljeltäisi isossa mittakaavassa, se puhdistaisi ilmakehää sekä estäisi ilmastonmuutosta. Nää ei oo mitään mun paukuissa kirjottamia mutuja vaan ihan faktoja. Pistäkää vaikka google pauhamaan jos ette usko.

afro

ps. tsori jos vaikutan jotenki fanaattiselta tän asian kanssa. En vain käsitä miten näin hyödyllinen kasvi on laiton.
Näytä käyttäjän tiedot
El Tata!

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 12:09 pm

toki kannatan laillistamista itsekkin. sillä pääsisi paljon vähemmällä paskan määrällä. mulla nyt itellä on aika negatiivinen pohja tähän muutaman ihmisen touhuja katsellessa (bändit hajoo, parisuhteet katkeaa) kaikki vaan kukan takia.
Näytä käyttäjän tiedot
Keessi
Admin

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 12:14 pm

putrid kirjoitti:
toki kannatan laillistamista itsekkin. sillä pääsisi paljon vähemmällä paskan määrällä. mulla nyt itellä on aika negatiivinen pohja tähän muutaman ihmisen touhuja katsellessa (bändit hajoo, parisuhteet katkeaa) kaikki vaan kukan takia.

En usko et se sen substanssin takia on. Ongelmat on ongelmii vaikka ei niitä viinoja/pilviä/bentsoja vetelis. Jos on päihdeongelma, niin ei se sen päihteen takia ole. Se on ihan kiinni omasta itsekuristaan. Jos se ei ois ollu hatsi, ni sit se ois voinu olla joku muu aine. Enemmän mä oon nähny muiden ihmisten kärsivän jonkun muun vitunmoisesta ryyppäämisestä, kuin polttelusta.

saatto mennä ohi mutta en siis vähätellyt mitenkään ongelmien vakavuutta. Voi kannabiksestakin ongelman saada itselleen jos on niikseen.
Näytä käyttäjän tiedot
El Tata!

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 12:26 pm

Keessi kirjoitti:
putrid kirjoitti:

En usko et se sen substanssin takia on.

Kuule usko pois on. Kyllä noi ihan polttelusta erot ja hajoamiset johtui ja se on puitu näidenkin ihmisten kanssa ja that's it. en tiedä millanen meno siellä on mutta täällä lahdessa ainakin ton paukun kanssa meno on ihan älytöntä. backstäbbäystä ja kaverin lojaalius unohtuu heti kun joku haistaa hatsia.
toki sekin voi olla omasta itsehillinnästä kyse ja kuten sanoin itsekkin olen sen laillistamisen puolella. täällä vaan ihmiset ovat niin idiootteja paukkupäissään.
Näytä käyttäjän tiedot
EK

Viestien lukumäärä : 748

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 1:11 pm

mut suoraa sanon mitä oon ite noita nähny ni pillereiden vetäminen on vitusti tyhmempää touhuu vaikka se vetää melkein samat olot ellei pahemmat ni se vaikuttaa paljon pahemmin psyykkeesee yms. hatsista ei mee muistia. ainakaa mulla.
Näytä käyttäjän tiedot http://myspace.com/cuttofuckingfit
Jepe666

Viestien lukumäärä : 3288

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 3:50 pm

Keessi kirjoitti:
EK kirjoitti:
onhan tässä se paska juttu selkeesti että ku tätä on ja sen käyttö on ympäripäivästä ni se miten se tekee passiiviseks on aika huono juttu siinä vaihees ku pitäis aktivoitua esim. duunii tai muihin juttuihin koska saattaa helposti johtaa feidailuu joka johtu usein sen perässä juoksusta ja joka on aika perseestä. myönnän että olen myös itse tehnyt tuota ni ei tarvii kenenkää tulla aukomaa et paraski puhumaa.
Ite pyrin vähintään kuuteen/seittemään asti olemaan ilman, jos yleensäkkään poltan. En oo johki pariin viikkoon pajautellu, eikä mitää nitkuja/tms ole...
4:20. Wink Ei mulle pajast tuu ainakaa mitää nitkui, eikä kyl kuuluskaa tulla? Ite en laske ees kannabist huumeeks, ku ei alkoholit ja tinneritkää mitää huumeit oo, vaik nouseeki päähän. Paja ei periaattees ees nouse päähän, vaa rentouttaa. Röökit pois kaupoist ja pajaa hyllyille! Paja ei sentää koukuta nii pahasti, ku rööki...taikka snus?
Näytä käyttäjän tiedot
El Tata!

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 4:16 pm

Kerron nyt tässä real life storyn jos vaikka voisitte nähä hieman meikän näkökulmasta, nimiä en mainitse ja blaa.

Eräs +20 tuttuni oli seurustellut kaksi vuotta naisensa kanssa. Suhde tuntui toimivan ja all that crap. Sitten tämä jantteri alkoi pajauttelemaan ja sitten innostuikin siitä ja loppujen lopuksi bäjäytti päivittäin. Kaikessa lyhykäisyydessään eroprosessi meni näin:

Nainen tulee kotiin, jätkä istuu tietokoneella.
''tää meidän suhde on loppu, en jaksa katella tota kun sä poltat joka päivä ja istut vaan siinä etkä tee mitään''
jätkä ''mitä sä nyt riehut siinä?''
''kuulitko mitä sanoin? tää on loppu, en jaksa enää''
''no älä nyt riehu siin, ota tost vähä budii''
Nainen kävelee ulos kodista.

Onko tässä teidän mielestänne ongelma: a) kannabis, b) alkoholi c) joku muu mikä?

Ihan vaan siksi tämän kerroin että kun tollasta näki aika useinkin tossa viime vuoden aikana (mm. siskolle tuli bänät samasta syystä), niin on aika hankala suhtautua myönteisesti useimpiin pajauttajiin.
Näytä käyttäjän tiedot
Infected

Viestien lukumäärä : 750

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 4:58 pm

putrid kirjoitti:
Oikeastaan Tormentor squad hajos kokonaan tän takia

Ai ootte hajonnu.. harmi. Jostain kyl luin iha vähä aikaa sit et joku keikka teil ainaki on viel? Lie In Ruinsin ja joidenki muiden kans lahdessa.
Näytä käyttäjän tiedot
Keessi
Admin

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 6:13 pm

putrid kirjoitti:
Kerron nyt tässä real life storyn jos vaikka voisitte nähä hieman meikän näkökulmasta, nimiä en mainitse ja blaa.

Eräs +20 tuttuni oli seurustellut kaksi vuotta naisensa kanssa. Suhde tuntui toimivan ja all that crap. Sitten tämä jantteri alkoi pajauttelemaan ja sitten innostuikin siitä ja loppujen lopuksi bäjäytti päivittäin. Kaikessa lyhykäisyydessään eroprosessi meni näin:

Nainen tulee kotiin, jätkä istuu tietokoneella.
''tää meidän suhde on loppu, en jaksa katella tota kun sä poltat joka päivä ja istut vaan siinä etkä tee mitään''
jätkä ''mitä sä nyt riehut siinä?''
''kuulitko mitä sanoin? tää on loppu, en jaksa enää''
Nainen kävelee ulos kodista.

Onko tässä teidän mielestänne ongelma: a) kannabis, b) alkoholi c) joku muu mikä?

Ihan vaan siksi tämän kerroin että kun tollasta näki aika useinkin tossa viime vuoden aikana (mm. siskolle tuli bänät samasta syystä), niin on aika hankala suhtautua myönteisesti useimpiin pajauttajiin.

En mä oikeesti usko et toikaan juttu on niin yksiselitteinen. Varmasti ei oo parantanu asiaa tuo jokapäiväinen pajauttelu. Ei myöskään jokapäiväinen ryyppäyskään tee hyvää... Päivittäinen ittensä liuottaminen(olkoon nyt kaiken päihteiden termi) ei oo koskaan hyväksi. Mitä nyt kaveripiiriä on kattonu ni ne ongelmat kyl yleensä ilmenee päihteiden rankkana käyttönä ja näin itselleen luo ongelman jo olemassa olevan ongelman päälle.
Näytä käyttäjän tiedot
El Tata!

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Pe Maalis 05, 2010 6:34 pm

putrid kirjoitti:

Kyllä toi aika yksiselitteiseltä mun korvaan kalskahtaa.
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: Kannabis   La Maalis 06, 2010 11:11 am

Kerran keskusteltiin tästä erään ystävän kanssa, että kylläpä ne ihmiset, jotka juoksee pajan perässä, juoksee myös viinan, ja ihan minkä tahansa muunkin perässä, eli ne ei käytännössä ole "ganja-ihmisiä", vaan riippuvuusihmisiä. Enemmän mä tiedän niitä jotka käyttää pajaa fiksusti, kuin niitä jotka käyttää viinaa fiksusti. Ja nekin jotka on olleet ihan vitun idiootteja, on mun mielestä nyt oppineet edes vähän skarppaamaan, kun se alkuhype siitä ympäriltä on alkanut kuolla.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Kannabis   La Maalis 06, 2010 8:22 pm

putrid kirjoitti:
putrid kirjoitti:

Kyllä toi aika yksiselitteiseltä mun korvaan kalskahtaa.

Kyl mä tien vastaavia tarinoita alkoholiin liittyen, ja ihan sitten huumeisiinkin liittyen, joihin en kans kukkaa laskis mukaan..
Kuten tässä edellä on jo mainittu nii kylhän tuossa selkeesti on kyse jostain muusta, kuin pajauttelusta/dokaamisesta/douppaamisesta itsessään.. Näkisin tässä jo edellä mainitun lisäks että on kyse ihan tilannetajusta; häikkää on etenkin ymmärryksessä siitä, miltä siitä toisesta osapuolesta tuntuu kun itse vaan lojuu ja tinttaa tai vaikka si pössyttää päivät pitkät.

Ja tuolta takaapäin ketjusta, Keessi: Kyllä mä tunnen polttelijoita, ja pidän erillään huumeenkäyttäjistä tongue piti oikeen lukee tuolta nuo vanhat kirjotukset että vaikutinko jotenkin vastaiselta..
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Kannabis   Tänään kello 12:28 am

Kannabis
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: