Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa

Vitun punkit ei käy punttisalilla

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Seuraava
KirjoittajaViesti
norsukuningas-babar

norsukuningas-babar

Viestien lukumäärä : 4510
Ikä : 29

Vitun punkit ei käy punttisalilla Empty
ViestiAihe: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyKe Huhti 28, 2010 1:40 pm

...vai käykö täällä? Eli onko tänne sekaan eksyny jotai urheilijoita?

Ite en juuri tue, enimmäkseen tylsää ja epämukavaa. Höntsypelejä tulee kyl pelattua väliin, ja ompa sitä muutaman kerran joskus löytäny ittensä lenkiltä ylilatausta purkamasta elephant

Nyt haluisin vitusti saada taas pitkästä aikaa skeitin alle, harmi vaan ku oma on jossai Nokialla + pari kaveria on innostunu väkevästi parkouraamisesta ja oon itekki niiden kans käyny vähän seinille hyppimäs, mut nää ny ei taida mennä niinkään urheiluks ku erinnäisen jännän puuhastelun puolelle afro
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.mikseri.net/disabled
Painbox

Painbox

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyKe Huhti 28, 2010 1:49 pm

lartsu-kortsu kirjoitti:
...vai käykö täällä? Eli onko tänne sekaan eksyny jotai urheilijoita?

Ite en juuri tue, enimmäkseen tylsää ja epämukavaa. Höntsypelejä tulee kyl pelattua väliin, ja ompa sitä muutaman kerran joskus löytäny ittensä lenkiltä ylilatausta purkamasta elephant

Nyt haluisin vitusti saada taas pitkästä aikaa skeitin alle, harmi vaan ku oma on jossai Nokialla + pari kaveria on innostunu väkevästi parkouraamisesta ja oon itekki niiden kans käyny vähän seinille hyppimäs, mut nää ny ei taida mennä niinkään urheiluks ku erinnäisen jännän puuhastelun puolelle afro
Mä ainakin treenaan 6-7 kertaa viikossa. En siis salilla, mutta kuitenki. Kun talvella tulee hiihdettyy kilpaa ihan tosissaan ni ei oikee tuu menestystä ilman tiukkaa treenii.
Jepe666

Viestien lukumäärä : 3288

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyKe Huhti 28, 2010 1:50 pm

lartsu-kortsu kirjoitti:
Jos suomalaisten mielest keittiöön kävely on urheiluu, nii...
hyppymiina

hyppymiina

Viestien lukumäärä : 1974
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyKe Huhti 28, 2010 4:29 pm

Oon nuori, ruma ja vitun huonokuntoinen.
Naamapuinen

Naamapuinen

Viestien lukumäärä : 2195

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyKe Huhti 28, 2010 6:36 pm

Jaa joku ehti sitten perustaa sen urheilu- topicin jonka perustamista mä oon harkinnu monta viikkoa. Hyvä!

Oon pelannu kiekkoa kohta sen ~18 vuotta, siinä sivussa on tullu kokeiltua salibandyt summuut. Nyt meinasin liittyä mukaan kaveriporukan futisjengiin joka pelaa sellasia 6 vs 6 matseja pikkukentällä pikkumaaleihin. Salilla tulee käytyä vaihtelevasti, duunipaikalta löytyy sellanen hikinen kellari jossa on kaikki tarpeellinen millä rääkätä itseään säännöllisen epäsäännöllisesti. Viime aikoina oon alkanu myös polkemaan pyörällä duuniin, matka on sellasen himpun vajaa 10 km/sivu. Duunipäivät menee vitun paljon paremmin ku on freesi olo heti aamusta ja verikin kiertää päähän asti.

Urheilu on siis ollu mukana suurimman osan mun elämästä ja hyvä niin. Oon vitun tyytyväinen etten esim. teiniangstien kourissa dropannu kiekkoa vaan se on jääny osaks elämää edelleen. En ymmärrä sellasia ihmisiä joille urheilu tai liikunta yleensä on jotenkin paha asia. Fakta on kuitenkin se että liikunnasta tulee hyvä olo niin henkisesti kuin fyysisestikin, eli tavallaan on sääli kun jotkut ei sitä sisäistä vaan periaatteellisesti on jotenkin sitä vastaan, "musiikki pelasti minut urheilulta.." Mitä vittua, mikä on se ratkaiseva ongelma joka estää yhdistämästä näitä kahta.

Tällanen puheenvuoro tällä kertaa, kattellaan jos tulee vielä jatkossakin asiaa..
http://www.myspace.com/gafband
Naamapuinen

Naamapuinen

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyKe Huhti 28, 2010 6:49 pm

Vitun punkit ei käy punttisalilla My_body_is_not_a_temple_its_an_amusement_park_tshirt-p235414986788430393uvhz_400
Äpärä

Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyKe Huhti 28, 2010 7:44 pm

Eipä tuu salilla käytyä, mut toi duuni on yhtä vitun parkouria kun työpaikka vaihtuu parhaimmillaan viikon jokaisena päivänä, työ on erilaista, mutta silti niin samanlaista: suurin osa talvesta mätettiin lunta jonnekin pois tieltä, tänään talikoitiin paskaa lantalasta jätelavalle. Loppupäivästä se oli sitten heinää ja hukkapurua, ja mulla on keuhkot täynnä paskaa luultavasti vielä huomisella keikallakin.

Välillä tulee käytyä jonkunlaisilla juoksulenkeillä, mutta eipä niillä mitään tekemistä kuntoilun kanssa ole, joskus 12, joskus 6 kilometriä.
http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
Arja Laine

Arja Laine

Viestien lukumäärä : 662

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyKe Huhti 28, 2010 9:37 pm

Mulla on sellanen ongelma, että virtaa riittää ja vitusti. Mua ei oikeen noi joukkuepelit kiinnosta, joten juoksen. Tulee juostua suht usein ja tupakoitsijan keuhkojen salliman kilometrimäärän. Yleensä n. tunnin lenkki. Mukava tapa alottaa päivä ja saada sellanen turha täpinä kuriin. Yleensä myös hyvä tapa saada hyviä ajatuksia.
Painbox

Painbox

Viestien lukumäärä : 59
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyTo Huhti 29, 2010 4:37 am

Äpärä kirjoitti:
Välillä tulee käytyä jonkunlaisilla juoksulenkeillä, mutta eipä niillä mitään tekemistä kuntoilun kanssa ole, joskus 12, joskus 6 kilometriä.
No onhan se juokseminen kuntoilua Cool mutta ei lihaskunnonkannalta, jos sitä meinasit Laughing
Dave

Dave

Viestien lukumäärä : 4009
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyTo Huhti 29, 2010 9:17 am

pari päivää sitte kävin muijan + sen koiran kanssa kävelee about 1km! Vois koittaa useemminki jos löytäs aikaa, tosin eiköhän nää bändihommat ala mennä jo kuntoiluks ku melkein joka päivä treenit
http://ultrabrewtality.bandcamp.com/
hyppymiina

hyppymiina

Viestien lukumäärä : 1974
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyTo Huhti 29, 2010 9:23 am

Dave kirjoitti:
pari päivää sitte kävin muijan + sen koiran kanssa kävelee about 1km! Vois koittaa useemminki jos löytäs aikaa, tosin eiköhän nää bändihommat ala mennä jo kuntoiluks ku melkein joka päivä treenit
Mä kävwelin yks päivä about seittemän kilsaa vahingossa kun piti mennä bussipysäkille mut sit huomasin et oli jääny yks kassi kotiin. Siinä sitä sitten marssittiin kivasti kun maalaiset tuijotteli.
norsukuningas-babar

norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyTo Huhti 29, 2010 10:11 am

Ludicrous kirjoitti:
urheilu- topicin jonka perustamista mä oon harkinnu monta viikkoa.

tätä ei harkittu Very Happy

hyppymiina kirjoitti:
Mä kävwelin yks päivä about seittemän kilsaa vahingossa kun piti mennä bussipysäkille mut sit huomasin et oli jääny yks kassi kotiin. Siinä sitä sitten marssittiin kivasti kun maalaiset tuijotteli.

jep, jäiki tuosta aikasemmasta pois tää kaikenlainen nk. hyötyliikunta; kävelyä/fillarointia ympäriinsä, sitä kertyy aika paljon ja hyvä niin.
Kapteeni Haddock666

Kapteeni Haddock666

Viestien lukumäärä : 163
Ikä : 30

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyTo Huhti 29, 2010 1:27 pm

hyppymiina kirjoitti:
Oon nuori, ruma ja vitun huonokuntoinen.
Jepe666

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyTo Huhti 29, 2010 8:19 pm

happyscum kirjoitti:
hyppymiina kirjoitti:
Oon seniori, playboy ja vitu kännis.
norsukuningas-babar

norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyTo Toukokuu 06, 2010 10:19 am

perhana ku käy toi rullalautailuki urheiluks paikotellen Very Happy eilenki hirvee soija ku palas reissulta
Jepe666

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyTo Toukokuu 06, 2010 9:11 pm

lartsu-kortsu kirjoitti:
perhana ku käy toi rullalautailuki urheiluks paikotellen Very Happy eilenki hirvee soija ku palas reissulta
Vittu iisisti! Cool
norsukuningas-babar

norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyPe Toukokuu 07, 2010 6:26 am

Jepe kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
Vittu iisisti! Cool

Jep mäkiä enempi, mut flatilla potkiessa alkaa kiehuun Very Happy
norsukuningas-babar

norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyPe Toukokuu 07, 2010 11:05 pm

Ludicrous kirjoitti:
Oon pelannu kiekkoa kohta sen ~18 vuotta

ehdota tein tiimin maalilauluks jotai grindibiisiä afro
Jaakkocore

Jaakkocore

Viestien lukumäärä : 222

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyPe Toukokuu 07, 2010 11:25 pm

2-3krt/vko salia, 1-2krt salibandyä (kaudella enemmän), joka päivä hyötyliikuntaa pyöräilyn muodossa (tänään yhteistulokseksi tuli ehk n. 18km). Sillotällö kävelyä tahi hölkkäämistä.
norsukuningas-babar

norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyPe Toukokuu 07, 2010 11:31 pm

Jaakkocore kirjoitti:
salia

Sad
Jaakkocore

Jaakkocore

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyPe Toukokuu 07, 2010 11:34 pm

lartsu-kortsu kirjoitti:
Jaakkocore kirjoitti:
salia

Sad
Ei kai se sinua pitäs liikuttaa millään tavalla jos en tule sulle habaani pullistelemaan tai urputtaan jotain "KOSKETA MUN POHJETTA! KOSKETA SITÄ! BEEFCAKE! BEEEEEEFCAKEEE!"?
norsukuningas-babar

norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyPe Toukokuu 07, 2010 11:37 pm

Jaakkocore kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
Jaakkocore kirjoitti:
salia

Sad
Ei kai se sinua pitäs liikuttaa millään tavalla jos en tule sulle habaani pullistelemaan tai urputtaan jotain "KOSKETA MUN POHJETTA! KOSKETA SITÄ! BEEFCAKE! BEEEEEEFCAKEEE!"?

Jeh toi oli tarkotettu salille ihan noin yleensä Very Happy ei oo mun ajasta onneks pois
Äpärä

Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyLa Toukokuu 08, 2010 8:20 am

Jaakkocore kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
Jaakkocore kirjoitti:
salia

Sad

salee käytät steroideja ku aggret puskee pintaa Very Happy Smile
http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
Naamapuinen

Naamapuinen

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyLa Toukokuu 08, 2010 9:38 am

Josko ensi viikolla ryhdistäytys taas noissa voimailuhommissa, on ollu monen kuuakuden tauko taas..
Jaakkocore

Jaakkocore

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla EmptyLa Toukokuu 08, 2010 11:57 am

Äpärä kirjoitti:
Jaakkocore kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
Jaakkocore kirjoitti:
salia

Sad

salee käytät steroideja ku aggret puskee pintaa Very Happy Smile
Mistä tiesit Very Happy
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Vitun punkit ei käy punttisalilla Empty

Vitun punkit ei käy punttisalilla
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 11Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: