Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa

DIY TOPIC

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
KirjoittajaViesti
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456
Ikä : 27

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyLa Tammi 14, 2012 2:13 pm

Suonikohju kirjoitti:
RudolfJNapalmi kirjoitti:
Joo, emmääkään ihan heti tilaa. Aikasintaan ens viikolla ku saa laskut hoiettua.

Oon mukana jos tilailet. Infoa kun tiiät tarkemmin Smile

Joo selvä! Ens viikon alussa selvinnee nää rahahommeli Razz Onko sulla muuten paypal hommia? Meikä ei oo saanu sitä korttimaksujuttua vieläkään kunnolla toimiin...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spawnfromdeceit1.bandcamp.com
Jörn Stoner

Jörn Stoner

Viestien lukumäärä : 1503
Ikä : 31

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptySu Tammi 15, 2012 2:10 am

Suonikohju kirjoitti:
Joo, emmääkään ihan heti tilaa. Aikasintaan ens viikolla ku saa laskut hoiettua.

Oon mukana jos tilailet. Infoa kun tiiät tarkemmin Smile

Joo selvä! Ens viikon alussa selvinnee nää rahahommeli Razz Onko sulla muuten paypal hommia? Meikä ei oo saanu sitä korttimaksujuttua vieläkään kunnolla toimiin...

Jees. Täytyypä selvitellä Paypalia kun ei oo yhtään kokemusta siitä.
norsukuningas-babar

norsukuningas-babar

Viestien lukumäärä : 4510
Ikä : 29

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyMa Helmi 13, 2012 2:54 pm

DIY TOPIC - Sivu 5 Diy_billiard

hatunnosto.
http://www.mikseri.net/disabled
Swiddu

Swiddu

Viestien lukumäärä : 367
Ikä : 25

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyMa Helmi 13, 2012 6:04 pm

lartsu-kortsu kirjoitti:
DIY TOPIC - Sivu 5 Diy_billiard

hatunnosto.
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyTi Helmi 14, 2012 2:50 pm

Varmaan ensimmäinen noin hieno DIY bilispöytä. Ja miettii millä välineillä ja materiaaleilla tuo on kasattu Very Happy Keppejä ja savea. Respect!
Jepe666

Viestien lukumäärä : 3288

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyKe Helmi 22, 2012 5:55 pm

Wau!
Kapteeni Haddock666

Kapteeni Haddock666

Viestien lukumäärä : 163
Ikä : 30

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyKe Maalis 21, 2012 11:18 am

siege ja deep wound pätsit duunattu. kuoleman paita pitäis tässä jokin kaunis päivä tehrä.
-

Viestien lukumäärä : 4659

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyKe Maalis 21, 2012 11:31 am

Värjäilinpä tuossa farkkuliivin mustaks. nyt pitäis sit ruveta kehittää siihen jotakin jännää.
Nistus rotta

Nistus rotta

Viestien lukumäärä : 3245

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyTo Maalis 22, 2012 1:33 pm

Leikkasin t-paidasta hihat vittuun. Tuli ihan saatanan ruma
https://www.facebook.com/nistikko
Kapr

Kapr

Viestien lukumäärä : 3102
Ikä : 26

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyTo Maalis 22, 2012 1:45 pm

hytky kirjoitti:
Leikkasin t-paidasta hihat vittuun. Tuli ihan saatanan ruma

Näin käy aina.
Kapr

Kapr

Viestien lukumäärä : 3102
Ikä : 26

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyTo Maalis 22, 2012 1:54 pm

Rotte kirjoitti:
Värjäilinpä tuossa farkkuliivin mustaks. nyt pitäis sit ruveta kehittää siihen jotakin jännää.

Pätsejä?
-

Viestien lukumäärä : 4659

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyTo Maalis 22, 2012 3:57 pm

Kapr kirjoitti:
Rotte kirjoitti:

Pätsejä?

Muutamat pätsit on tulos siihen kyl. Varmaa painottaa enemmän pinsseihin. Saas nähä.
keitto

keitto

Viestien lukumäärä : 2566

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyTo Maalis 22, 2012 5:34 pm

Mulla olis liivi muutamia niittejä vaile valamiina. Vihdoinki.
Dave

Dave

Viestien lukumäärä : 4009

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyLa Maalis 24, 2012 9:46 pm

keitto kirjoitti:
Mulla olis liivi muutamia tuhansia niittejä vaile valamiina.
http://ultrabrewtality.bandcamp.com/
Swiddu

Swiddu

Viestien lukumäärä : 367
Ikä : 25

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyKe Maalis 28, 2012 8:35 am

Dave kirjoitti:
keitto kirjoitti:
Mulla olis takki muutamia tuhansia niittejä vaile valamiina.
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyMa Toukokuu 28, 2012 12:30 am

Vetäsin kaheista housuista lahjetta sen verran pois, että sain kivat shortsit! Sen jälkeen eksyin tänne selaileen: http://fuckyeahcrustpants.tumblr.com/ ja nyt tuli hirveä ahaa elämys. Teen kierrätyshousut.

Mulla on vitusti vanhaa farkkukangasta/farkkujen palasia ylimääräsenä kun on jääny pieneks, leikannu niistä paikkapalasia toisiin housuihin tai nyt siliponu lahjeita. Kaks vaihtoehtoa: Joko ompelen näistä jämäpaloista isohkon kankaan, leikkaan siitä lahkeet ja ompelen kasaan. Tai sitte ompelen ne suoraan housuiks joka taas saattaa olla sata kertaa vaikeempaa ja vittumaisempaa. Mutta saispahan ainaki käyttöön nuo vanhat palaset ja olis tekemistä kesälle. Neki vois kyllä aluks jättää shortsin mittoihin ja syksyllä sitte jatkaa loppuun ko rupee viileneen Very Happy
Jörn Stoner

Jörn Stoner

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyMa Toukokuu 28, 2012 12:41 am

Tulostin tänään muutaman A4:en täyteen logoja ja leikkaan niistä sapluunat joskus kun oon virkeä.
norsukuningas-babar

norsukuningas-babar

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyMa Toukokuu 28, 2012 6:40 am

Türkkilainen Aviomies kirjoitti:
Tulostin tänään muutaman A4:en täyteen logoja ja leikkaan niistä sapluunat joskus kun oon virkeä.

itellä on vähän vittumaisia kokemuksia nuista paperisapluunoista, sit ku ne alkaa olla märät nii ei tahdo enää pysyä paikallaan millään

kalvojen puutteessa jostain ohuehkosta, esim. muropakettipahvista vois varmaan saada ihan hyviä Smile
norsukuningas-babar

norsukuningas-babar

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyMa Toukokuu 28, 2012 7:36 am

DIY TOPIC - Sivu 5 20090102

löytyy kyl joka aiheeseen joku osuvahko läppä täältä. Smile
Jörn Stoner

Jörn Stoner

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyMa Toukokuu 28, 2012 9:27 am

norsukuningas-babar kirjoitti:

itellä on vähän vittumaisia kokemuksia nuista paperisapluunoista, sit ku ne alkaa olla märät nii ei tahdo enää pysyä paikallaan millään

kalvojen puutteessa jostain ohuehkosta, esim. muropakettipahvista vois varmaan saada ihan hyviä Smile

Ajattelinki leikata varsinaiset sapluunat ohuesta pahvista. Olin nyt niin laiska, että piti tehä sapluunat pahvisapluunoiden tekoa varten Smile

edittiä: onko kellään kokemusta peliohjelmoinnista? tämä indiepelien tahkoaminen on innostanu kokeilemaan tätäkin lajia. en kylläkään tiedä ohjelmoinnista mitään eli oon vähäsen hukassa, että miten alkasin saloihin perehtymään.
norsukuningas-babar

norsukuningas-babar

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyMa Toukokuu 28, 2012 9:37 am

Olin nyt niin laiska, että piti tehä sapluunat pahvisapluunoiden tekoa varten Smile

:salute:

onko kellään kokemusta peliohjelmoinnista? tämä indiepelien tahkoaminen on innostanu kokeilemaan tätäkin lajia. en kylläkään tiedä ohjelmoinnista mitään eli oon vähäsen hukassa, että miten alkasin saloihin perehtymään.

no eipä oo, mut ei ainakaan mun käsittääkseni oo mitään ihan yksinkertasta puuhaa kummiskaan, yks tuttava joskus joka opiskeli alaa, oli jonain päättötyönään tehny jonku 2d-tasohyppelyn, mitä pääsin sit testimielessä kokeileen, ja oli kyl silti melko käppänen ja bugi vitusti Very Happy
Jörn Stoner

Jörn Stoner

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyMa Toukokuu 28, 2012 9:42 am

norsukuningas-babar kirjoitti:
Olin nyt niin laiska, että piti tehä sapluunat pahvisapluunoiden tekoa varten Smile

:salute:

onko kellään kokemusta peliohjelmoinnista? tämä indiepelien tahkoaminen on innostanu kokeilemaan tätäkin lajia. en kylläkään tiedä ohjelmoinnista mitään eli oon vähäsen hukassa, että miten alkasin saloihin perehtymään.

no eipä oo, mut ei ainakaan mun käsittääkseni oo mitään ihan yksinkertasta puuhaa kummiskaan, yks tuttava joskus joka opiskeli alaa, oli jonain päättötyönään tehny jonku 2d-tasohyppelyn, mitä pääsin sit testimielessä kokeileen, ja oli kyl silti melko käppänen ja bugi vitusti Very Happy

Normaalisti oon pensselöiny ihan vapaalla kädellä esim. Kaaokset, Terveet Kädet ja muut yksinkertaset. Näihin vaativampiin tulostan suosiolla vielä tässä vaiheessa sapluunat. Sitten kun käsi tästä vakautuu niin alan vääntään niitäkin vapaalla kädellä Smile

Kaveri koodailee harrastuksena ja kerto myös, että on aikasen haastavaa hommaa. Aion silti hakata päätä seinään ja kokeilla erilaisten 2D-pelien väsäilyä Smile
norsukuningas-babar

norsukuningas-babar

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyMa Toukokuu 28, 2012 9:51 am

Normaalisti oon pensselöiny ihan vapaalla kädellä esim. Kaaokset, Terveet Kädet ja muut yksinkertaset. Näihin vaativampiin tulostan suosiolla vielä tässä vaiheessa sapluunat. Sitten kun käsi tästä vakautuu niin alan vääntään niitäkin vapaalla kädellä Smile

ei siinä, hienompaa jälkeähän sapluunoilla aina tulee (imo), et ite kyl jatkossakin pyrin tekeen, tosin siinon sit usein jo sen verran hommaa, et ei jaksa ihan jatkuvasti hetken mielijohteesta mitää pätsejä väsäillä vaik aikaa oliskin.. ja kylhän noi paperisetki kuitenki yhet vedokset kestää, jos jaksaa kärsivällisesti ja varovaisesti töpötellä.. cyclops

onneks tyttöystävä on tekstiilialalla, nii nyt on pitkään kaikki saanu teetetyä kätevästi kunnon valotusseuloilla, ikäänkuin sen opinnäytetöinä jne. nyt ku sen koulu loppuu nii saapa taas tätäki "hupia" alkaa verestämään.... Rolling Eyes

Kaveri koodailee harrastuksena ja kerto myös, että on aikasen haastavaa hommaa. Aion silti hakata päätä seinään ja kokeilla erilaisten 2D-pelien väsäilyä Smile

nonii, täähän se vasta arvostettavaa diy-meininkiä on, jos mikä!

e: ja ku jonku "skeneilmiön" sisällytät siihen mukaan, nii siinähän on jo kultin ainekset kasassa!

Ärmätti

Ärmätti

Viestien lukumäärä : 3232

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyMa Toukokuu 28, 2012 11:59 am

riippuen vähä muotista mutta kyllähän paperinenkin sapluuna kestää hyvällä tuurilla paritkin painatukset mikäli sen päällystää kontaktimuovilla (peräti parillakin kerroksella). itte ainaki oon päällystelly.
RudolfJNapalmi

RudolfJNapalmi

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 EmptyMa Toukokuu 28, 2012 12:07 pm

edittiä: onko kellään kokemusta peliohjelmoinnista? tämä indiepelien tahkoaminen on innostanu kokeilemaan tätäkin lajia. en kylläkään tiedä ohjelmoinnista mitään eli oon vähäsen hukassa, että miten alkasin saloihin perehtymään.
Kannattaa lähteä varmaan jollain valmiilla editorilla pelleileen aluks. Aikanaan tein FF-tyylistä tietokonepeliä RPG-makerilla joka on helppo ja yksinkertanen mutta toisaalta taas tosi rajalliset ominaisuudet. Voisin kysellä pikkuveljeltä ko se on noita pelejä vähä enemmän tehny.

Game maker vois olla yks semmonen tutustumisen arvonen myös. Siihen löytyy hyvin tutoriaaleja netistä ja muistaakseni kaikki lähdekoodit ynnä muut saa näkyville. Sitten ko aikansa on sillä pelleilly ja hahmottaa joitain perusasioita on varmasti helpompi lähtee jotain koodihommia miettiin.

E: Ja ihan selvästi teet sen 2d-tasohyppelyn crusteista jonka pitää kerätä ompelutarvikkeita, että saa housut paikattua. Samalla on varottava suihkuja ja poliiseja. Elämänä toimii Disruptin seiskatuumaset. Josset tee tätä nii oon vähä pettyny.
Sponsored content

DIY TOPIC - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: DIY TOPIC   DIY TOPIC - Sivu 5 Empty

DIY TOPIC
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 10Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: