Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Vitun punkit ei käy punttisalilla

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Seuraava
KirjoittajaViesti
norsukuningas-babar

Viestien lukumäärä : 4510
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   La Toukokuu 14, 2011 8:52 am

jeaaa, pikku skeittipätkää tähän aamuun vähän ikäänku kaipaskin I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.mikseri.net/disabled
homophobic assbleed

Viestien lukumäärä : 493
Ikä : 44

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Su Toukokuu 15, 2011 8:58 am

Äpärä kirjoitti:
mun pitäis kyllä oikeasti alkaa käydä jollain akkapunttiksella, että pysyis joku sellanen kepeä yleiskunto yllä. Ei mitään bodailua ja steroideja, se ei oo koskaa napannu.
Täytyy näin lajille puolueellisena suositella peruspuntin sijasta painonnostoa. Sitähän voi myös harrastaa muutenkin kuin kilpailumielessä. Perusbodailusta se eroaa siinä, että se on ensinnäkin hauskaa ja toiseksi hyödyllistä. Alku vaatii toki nöyryyttä, kun pitää muutama kuukausi opetella nostotekniikkaa. Lopputuloksena nousee se jalka keikallakin kevyemmin, kun on räjähtävää voimaa kuin pienessä naisessa. Ei muuta kuin yhteyttä oman kaupungin seuraan ja neuvoa kysymään. Pari 1,5 h treeniä viikossa riittää hyväksi lihaskuntoharjoitteluksi.
Näytä käyttäjän tiedot
var1s

Viestien lukumäärä : 177

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Su Toukokuu 15, 2011 9:33 am

Itte en oo tuota punttisalia reilusti yli puoleen vuoteen harrastanu, mutta budosalia sitte senki eestä. Wink Nyt vaan vituttaa ko on reeniputki katkennu ko ollu kaikkea menoa, keikkoja, lomia ja parit paskataudit. Ehkä se tästä.
Näytä käyttäjän tiedot
keitto

Viestien lukumäärä : 2566

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Su Toukokuu 15, 2011 12:04 pm

var1s kirjoitti:
Itte en oo tuota punttisalia reilusti yli puoleen vuoteen harrastanu, mutta budosalia sitte senki eestä. Wink Nyt vaan vituttaa ko on reeniputki katkennu ko ollu kaikkea menoa, keikkoja, lomia ja parit paskataudit. Ehkä se tästä.
Mie oon käyny vaan budisalila.
Näytä käyttäjän tiedot
EK

Viestien lukumäärä : 748

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Su Toukokuu 15, 2011 12:10 pm

keitto kirjoitti:
var1s kirjoitti:
Näytä käyttäjän tiedot http://myspace.com/cuttofuckingfit
var1s

Viestien lukumäärä : 177

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Su Toukokuu 15, 2011 1:45 pm

EK kirjoitti:
keitto kirjoitti:
var1s kirjoitti:

EK haistoi budin topicissa kuudessa (6) minuutissa.. albino
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Su Toukokuu 15, 2011 2:41 pm

var1s kirjoitti:
EK kirjoitti:
keitto kirjoitti:
var1s kirjoitti:

EK haistoi budin topicissa kuudessa (6) minuutissa.. albino

Very Happy Ja saman tien piti lähteä sinkoilemaan.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
Jepe666

Viestien lukumäärä : 3288

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Su Toukokuu 15, 2011 7:25 pm

Budisalil tuli ite kans käytyy. Kiipeilin myös.
Näytä käyttäjän tiedot
norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   To Toukokuu 26, 2011 9:29 am

iha hyvä rullaan tuo tony hawkin poika, riley hawk myös cyclops

aasinsiltana sille, et sain oman laudan vihdoin kuosiin, kiitos temsun Basketball nytku täälä perslävessä ei vaan satais kokoajan nii olis mukavata lomailla ja rullata
Jepe666

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   To Toukokuu 26, 2011 11:24 am

lartsu-kortsu kirjoitti:
aasinsiltana sille, et sain oman laudan vihdoin kuosiin, kiitos temsun Basketball nytku täälä perslävessä ei vaan satais kokoajan nii olis mukavata lomailla ja rullata
Mut meikä lähtee kohtapuoliin rullaileen Nekalaan uudelle reenikselle. Rolling Eyes
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   To Toukokuu 26, 2011 11:30 am

Mä oon pyöräilly duunii joka päivä, sato tai paisto. Respect mulle! ja Mortal Kombatissa oon urheillu enemmän ku laki sallii!
häikäilemätön roisto

Viestien lukumäärä : 1337
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   To Toukokuu 26, 2011 11:43 am

Jepe666 kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
Mut meikä lähtee kohtapuoliin rullaileen Nekalaan uudelle reenikselle. Rolling Eyes
Meikä kävi eka kertaa rullailemassa!
Eilen illal naapurilta sain lainaks sen vanhan laudan, vähän ruosteessahan tuo oli (tai mun olemattomat taidot oli) mut kyl jonku tunnin päästä aloin handlaan sen, vaikka äänekosken kadut on aika töyssyiset Very Happy Mutta aivan loistavaa puuhaa!
Näytä käyttäjän tiedot
häikäilemätön roisto

Viestien lukumäärä : 1337
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   To Toukokuu 26, 2011 11:45 am

Äpärä kirjoitti:
Mä oon pyöräilly kouluun joka päivä, sato tai paisto. Respect mulle!
Näytä käyttäjän tiedot
norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   To Toukokuu 26, 2011 11:46 am

vesguR kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:
Mä oon pyöräilly kouluun vuoden ympäri joka päivä (about niin kauan ku muistan), sato lunta tai verta. Respect mulle!
Jepe666

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   To Toukokuu 26, 2011 8:46 pm

lartsu-kortsu kirjoitti:
vesguR kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:
Mä oon kävelly kouluun vuoden ympäri joka päivä (about niin kauan ku muistan), sato Teuvo Hakkaraisia tai seksinvalistusfilmejä. Respect mulle!
Näytä käyttäjän tiedot
norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Pe Toukokuu 27, 2011 8:17 am

Jepe666 kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
vesguR kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:
Mä oon kävelly kouluun vuoden ympäri joka päivä (about niin kauan ku muistan), sato Teuvo Hakkaraisia tai seksinvalistusfilmejä. Respect mulle!

meinasin sanoo et itellä tulee harvemmin käveltyä yhtään mihinkään, mut nyt keväällä oon kyl kävelly kans eri paikkoihin aika paljon, ihan sen takia ku se on hyvällä säällä ihan terapeuttista ja rentoo hektiseen fillarointiin verrattuna
Jepe666

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Pe Toukokuu 27, 2011 9:02 am

lartsu-kortsu kirjoitti:
Jepe666 kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
vesguR kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:
meinasin sanoo et itellä tulee harvemmin käveltyä yhtään mihinkään, mut nyt keväällä oon kyl kävelly kans eri paikkoihin aika paljon, ihan sen takia ku se on hyvällä säällä ihan terapeuttista ja rentoo hektiseen fillarointiin verrattuna
Mun kävely taas on helvetin hektistä ja fillarointi chilliiiii. Ajelen fillaril ku joku vitun Compton drive-by niggahigga.
Näytä käyttäjän tiedot
Swiddu

Viestien lukumäärä : 367
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Pe Toukokuu 27, 2011 9:35 pm

Vittu! Pitäis alottaa lenkkeily. Ei näytä kuntopyöräily oikeen huvittavan (ja tehoavan.)
Näytä käyttäjän tiedot
lihavaki

Viestien lukumäärä : 134

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Pe Toukokuu 27, 2011 10:39 pm

eipä tuu hirveästi jumpattua, joskus rullailemasa jos kinttu antaa myöten.. ja jonku verran tullee käveltyä semmosia 30min-1,5h lenkkejä.. Potkunyrkkeily meikälä on kiinostanu jo jonku aikaa, mutta en mie kehtaa lähtiä mihinkää riuhtommaan..
Näytä käyttäjän tiedot
RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Su Toukokuu 29, 2011 1:28 pm

Meikä rullasi jalan pakettiin. Tää on helvetin palkitsevaa... Menis ees kerralla kunnolla irti tuo jalaka nii ei tarvi aina uuestaan ja uuestaan sitä särkiä Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://spawnfromdeceit1.bandcamp.com
keitto

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Ma Toukokuu 30, 2011 2:52 pm

Aamulla kaheksalta puhelin soi ja minut pestattiin pelaamaan Musatalon joukkueeseen futista koulun turnaukseen. Nyt illalla muut höntsät, ja aamulla taas turnaukseen. Eli futiksen parissa taas pari päivää.
Näytä käyttäjän tiedot
harhama

Viestien lukumäärä : 870

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Ma Toukokuu 30, 2011 4:01 pm

keitto kirjoitti:
Aamulla kaheksalta puhelin soi ja minut pestattiin pelaamaan Musatalon joukkueeseen futista koulun turnaukseen. Nyt illalla muut höntsät, ja aamulla taas turnaukseen. Eli futiksen parissa taas pari päivää.
jätkät hakkas sähköpuolen komiasti 12-2 Cool
Näytä käyttäjän tiedot
keitto

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Ma Toukokuu 30, 2011 4:16 pm

harhama kirjoitti:
keitto kirjoitti:
jätkät hakkas sähköpuolen komiasti 12-2 Cool
Khyl. Huomenna vaa taitaa tulla tiukkaa opettajia vastaan.
Näytä käyttäjän tiedot
keitto

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Pe Kesä 10, 2011 7:48 am

Eilen pari tuntia nakottiin frisbeegolffia. Top Sportista eurolla frisbee ja K-kaupasta pari pirkkakaljaa nii jaksaa. Vitun hauskaa hommaa ku oppii vähän tekniikkaa, vaikka välilä hermot menneeki ku kiekko on enemmän puissa ku ilmassa. Propsit sille 12-vuotiaalle pojalle joka oli suunnitellu radan ja saanu vielä kaupungin sellasen rakentaan.
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Su Kesä 12, 2011 12:34 am

tänää käveltii Helsingissä aika paljon ja nyt jalkoja vituttaa.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Vitun punkit ei käy punttisalilla   Tänään kello 6:03 am

Vitun punkit ei käy punttisalilla
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 11Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: