Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa

Ihme ja kumma

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
norsukuningas-babar

norsukuningas-babar

Viestien lukumäärä : 4510
Ikä : 29

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyLa Toukokuu 08, 2010 12:12 am

Ihmetellään täällä

Ihmetyttää, jos on ollut jotenkin tekemisissä henkiolentojen ja/tai humanoidien kanssa, niin sitä leimautuu mielisairaaksi. Jos taas jessen-jumalan-pyhänhengen, niin sit sitä vaan on hyvä uskovainen Neutral

Ihmetyttää myös sellaiset muoviset, pinnalliset, turhanpäiväiset lausahdukset, joita ei oikeasti sen enempää tarkoiteta mutta sanotaan ikäänkuin tavan vuoksi. Mietin näitä tässä yksi päivä, mutta nyt ei äkkiseltään tuu mieleen kun junan lähtiessä kuulutus 'Hyvää matkaa', vaikka kukaan matkustaja ei varmasti voi sen matkan hyvyyteen mitenkään vaikuttaa. Yleensäkin ihmisten toivotukset toisilleen: 'HYvää päivänjatkoa' 'HYvää päivää' 'Hyvää ruokahalua'
Ei kai niissä sinällään mitään vikaa ole, mutta on se nyt vähän omituista että tommosia valmiita laineja toistellaan ajat läpeensä

Ihmetyttää kuinka tyhmä/aivoton/ohjailtavissa ihminen oikein voikaan olla; kaikki muotivirtaukset sun muut, pintaliito- ja kulutusmeininki, mainonta, juorulehdet, tosi-tv huuuuuuuuhhh silent

Ihmetyttää kuinka sitä voi olla jotenkin ahdistunut vaikka kesä tulee ja ens viikolla alkaa 4kk loma
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.mikseri.net/disabled
Äpärä

Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyLa Toukokuu 08, 2010 8:09 am

Se mua ihmetyttää, kun on helsinkiläisten hevibändien kanssa keikalla, että mikä vittu siinä selkääntaputtelussa on niin hienoa? Tai kun jos ne on ennen meitä, niin tulee jotain "siellä lauteilla tulee kuuma!" tai jos ne on meidän jälkeen "hävettää mennä teidän jälkeen lavalle." Kaikki tietää, että ne ajattelee kuitenki soittavansa tiukemmin ja paremmin, niin miksi vitussa täytyy nöyristellä siinä toisten edessä. En siis puhu rindijutuista, vaan Undivinen helsinginkeikoista Very Happy Ja se mitä mä en kanssa tajua, että tulet ihan toisten bändien keikoilla bäkkärille, jauhamaan omien bändies promokuvioita ja juomaan viinaa. Se on niin sellasta vitun pintaliitoskeneilyä, että mulla ei vaan ymmärrys riitä. Tai kai mä vaan olen syrjäytynyt maalainen jota ei kiinnosta jauhaa paskaa tuntemattomien kanssa, ellei ne osoittaudu ihmisinä jotenkin mielenkiintoisiksi. Sen takia mua kai niin mulkkuna pidetäänkin. Kun olen mieluummin hiljaa kuin toistelisin latteuksia, ne ei vaan tule mulle luonnostaan missään tilanteissa, ei keikoilla, ei hautajaisissa, ei kaupassa, ei linja-autoissa, eikä oikeastaan ylipäätään missään.
http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
hyppymiina

hyppymiina

Viestien lukumäärä : 1974
Ikä : 26

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyLa Toukokuu 08, 2010 4:20 pm

Äpärä kirjoitti:
Se mua ihmetyttää, kun on helsinkiläisten hevibändien kanssa keikalla, että mikä vittu siinä selkääntaputtelussa on niin hienoa? Tai kun jos ne on ennen meitä, niin tulee jotain "siellä lauteilla tulee kuuma!" tai jos ne on meidän jälkeen "hävettää mennä teidän jälkeen lavalle." Kaikki tietää, että ne ajattelee kuitenki soittavansa tiukemmin ja paremmin, niin miksi vitussa täytyy nöyristellä siinä toisten edessä. En siis puhu rindijutuista, vaan Undivinen helsinginkeikoista Very Happy Ja se mitä mä en kanssa tajua, että tulet ihan toisten bändien keikoilla bäkkärille, jauhamaan omien bändies promokuvioita ja juomaan viinaa. Se on niin sellasta vitun pintaliitoskeneilyä, että mulla ei vaan ymmärrys riitä. Tai kai mä vaan olen syrjäytynyt maalainen jota ei kiinnosta jauhaa paskaa tuntemattomien kanssa, ellei ne osoittaudu ihmisinä jotenkin mielenkiintoisiksi. Sen takia mua kai niin mulkkuna pidetäänkin. Kun olen mieluummin hiljaa kuin toistelisin latteuksia, ne ei vaan tule mulle luonnostaan missään tilanteissa, ei keikoilla, ei hautajaisissa, ei kaupassa, ei linja-autoissa, eikä oikeastaan ylipäätään missään.

Kotiseutupatriotismi = hyi nyt vittu saatana.

Luulis nyt jumalauta oikeasti et just näissä punkkipiireissä ei ihmisiä enää kiinnostais vittuakaan, et mistä päin ollaan kotosin.
norsukuningas-babar

norsukuningas-babar

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyLa Toukokuu 08, 2010 6:50 pm

hyppymiina kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:

Luulis nyt jumalauta oikeasti et just näissä punkkipiireissä ei ihmisiä enää kiinnostais vittuakaan, et mistä päin ollaan kotosin.

hahaa Very Happy Noo olihan "kotiseuturakkautta" vahvasti mukana jo ikivanhassa suomipunkissa, ihme kyllä; vahvimmin kai stadilaiset ja tamperelaiset ja myöhemmin pohjoisen pojat
Äpärä

Äpärä

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyLa Toukokuu 08, 2010 10:12 pm

lartsu-kortsu kirjoitti:
hyppymiina kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:

hahaa Very Happy Noo olihan "kotiseuturakkautta" vahvasti mukana jo ikivanhassa suomipunkissa, ihme kyllä; vahvimmin kai stadilaiset ja tamperelaiset ja myöhemmin pohjoisen pojat

kyllähän sitä on joka paikassa, meneppä Pertunmaalle ja sano että oot Hartolasta, MUKS! suoraan päin näköä. En ole koskaan tätä tajunnut (nojoo, ehkä pentuna jääpallomatseissa hartolaa vastaan pelattii vähän sikaa ja hakattii niitä pelin jälkeen), ja mun mielestä on vähän höhlää kuvitella, että sun kotikuntasi tulis kiikuttaa sulle joku vitun mitali jos puolustat sitä riittävästi joka yhteydessä.
hyppymiina

hyppymiina

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyLa Toukokuu 08, 2010 10:33 pm

Ihme ja kumma et jaksoin taas alottaa yhen blogin. Toivottavasti tää onnistuu paremmin kuin etniset.

http://outomaa.blogspot.com/
Kez

Kez

Viestien lukumäärä : 63

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Ihmetyttää.   Ihme ja kumma EmptyMa Toukokuu 10, 2010 6:20 am

Mua vituttaa holtittomasti ihmiset jotka ovat eläneet tuplat minua enemmän.(n.50v tai muutenvaan)
Ja käyttäytyvät kuin tämmöiset liian isoksi kasvaneet apinat.
Ja ikäänkuin olettavat että heidän ollessa näinkin vanhoja, se on heidän etu.
Että he saavat olla idiootteja, nuorempia kohtaan, ja olettavat tälläistä olematonta vitun mantraa
Kunnioita Vanhempiasi.

Olen enemmän kuin kerran sylkenyt sanallisesti näitä ihmisiä face-to-face
Yhdentekevää minkälainen ja kokoinen yksilö vastassa.
Jos tulet käyttäytymään kuin idiootti, ei mitään mahdollisuutta että kunnioitan tipan vertaakaan.

Minulle tuntuu käsittämättömältä että joku niinkin pitkään elänyt ei ole viellä oppinut
käyttäytymään ikäisensä tavoin. Tulee semmoisia sekaisia fiiliksiä että missä vitussa tämä ihminen on kasvanut.
Loppuen lopuksi käy sääliksi, kun huomaa että sen ihmisen ainut tapa tuntea itsensä tärkeäksi
On katsoa nuorempia alas, ja puhua heille alentavasti.
hyppymiina

hyppymiina

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyMa Toukokuu 10, 2010 7:46 am

Kez kirjoitti:
Mua vituttaa holtittomasti ihmiset jotka ovat eläneet tuplat minua enemmän.(n.50v tai muutenvaan)
Ja käyttäytyvät kuin tämmöiset liian isoksi kasvaneet apinat.
Ja ikäänkuin olettavat että heidän ollessa näinkin vanhoja, se on heidän etu.
Että he saavat olla idiootteja, nuorempia kohtaan, ja olettavat tälläistä olematonta vitun mantraa
Kunnioita Vanhempiasi.

Olen enemmän kuin kerran sylkenyt sanallisesti näitä ihmisiä face-to-face
Yhdentekevää minkälainen ja kokoinen yksilö vastassa.
Jos tulet käyttäytymään kuin idiootti, ei mitään mahdollisuutta että kunnioitan tipan vertaakaan.

Minulle tuntuu käsittämättömältä että joku niinkin pitkään elänyt ei ole viellä oppinut
käyttäytymään ikäisensä tavoin. Tulee semmoisia sekaisia fiiliksiä että missä vitussa tämä ihminen on kasvanut.
Loppuen lopuksi käy sääliksi, kun huomaa että sen ihmisen ainut tapa tuntea itsensä tärkeäksi
On katsoa nuorempia alas, ja puhua heille alentavasti.

No niin siis jos ihminen on koko ikänsä ollut ihan vitun tyhmä tapaus, niin ei se vanhemmiten usein mikskään muutu. Pari yksinhuoltajatapausta ja vankilatuomiota siinä pahimmillaan syntyy.
Jepe666

Viestien lukumäärä : 3288

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyMa Toukokuu 10, 2010 9:39 am

Äpärä kirjoitti:
Tai kai mä vaan olen syrjäytynyt maalainen jota ei kiinnosta jauhaa paskaa tuntemattomien kanssa, ellei ne osoittaudu ihmisinä jotenkin mielenkiintoisiksi. Sen takia mua kai niin mulkkuna pidetäänkin. Kun olen mieluummin hiljaa kuin toistelisin latteuksia, ne ei vaan tule mulle luonnostaan missään tilanteissa, ei keikoilla, ei hautajaisissa, ei kaupassa, ei linja-autoissa, eikä oikeastaan ylipäätään missään.
Sama vika.
Jepe666

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyMa Toukokuu 10, 2010 9:40 am

lartsu-kortsu kirjoitti:
Klamydia. Cool
Jepe666

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyMa Toukokuu 10, 2010 9:46 am

Äpärä kirjoitti:
meneppä Pertunmaalle ja sano että oot Hartolasta, MUKS! suoraan päin näköä. En ole koskaan tätä tajunnut (nojoo, ehkä pentuna jääpallomatseissa hartolaa vastaan pelattii vähän sikaa ja hakattii niitä pelin jälkeen), ja mun mielestä on vähän höhlää kuvitella, että sun kotikuntasi tulis kiikuttaa sulle joku vitun mitali jos puolustat sitä riittävästi joka yhteydessä.
Manses oli kans näit Ilves versus Tappara-kahakoit joskus 1990-luvul. Muistan aina, ku yhen pelin jälkeen (mis olin mutsin kaa joskus tarhaikäsenä) pari Ilves-fanii heitti Tapparan miehen Hakamettän roskikseen naama veres.
norsukuningas-babar

norsukuningas-babar

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyMa Toukokuu 10, 2010 4:59 pm

^ 90-luvulla niinkään tie oliko, mutta siitä vuosia (kymmeniä?) takaperinhän ne kahakat pikemminki kuulu asiaan Very Happy vähän ku jalkapallossa
Zyklon B

Zyklon B

Viestien lukumäärä : 474
Ikä : 27

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyMa Toukokuu 10, 2010 8:27 pm

FUCKING MAGNETS HOW DO THEY WORK? joo...
Jepe666

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyMa Toukokuu 10, 2010 8:38 pm

lartsu-kortsu kirjoitti:
^ 90-luvulla niinkään tie oliko, mutta siitä vuosia (kymmeniä?) takaperinhän ne kahakat pikemminki kuulu asiaan Very Happy vähän ku jalkapallossa
No en oo asiaan sen pahemmin perehtyny, mut muistan ite noi 1990-luvun kahakat. 1970- ja 1980-luvuis ei ehtiny käymää. Razz
Äpärä

Äpärä

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyTi Toukokuu 11, 2010 4:02 am

MIKS TEKKEN VITOSEN LOPPARI ON NIIN VITUN RAUKKIS!? Se tekee koko ajan jotain vitun tulipalloja ja muuta runkkaamista.
EK

EK

Viestien lukumäärä : 748

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyTi Toukokuu 11, 2010 9:40 am

Jepe kirjoitti:
Manses oli kans näit Ilves versus Tappara-kahakoit joskus 1990-luvul. Muistan aina, ku yhen pelin jälkeen (mis olin mutsin kaa joskus tarhaikäsenä) pari Ilves-fanii heitti Tapparan miehen Hakamettän roskikseen naama veres.

Jos tappara miehen tilalle asetettaisiin damngodin rumpali ja ilves fanien tilalle saman bändin basisti ja laulaja niin voin sanoa että olen muutaman kerran kuullut samanlaisen tarinan rumpalin suusta Very Happy
http://myspace.com/cuttofuckingfit
Naamapuinen

Naamapuinen

Viestien lukumäärä : 2195

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyTo Elo 12, 2010 9:05 pm

Ulkona on taas piemää öisin. Onpa synkkää tosiaan. Kyuss. Menen makailemaan nurmikolle yläosattomissa pian. Kävikö avain lukossa? Ei.
http://www.myspace.com/gafband
Äpärä

Äpärä

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyPe Elo 13, 2010 11:26 am

Joo, pimeet yöt on siisti juttu, voi käpsiä ympäriinsä ja fiilistellä musaa, täällä Lahdessa vaan vituttaa ku tulee urpot Tapout-paidat päällä urputtamaan että vittuako täällä pyörit suu auki ja silmät kiinni Very Happy
Jepe666

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyPe Elo 13, 2010 7:14 pm

Äpärä kirjoitti:
Joo, pimeet yöt on siisti juttu, voi käpsiä ympäriinsä ja fiilistellä musaa, täällä Lahdessa vaan vituttaa ku tulee urpot Tapout-paidat päällä urputtamaan että vittuako täällä pyörit suu auki ja silmät kiinni Very Happy
Tääl bajapäät käskee vaa nostaa pään ylös ja nauttii elämäst. Sit delaa pari kuukautta eteenpäin subuun.
hyppymiina

hyppymiina

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyPe Elo 13, 2010 8:34 pm

Jepe kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:
Tääl bajapäät käskee vaa nostaa pään ylös ja nauttii elämäst. Sit delaa pari kuukautta eteenpäin subuun.

Salossa veetään vaan turpaan. Kuulemma. Onneks en oo Salon yöelämään tutustunutkaan.
Äpärä

Äpärä

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyLa Elo 14, 2010 10:37 am

Mun kissalta putos rasta tossa toissapäivänä Very Happy
Dave

Dave

Viestien lukumäärä : 4009
Ikä : 31

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyLa Elo 14, 2010 11:21 am

Äpärä kirjoitti:
Totanoin, MIKSI sun kissallas on rastoja? Very Happy
http://ultrabrewtality.bandcamp.com/
hyppymiina

hyppymiina

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyLa Elo 14, 2010 2:03 pm

Äpärä kirjoitti:

Oliks tää niinko beibekissa vai maumaukissa?
Jepe666

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyLa Elo 14, 2010 7:23 pm

Maumaukissoja (ei beibekissoja!).
Äpärä

Äpärä

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma EmptyLa Elo 14, 2010 7:53 pm

Dave kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:
Totanoin, MIKSI sun kissallas on rastoja? Very Happy

suoraan sanottuna mä en tiedä, sillä oli selässä rasta ku tuli meille, aina välistä nirsin sitä vähän irti mut se ei kauheesti arvostanu. Nyt se sitte nirsi sen ite irti. Very Happy
Sponsored content

Ihme ja kumma Empty
ViestiAihe: Vs: Ihme ja kumma   Ihme ja kumma Empty

Ihme ja kumma
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: