Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Unet

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
SekoIdiootti

Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 24

ViestiAihe: Unet   Pe Loka 22, 2010 10:14 am

Njoo siis... Ajattelin ihan huvikseen unista tehä topicin tänne...

Alotan tälleen kivasti et mimmosii unii oon nähny:

Joskus viis vuotta sitten (tai 6 tai jotain) näin semmosen unen missä kävelin sateessa yöllä jossain kaupungissa ja sit sielt tuli joku pitkätakkinen äijä joka oli tosi pitkä ja sil ei ollu hampaita ja sen silmät haritti, ja joku nainen näki sen ja se teki jotain ja se nainen sit laitto kädet silmilleen, ja ne kasvo silleen sen pään sisään et sen silmät ja muut pursu siit läpi silleen. Sit sen koko kaupungin valot rupes välkkyy ja jotain, sit se nainen jotenki kuoli ja se äijä rupes kävelee hitaasti mua kohti. Sit heräsin.
^Toi vaikutti mun elämään jonku verran sillon, siis se silmät pursuu käsien läpi juttu.

Sit oon nähny lähiaikoina (varmaan puol vuotta tai vuos) semmosta unta mis joku kokonaan karvaton ihminen (?) ryömii aina jostain pimeessä ja tuhisee. Joskus sil ei oo ihoo jossain kohtii ja joskus on. Se mönkii silleen inhasti et siit kuuluu sellasta litinää ja jotain ku sen maha raapii sitä maata. Sen naama on sellanen epämuodostunu et sen suu ja nenä on silleen edempänä, niinku jollain lyhytkuonosilla koirilla, (tai lättänenäsillä muumeilla...) ja sen silmät on välillä kokonaan mustat, välillä valkoset.
Se tulee aina just silleen jostain silleen piilossa tai silleen, et sen näkee vähän ja sit se yrittää tarraa jalasta tai purra tai jotain.
^Tota nään suunnilleen kerran viikossa aina. Surprised

Ja sit aina välillä jotain mis on tää paikka mis asun (eli Roihuvuori) sellasena synkkänä ja romusena, mis ihmiset asuu slummeissa ja on jotain ihme avaruussamuraihaarniskatyyppejä. Siis noi unet on niinku silleen et en rupee kokonaan kirjottaa mitään, koska nään niiiin usein, et... menis sata vuotta ku kirjottasin, mut yleensä ne on silleen et oon kavereiden (ja tuntemattomien) kanssa piilossa tai paetaan niitä avaruussamuraihaarniskatyyppei...
^Noit unii on kiva nähä.

Sit vähän aikaa sit näin unta et ajoin pyörällä (oikeesti en koskaan aja, enkä ees osais, vihaan polkupyörii) jossain puistossa ja kaaduin johki ruumiiseen, joka sit rupes sätkii ja korisee, ja ryömii kohti silleen et sen suolet jäi matkanvarrelle. Laughing Heräsin siihen ku se nappas mun jaloista kiinni. Herätin varmaan kaikki naapurit ku rääkäsin. Razz

Sit joskus KAAAAUAN sitten, joskus ekalla luokalla, näin semmosta mis jotku ihme limaset kääpiöotukset hinkkas itteään jotain lasii vasten meiän rapussa. scratch

Ja oon monesti nähny unii siit semmosesta kääpiöpapparaisesta joka asuu täällä lähellä (tai asu, se on varmaan jo kuollu). Siis ku se on semmonen ihme friikki oikeestikki, ku kanniskeli kerran jotain hiekkalaatikkoleluja pihalla edes takasin roskiin ja hiekkalaatikolle. Shocked Ja joskus se on kävelly metässä ympyrää ja örissy, ja mun isoveli sano et joskus se oli ollu jossain baarissa ja tullu vessasta roskis käsissä ja hihitelly, ja et se oli jossain metässä housut kintussa puun takana vetämässä käteen. Surprised
Siisku se on semmosen pelottavan näkönenki ku se on jonku metrin mittanen ja sen naama on ihanku Gremlins-örkkien näkönen. xD Ja se röhkii, ja sil on aina sellanen keltanen sadetakki tai liila tuulitakki. Surprised
MUT NIIN. Siis nään joskus unii siitä, esim silleen et se tulee joku kirves kädessä hihitellen mun perään, tai vasaralla, tai millä tahansa, ja yrittää tappaa.

Sit kerran näin sellasta et olin sängys jonku kans (en tiiä kenen, mut joku isotissinen se oli lol!), siis vaan pötkötettiin (Surprised) ja siis sit se meni vessaan ja kiljas, ja koht sielt tuli joku ihme nakkipappa jolla oli haulikko ja se yritti ampuu mua koko ajan. Siis se oli alasti ja kaljamahanen ja sil ei ollu mitään alapäässä, pelkkä arpi. Shocked Ja se ammuskeli ympäriinsä ja rikko koko paikan, ja sit juoksin ulos ja kaikki oli valkosta, ja se tuli sielt talosta ja huus koko ajan jotain "PERKELE!!! PERRRRKELEEN PERKHELE!!!". Laughing Sit loppujen lopuks heräsin ku se ampu mua päin.

Eli ehkä vähän outoi unii, tai en tiiä onksne nyt niin outoi, mut no. Painajaisii kaikki. En oikeestaan koskaan nää muita ku painajaisii, ja oon siit ihan ilonen. Very Happy

KIRJOTIN JONKU HELVETIN ROMAANIN. Shocked

Mut mimmosii unii muut ihmiset on nähny? Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/sekoidiootti
Dave

Viestien lukumäärä : 4009
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Unet   Pe Loka 22, 2010 6:30 pm

^ En lukenu, liikaa tekstiä. Sekavia unia liskodiskojen lomassa, hikee puskee ja pelottaa, muuten ei noin yleisesti oo muistikuvia mistää unista
Näytä käyttäjän tiedot http://ultrabrewtality.bandcamp.com/
konkelo

Viestien lukumäärä : 3473
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: Unet   Pe Loka 22, 2010 9:18 pm

Unet on kyllä mielenkiintosia. Ite nään suht hämärää tavaraa välillä Very Happy Ei mitään järjen häivää. Täytyy ruveta kirjottelemaan jos tulee jotain legendaa.

Onko muuten kellekkään täällä tullu unihalvauksia? Oon lukenu niistä jonkun verran niin suht hämärältä vaikuttaa Very Happy Ei oo itelle koskaan tullut kylläkään. Kerran tosin näin sellasta unta että siinä unessa sain unihalvauksen Very Happy Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://www.psykoanalyysi.co.nr
SekoIdiootti

ViestiAihe: Vs: Unet   Pe Loka 22, 2010 11:02 pm

konkelo kirjoitti:
Onko muuten kellekkään täällä tullu unihalvauksia? Oon lukenu niistä jonkun verran niin suht hämärältä vaikuttaa Very Happy Ei oo itelle koskaan tullut kylläkään. Kerran tosin näin sellasta unta että siinä unessa sain unihalvauksen Very Happy Very Happy
Siis sitä et ei voi liikkuu tai nukahtaa sit ku herää ja hikoilee helvetisti ja pelkää silleen edelleen?
Los Mehmet

Viestien lukumäärä : 1929
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Unet   La Loka 23, 2010 12:39 am

mulle ainaki kerran täs joku kuukaus sitten tuli sellane et näin unta et makasin omas sängys (olin jotenki puolunes) ja sit joku hyppäs mun päälle ja en voinu huutaa tai liikkuu ja onneks sitä kesti vaa muutamii sekunttei mut ihan älyttömän sairasta oli!
Näytä käyttäjän tiedot
Jepe666

Viestien lukumäärä : 3288

ViestiAihe: Vs: Unet   La Loka 23, 2010 9:21 am

En nää kovin usein unii, viel vähemmän painajaisii ja mun unet on aina sellasii, jotka vois tapahtuu oikeestikin. Enneunii nään myös paljon ja deja-vuita tulee tosi usein.

Tää topikki perustettiin aikas hyvään ajankohtaan, koska olin taas kännis, ja kännis nään kaikkein mahtavimmat ja epätodellisimmat unet.

Tän päiväses unes kohtasin bensa-asemal hirvilauman ja ne lähti juokseen mua kohti. Aloin sit leikkimään kuollutta. Sit se lauman johtaja tuli mun luokse, nuuhkas märällä kuonollaan mun oikeeta kättä ja lähti sit johdattaan laumaansa toiseen suuntaan. Vittuku heräsin, nii tunsin vielki sen märän läntin vahvasti mun oikees kädes ja tunnen sen vielki. Lisäks mun ylävartalo ja molemmat kädet oli iha jäässä herätessäni. Hyih. Ja tää oli mulle henkilökohtasesti tosi harvinaislaatunen uni, koska miltei koskaan kukaan ei koske muhun unissani.

Lisäks näin unen siitä, mitä tänään aiemmin yöllä tapahtu, ku suutelin mun vanhaa frendiini. Se oli jonkinlainen toistouni tai jotain. Yritin kai käsitellä tapahtumaa uudelleen unen avulla, ett asiat selkis paremmin päähäni.
Näytä käyttäjän tiedot
EK

Viestien lukumäärä : 748
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: Unet   La Loka 23, 2010 9:40 am

Viime yönä jäi unet viis-kuus tuntisiks ja nyt vituttaa.
Näytä käyttäjän tiedot http://myspace.com/cuttofuckingfit
Makkonen

Viestien lukumäärä : 45

ViestiAihe: Vs: Unet   La Loka 23, 2010 12:47 pm

Mulla oli tässä ihan parisen viikkoa sitten sunnuntaina ehkä ahdistavin uni ikinä. Olin viettäny lauantai iltaa alkoholin parissa, ja olot olivat sunnuntaina aika rapeat.

No, heräsin ensimmäisen kerran klo.8 aamulla kauheaan ripulihätään. No kävin heittämässä napalmit pönttöön ja menin takaisin nukkumaan. Näin koko aamun erilaisia unia mutta tämä jäi mieleeni.

Unessa makasin sängylläni ja oli kaunis kesäpäivä. Katsoin ikkunasta ulos, niin ulkona ikkunasta katsoi noin 10 mustalaista. Ne siinä mulkkas nenä lasissa, kun siinä makoilin munasilteni. Luonnolisesti harmistuin mustalaisten käytöksestä ja karjaisin, että "suksikaa vittuun sieltä mulkkaamasta". No se ei auttanut, vaan yksi mustalaisista alkoi mastruboimaan ja katseli edelleen ikkunasta.

Suutuin sitten niin paljon, että vedin housut jalkaan ja menin ulos. Ulos päästyäni mustalaisia ei näkynyt missään. Menin sitten taikaisin nukkumaan todella vihaisena. Sitten heräsin. scratch
Näytä käyttäjän tiedot
Los Mehmet

ViestiAihe: Vs: Unet   La Loka 23, 2010 12:52 pm

Makkonen kirjoitti:
Mulla oli tässä ihan parisen viikkoa sitten sunnuntaina ehkä ahdistavin uni ikinä. Olin viettäny lauantai iltaa alkoholin parissa, ja olot olivat sunnuntaina aika rapeat.

No, heräsin ensimmäisen kerran klo.8 aamulla kauheaan ripulihätään. No kävin heittämässä napalmit pönttöön ja menin takaisin nukkumaan. Näin koko aamun erilaisia unia mutta tämä jäi mieleeni.

Unessa makasin sängylläni ja oli kaunis kesäpäivä. Katsoin ikkunasta ulos, niin ulkona ikkunasta katsoi noin 10 mustalaista. Ne siinä mulkkas nenä lasissa, kun siinä makoilin munasilteni. Luonnolisesti harmistuin mustalaisten käytöksestä ja karjaisin, että "suksikaa vittuun sieltä mulkkaamasta". No se ei auttanut, vaan yksi mustalaisista alkoi mastruboimaan ja katseli edelleen ikkunasta.

Suutuin sitten niin paljon, että vedin housut jalkaan ja menin ulos. Ulos päästyäni mustalaisia ei näkynyt missään. Menin sitten taikaisin nukkumaan todella vihaisena. Sitten heräsin. scratch

naurahdin Laughing Laughing
Näytä käyttäjän tiedot
Jepe666

ViestiAihe: Vs: Unet   La Loka 23, 2010 4:15 pm

Makkonen kirjoitti:

Osaan kuvitella. Very Happy Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
keitto

Viestien lukumäärä : 2566

ViestiAihe: Vs: Unet   La Loka 23, 2010 4:20 pm

Liskodisco on virallisesti alkanu. Vähäks aikaa nukahin sohvallle, josta sitten herään hikisenä ommaan huutoon. Pelkotilat pakottaa minut nyt lähtemään ihmisten pariin.
Näytä käyttäjän tiedot
Zyklon B

Viestien lukumäärä : 474

ViestiAihe: Vs: Unet   La Loka 23, 2010 8:32 pm

Oha noita iha vitun outoi unii tullu nähtyy, muuan muassa kutsuntavitutuksesta.
Näytä käyttäjän tiedot
norsukuningas-babar

Viestien lukumäärä : 4510

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Loka 26, 2010 7:32 am

muistan aina välillä omia uniani kyllä, ja jänniä/mielenkiintosia uniakin on aina ajoittain, mut tähän hätään ei ny tuu mitää ihmeempiä mieleen Smile

deja-vu kokemuksia esiintyy (ja on aina esiintyny) mun elämässä suhteellisen paljon, liekö sitten juuri enneunia vai mitä?

kännissä jos meen nukkuun nii en nää ikinä unia (valot pois ja valot päälle meininki lähinnä) mutta sit krapulassa näkee normaalisti, ihan hyviäkin unia silti..

yks toistuvista painajaisteemoista, joka jo toista vuotta putkeen aina ajoittain vaivaa, liittyy armeijaan, josta sain vapautuksen ja siitä lähtien on näkynyt unia, joissa mut jollain keinolla viedään sinne takaisin (joskus rynnäköidään kotiin, joskus napataan kadulta autoon jne)
Näytä käyttäjän tiedot http://www.mikseri.net/disabled
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Loka 26, 2010 11:06 am

Kerran näin unta että joku terroristi porukka kaappas televisiokanavan ja näytti siellä videoita, jossa mammutit repii susia palasiks syöksyhampailla, sit mun piti kaverin kanssa soluttautua sinne ja ryömiä jonku lumitundran läpi, mutta se kaveri feidaskin mut, josta en yllättyny. Pääsin sinne televisiofirman taakse lastauslaiturille, ja siellä oli vastassa silmälappua pitävä David Hasselhoff, joka oliki koko paskan takana ja ties meidän suunnitelmista koko ajan. Sitte se mun kaveri yhtäkkiä putkahtiki jostain ja David oli alakynnessä, se koitti paeta ovesta, josta se oli tullu ja törmäskin seinään kun se ovi oli hävinnyt siitä. Siinä me sitten kaikki kolme naurettiin katketaksemme ja uni loppui siihen.

Joskus juoksentelin jossain ostoskeskuksen ja metsän sekoitus-labyrintissä, siis välillä oli synkkää kuollutta kuusi metsää, ja sitten pääsikin hajuvesiosaston kautta liukuportailla toiseen kerrokseen, jossa oli taas metsää ja neljä eri polkua, joita suunnistin lusikan kanssa. Joku pakohomma siinä oli takana.

Joku aika sitte mulla oli unessa jotain merkillistä johdatuksen makua, kun olin jossain ihme kartanossa, jossa oli portaiden päässä syvennyksissä mun eri persoonat jotenki jumissa, ja katselin jotain naista ja siinä vieressä oli joku ruskeasilmäinen nainen joka otti mua kädestä kiinni ja sano että on täällä estämässä meitä tekemästä mitään, minkä seurauksia me ei ymmärretä. Ei kai halunnu että runkkaan.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
Los Mehmet

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Loka 26, 2010 2:21 pm

Äpärä kirjoitti:
ja siellä oli vastassa silmälappua pitävä David Hasselhoff
Very Happy Very Happy Laughing
Näytä käyttäjän tiedot
SekoIdiootti

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Marras 02, 2010 11:55 am

Viimeyönä näin semmosta unta mis näin koko ajan jonku ihme haamudemonivauvan, joka tuijotti mua toisesta huoneesta, mikä oli pimee ja sotkunen. Silleen ensin luulin siin et se oli Jamppa (mun lemmikkikissa) ku sen silmät kiilu silleen, mut sit Jamppa tuliki jostain ja se vauva tuijotti vaan koko ajan. En sit muista mitä kaikkee siin kävi, mut kukaan muu ei nähny sitä vauvaa. Shocked

Varmaan johtu siitä et näin tommosta, ku eilen menin nukkuu silleen et jätin valot eteiseen ja sit menin yöllä sammuttaa ne, ja Jamppa tuijotti mua silmät kiiluen.

Ja myös myöhemmin näin sellasta mis olin jossain landella ja siel oli miesten yhteinen ulkohuussi, jossa oli neljä reikää jonne kaikki pasko. Siel ei saanu kusta ollenkaan, piti vaan paskoo. Laughing Ja se ovi oli rikki eikä sitä saanu kiinni.

Heräsin sit silleen miettien et "mitä helvettii". Laughing

Ja tossa pari yötä sitten näin jotain unta mis karhu jahtas mua leikkipuistossa perse pystyssä silleen ku kissat tekee ku ne metsästää. Razz
Jepe666

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Marras 02, 2010 12:57 pm

SekoIdiootti kirjoitti:
Ja myös myöhemmin näin sellasta mis olin jossain landella ja siel oli miesten yhteinen ulkohuussi, jossa oli neljä reikää jonne kaikki pasko. Siel ei saanu kusta ollenkaan, piti vaan paskoo. Laughing Ja se ovi oli rikki eikä sitä saanu kiinni.
Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Zyklon B

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Marras 02, 2010 4:40 pm

Mä näin jotain vitun outoo unta mis mun kaveri oli muuttanu vessaan asumaan koneensa kanssa ja se suunnitteli rodaavansa pakastimen ja sängyn sinne et sil ei tarttee poistuu sieltä koskaan.
Näytä käyttäjän tiedot
hyppymiina

Viestien lukumäärä : 1974
Ikä : 25

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Marras 02, 2010 8:30 pm

Meikä näki kerran unta et revin toisen silmämunan irti. Sit aloin tökkimään pinseteillä verkkokalvoa et 'mitäs paskaa täällä on???'
Näytä käyttäjän tiedot
norsukuningas-babar

Viestien lukumäärä : 4510

ViestiAihe: Vs: Unet   Ke Marras 03, 2010 8:49 am

yks yö tässä viikon sisään näin unta missä olin puntala-rockissa kaverin kans, ja siellä olikin yllättäen kaikenlaisia kojuja samaan tapaan kun huvipuistossa. Ensin löysin sattumalta Sur-Rurin jätkien oman teltan ja niiden ilmeisen kovasta keikasta hullaantuneena ostin hepuilta kaikki niiden äänitteet, sit kun jatkettiin nii pamahdettiin ihan yllättäen johonkin s/m-orgia-telttaan, ihmiset sisällä näytti hivenen vaivaantuneilta joten käännyttiin ja astuttiin ulos. heräsin ja vituttti ettei mulla ollukkaa niitä sur-rurin lättyjä Sad

vissiin samana yönä näin vielä unta jossa olin jotenkin joutunut osanottajaksi johonkin selviytyjät/robinson-tyyliseen skabaan (ehkä jopa tosi-tv?) jonka aikana sitten kavereiden kanssa saatiin jostain haltuun pajaria ja livahdettiin metsään sauhuille. mutta sinne ilmaantukin sit joku mulkvisti joka pihisti meiltä jointin ja huuteli et aikoo ilmiantaa meidät ja me sit juosten jahdattiin sitä hemmoo ympäri metsää koska siinä oli ilmeisesti jokseenkin kyse elämästä ja kuolemasta

silent
Näytä käyttäjän tiedot http://www.mikseri.net/disabled
Äpärä

ViestiAihe: Vs: Unet   Ke Marras 03, 2010 8:51 am

kävin ostaa donitseja enkä jaksanu kävellä kotii, menin Pertunmaan nuokun yläparvelle kattoo jotain teatteria.
Äpärä

ViestiAihe: Vs: Unet   Pe Marras 05, 2010 3:36 pm

näin viimeyönä muuten unta että valuin vuorotellen verta ja spermaa. Tuli mielee ku näintän videon.
Zyklon B

ViestiAihe: Vs: Unet   Su Joulu 05, 2010 12:48 pm

Mä näin jotain iha vitun deeppii unta, jossa mä löysin netistä sivuston mistä pysty lataamaan Tukiaisen koko diskografian.
Näytä käyttäjän tiedot
häikäilemätön roisto

Viestien lukumäärä : 1337
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: Unet   Su Joulu 05, 2010 11:24 pm

Äsken yritin jopa nukkua mut ei pystyny ku joku häiritsevän vilkkuva uni tuli jota näin about 20 minuuttii.
Näytä käyttäjän tiedot
konkelo

Viestien lukumäärä : 3473
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: Unet   Ma Joulu 06, 2010 12:41 am

Mää näin yhtenä yönä unta että Arson project tuli soittamaan Äänekosken keitelejazzeille ja mua vitutti kun nukuin pommiin enkä ehtiny keikalle kun ne soitti klo 12 päivällä Laughing
Näytä käyttäjän tiedot http://www.psykoanalyysi.co.nr
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Unet   

Unet
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 12Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: