Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Unet

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
NekroDesekrator

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Unet   Ke Elo 07, 2013 8:01 pm

Näin unta et Paradise Lost veti keikan mun huoneessa, siis sillä niitten ysärin alun death/doom menolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Ärmätti

Viestien lukumäärä : 3232
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Elo 20, 2013 8:58 am

näin taas unta maailmanlopusta, ja se sisälsi jollain oudolla tapa useita erilaisia maailmanloppuja Very Happy koomisinta oli kun yhdessä niistä oltiin jossain montussa jossa pauhasi sotarummut ja kuorot kunnes paikalle saapui suuri ja mahtava cthulhu tekemään selvää koko paskasakista Laughing
Näytä käyttäjän tiedot
Nistus rotta

Viestien lukumäärä : 3245
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Unet   To Elo 29, 2013 10:26 pm

Joku sika sitten näin tämmösen.

Duudsoni-Jarppi ja Tony Iommi meni yhessä lääkärille ja sen jälkeen näyttivät mulle ehjiä sormiaan. Sitte Tony otti kitaran käteen muttei pystyny enää soittaan war pigsiä
Näytä käyttäjän tiedot http://www.facebook.com/nistikko
hyppymiina

Viestien lukumäärä : 1974
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: Unet   Su Syys 01, 2013 10:11 am

Näin unta naisesta jolla oli vasemman käden tilalla koukku koska sen aviomies oli joskus vetänyt lihakirveellä sen käden poikki. Vähän hämmentävää tolleen äkkiseltään ajateltuna.
Näytä käyttäjän tiedot
Kapr

Viestien lukumäärä : 3102

ViestiAihe: Vs: Unet   Ma Syys 02, 2013 8:16 am

Akkeli oli tullu raskaaks ( NeutralNeutral ), ja sen kunniaks järjestettiin jotkut sukujuhlat. Kemujen baarimestari oli daisari-Otto joka juotti mun anopin aivan tolkuttomaan känniin. Lisäks Roopelle oli tullu joku neurologinen tauti, mikä tiputti sen aivotoiminnan 3-vuotiaan tasolle ja meikä oli sen "legal guardian".
Näytä käyttäjän tiedot
kusivittu

Viestien lukumäärä : 2081
Ikä : 22

ViestiAihe: Vs: Unet   Ma Syys 02, 2013 11:03 am

Kapr kirjoitti:
Akkeli oli tullu raskaaks ( NeutralNeutral ), ja sen kunniaks järjestettiin jotkut sukujuhlat. Kemujen baarimestari oli daisari-Otto joka juotti mun anopin aivan tolkuttomaan känniin. Lisäks Roopelle oli tullu joku neurologinen tauti, mikä tiputti sen aivotoiminnan 3-vuotiaan tasolle ja meikä oli sen "legal guardian".
:DD:D
Näytä käyttäjän tiedot http://www.youtube.com/user/Mahalist
RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Unet   Ma Syys 02, 2013 11:10 am

Kapr kirjoitti:
Tällä hetkellä on kyllä vähän tämmönen olo...
Näytä käyttäjän tiedot http://spawnfromdeceit1.bandcamp.com
El Tata!

Viestien lukumäärä : 1851

ViestiAihe: Vs: Unet   Ma Syys 02, 2013 6:06 pm

Yks yö näin unta että roikuin hirressä.. Enne? Surprised 
Näytä käyttäjän tiedot
NekroDesekrator

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Unet   Ma Syys 02, 2013 7:01 pm

El Tata! kirjoitti:
Yks yö näin unta että roikuin hirressä.. Enne? Surprised 
Kyllä
Näytä käyttäjän tiedot
vville

Viestien lukumäärä : 895
Ikä : 25

ViestiAihe: Vs: Unet   La Syys 28, 2013 5:51 am

Semmosta, että Iku oli tuuramassa meikää jostain syystä sfydyssä ja roope oli merillä ja disaren otto tuuras sitten sitä. Bussissa keikan jälkeen Iku tarjos meikälle kymppiä siitä ku lainasin kamoja sille Shocked 
Näytä käyttäjän tiedot
Nistus rotta

Viestien lukumäärä : 3245

ViestiAihe: Vs: Unet   La Syys 28, 2013 7:19 am

Oon näköjään puoliunessa kirjottanu ''päiväkirjaa'' junassa Very Happy En ees muistanu, että oon tehny tuon ennen ku aukasin muistivihon.
Alussa on ihan oikeaa asiaa mutta sitten se muuttuu ihan häröksi jossa selitän kuinka nappaan pistoolin junan penkin alta. Tuosta tais tullakki novelli. Ja se loppuu sanoihin: Leonardo Dicaprio.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.facebook.com/nistikko
Kapr

ViestiAihe: Vs: Unet   La Syys 28, 2013 9:03 am

Rovaniemen jäähallissa järjestettiin RoKi:n pelin erätaukoshouna grindibileet. Afterpartyjen jälkeen minä ja Dave juostiin pitkin rovaniemeä ilman vaatteita, rahaa, kaljaa tai tupakkia. Davella oli puhelin, joka soi kokoajan ja se vastas siihen aina huutaen: "SIR ELWOODILLA TERVE".

Huvittavinta tässä on se, että oon käyny rovaniemellä tasan kerran ja sekin oli vaan läpikulkumatka.
Näytä käyttäjän tiedot
Naamapuinen

Viestien lukumäärä : 2195

ViestiAihe: Vs: Unet   La Syys 28, 2013 12:27 pm

Kapr kirjoitti:
Rovaniemen jäähallissa järjestettiin RoKi:n pelin erätaukoshouna grindibileet. Afterpartyjen jälkeen minä ja Dave juostiin pitkin rovaniemeä ilman vaatteita, rahaa, kaljaa tai tupakkia. Davella oli puhelin, joka soi kokoajan ja se vastas siihen aina huutaen: "SIR ELWOODILLA TERVE".

Huvittavinta tässä on se, että oon käyny rovaniemellä tasan kerran ja sekin oli vaan läpikulkumatka.
täällä olisin halunnut olla paikalla
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/gafband
Ärmätti

ViestiAihe: Vs: Unet   La Syys 28, 2013 2:10 pm

Kapr kirjoitti:

aika lähelle kuulostaa mun ja daven perus iltamilta kuopiossa
Näytä käyttäjän tiedot
Kapr

ViestiAihe: Vs: Unet   Su Syys 29, 2013 8:30 am

Huhhuhh taas...

Part 1. Olin Saksassa. Tapasin jonkun maniasta kärsivän kantrimuusikon joka harrasti freefallia. Juttelin tyypin kanssa hetken ja hän soitti mulle Cashin Ring of Firen. Tän jälkeen jäbä sano että tuu kattoon, veän freefallia. Laitto suihkumyssyn päähän ja hyppäs jostakin talon katolta maahan. Maahan osuttua sen oikea käsi irtos olkapään kohilta. Jotenkin sen tyypin "ki" jäi siihen oikeaan käteen ja muu ruumis oli käytännössä kuollut. Se käsi talutti sitä velttoa ruumista hetken jonka jälkeen repi tyypin pään irti ja heitti sen maahan. Tän jälkeen jostakin tuli leijona, joka puri loput ruumiista kahtia ja samaan aikaan se irti leikattu pää (suihkumyssyineen) laulo asfatilta Ring of Firea samalla kun jellona dissektoi loputkin ruumiista. Lähin vittuun ja joku supermalli tarjos mulle oluen ja bratwurstia. Neutral Neutral Neutral 

Part 2. Olin Espanjassa mun isän kanssa. Isä osti joltain kalakauppiaalta jonku maailman isoimman meriahvenen 100:lla eurolla. Järkytyin tuosta hinnasta ja päätin että jään Espanjaan ja käytän loput elämästäni kalastaen Espanjan rannikkolla ja myyden kalaa halvalla kauppiaille jotta kalamarkkinoiden inflaatio saatais kuriin. scratch  scratch  scratch 
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: Unet   Su Syys 29, 2013 10:03 am

aikas tykittelyunia Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
Naamapuinen

Viestien lukumäärä : 2195

ViestiAihe: Vs: Unet   Su Syys 29, 2013 3:54 pm

pakko kysyä että oliko alkoholilla osuutta tässä Laughing 
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/gafband
Kapr

ViestiAihe: Vs: Unet   Su Syys 29, 2013 4:55 pm

Naamapuinen kirjoitti:
En oo viikkoon juonu Very Happy tosin sitä ennen olin 2,5viikkoa putkella. Tulisko liskot vähän viiveellä tai jotain.
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

ViestiAihe: Vs: Unet   Su Syys 29, 2013 5:34 pm

Kapr kirjoitti:
Naamapuinen kirjoitti:
En oo viikkoon juonu :Dtosin sitä ennen olin 2,5viikkoa putkella. Tulisko liskot vähän viiveellä tai jotain.
tai voisko olla niin, että selvinpäin näkee psykedeelisempiä unia, koska kuulema ainakaan pajareissa ei näe unia ollenkaan, kännissä lähinnä liskoja, ja meikän unet on lähes järestään melko psykeä ja tykkiä kamaa Very Happy
Ärmätti

ViestiAihe: Vs: Unet   Ma Loka 21, 2013 7:18 pm

Näin unta että mut pestattiin eetun tilalle soittamaan cut to fittiin. Enkä tiedä miksi Very Happy lisäksi siihen tuli basistiksi mukaan joku black metal tyyppi jolla oli päällään nistikko paita. Mitä helevettiä?
Näytä käyttäjän tiedot
EK

Viestien lukumäärä : 748

ViestiAihe: Vs: Unet   Ma Loka 21, 2013 8:07 pm

Notorious I.V kirjoitti:
Näin unta että mut pestattiin eetun tilalle soittamaan cut to fittiin. Enkä tiedä miksi :Dlisäksi siihen tuli basistiksi mukaan joku black metal tyyppi jolla oli päällään nistikko paita. Mitä helevettiä?
elä vittu manaile!! Mad Mad Mad  toteutuu vielä... ja sit vituttaa.
Näytä käyttäjän tiedot http://myspace.com/cuttofuckingfit
Ärmätti

ViestiAihe: Vs: Unet   Ma Loka 21, 2013 8:18 pm

EK kirjoitti:
Notorious I.V kirjoitti:
Näin unta että mut pestattiin eetun tilalle soittamaan cut to fittiin. Enkä tiedä miksi :Dlisäksi siihen tuli basistiksi mukaan joku black metal tyyppi jolla oli päällään nistikko paita. Mitä helevettiä?
elä vittu manaile!! Mad Mad Mad  toteutuu vielä... ja sit vituttaa.
vähä epäilen
Näytä käyttäjän tiedot
El Tata!

Viestien lukumäärä : 1851

ViestiAihe: Vs: Unet   Ke Loka 23, 2013 7:29 am

Olin jossai viemärin uumenissa jonku toisen jätkän kaa joka veti helevetin pitkää monologia joka oli tuttu jostain elokuvasta/pelistä tms. Tämä jätkä (tarkoituksenaan tappaa mut) nykäisi jostain vivusta ja koko mesta alkoi täyttymään betonilla. Olin sillee et ''Hell naw, i'm out da here!!'' Ja lähin kiipeemään tikkaita ja se dude jäi sinne mussuttamaan tätä monologiaan. Kapusin ahtaaseen käytävään jossa just ja just mahduin konttaamaan ja sellaisista pienistä rei'istä tunki tulta koko ajan sisälle ja jouduin suunnistamaan siellä liekkimeren keskellä. Koko hommalle antoi tahtia Necrophagian Beast with feral claws. Very Happy En tiedä pääsinkö ulos ku heräsin kesken kaiken.

Sit muistan nähneeni jotain muutakin unta johon liittyi Perussuomalainen kansanedustaja, ammatiltaan kiusattu opettaja joka kävi syömässä etuajassa koska ''räppärit''. Laughing 
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

ViestiAihe: Vs: Unet   Ke Loka 23, 2013 9:11 am

mä näin unta,että nukuttiin Terhin kanssa jossain kartanossa, isossa makuuhuoneessa toisessa kerroksessa. Siellä kummitteli ihan vitusti ja viereisessä huoneessa lasioven takana oli joku aaveohjelmakuvausporukka, siellä räpsi valot ja kolis ja kaikkea muuta ja pihalla ukosti. Uskottelin itelleni, että ei siinä minkää, nuo tyypit ne siellä vaan kolisee ja vilkuttelee valoja ja pystyin nukkuu. Seuraavan yönä nukuttiin siellä kans, siellä oli joku rantasauna ja aallot oli niin kovat, että ne löi siihen kartanon yläkerran ikkunaan asti.
Ärmätti

ViestiAihe: Vs: Unet   Ke Loka 23, 2013 9:42 am

eräs aamu/aamuyö heräsin siihen ku ölisin ja könysin kovaäänisesti unissani ja uni liitty jotenkin painonnostoon ja pelottavaan epilepsiakohtaukseen Laughing eikä siinä mitään mutta ku vielä en sattunut olemaan yksin sillä hetkellä vaan siihen sitten heräs tämä toinenkin ja hieman se alko nolottamaan mutta nauratti vitusti samaan aikaan.
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Unet   Tänään kello 11:11 pm

Unet
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 11 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: