Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Unet

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: Unet   To Toukokuu 05, 2011 8:30 am

Näin unta että faija teki meille kitarariffejä ja siellä oli pari ihan hyvääkin, vittu ku muistais miten ne meni Very Happy eiku itseasiassa muistin nyt toisen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
norsukuningas-babar

Viestien lukumäärä : 4510
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Unet   To Toukokuu 05, 2011 8:36 am

Mahalist kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
kuinka kävi?
Elossahan ne perkeleet olivat.

Crying or Very sad

Äpärä kirjoitti:
Näin unta että faija teki meille kitarariffejä ja siellä oli pari ihan hyvääkin, vittu ku muistais miten ne meni Very Happy eiku itseasiassa muistin nyt toisen!

about sama käyny joskus unessa... silent

nyt aamulla sen jälkee ku vaimotin oli lähteny kouluun, nii torkutin vielä ite about puoli tuntia, minkä aikana näin unta et lensin kaverin kans semmosella 1.-maailmansodan aikasella 2- tai 1-tasolla amerikkaan pirat ainoo vaan et fear and loathing -henkisesti lepakot hyökkäs kimppuun keskellä merta ja kaveri puikoissa käski meikän kiivetä siivelle sohiin niitä jollai sanomalehdellä vittuun etteivät perkele pesiydy moottoreihin bom olis ollu siisti nähdä ylitettiinkö sitä merta, mut jossai vaihees pärähti joku ihme lepakkovaara-hälytin soimaan ja sit tarkemmalla kuuntelulla se olikin vaan mun herätyskello.... Sad
Näytä käyttäjän tiedot http://www.mikseri.net/disabled
Qrmitsa

Viestien lukumäärä : 291
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Unet   To Toukokuu 05, 2011 9:22 am

Viime yönä näin unta jossa kaverini joka harrastaa ohjelmointia oli keksinyt hauskan keksinnön
joka perustoi komentoriviin jonka pitää olla yhtälö jonka vastaus on 0
kun tälläisen komento rivin toteuttaa tietokoneen yläpuolelle ilmestyy madon reikä
joka taivuttelee aika-avaruutta ja komentorivin sisällöllä hän pystyi
kontrolloimaan mikä aika ja paikka madoreijän toisessa päässä on.

Lopuksi hän näytti tämän keksinnön minulle ja kertoi erilaisia tarinoita mitä oli sillä tehnyt ainut mitä näistä muistan
oli se että hän löysi jostain päin avaruutta elämää mutta sanoi jos olisi heittänyt vaikka kynän madon reikään
alienit olisivat vastanneet räjättymällä koko maapallon.
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

ViestiAihe: Vs: Unet   To Toukokuu 05, 2011 10:16 am

Qrmitsa kirjoitti:
Viime yönä näin unta jossa kaverini joka harrastaa ohjelmointia oli keksinyt hauskan keksinnön
joka perustoi komentoriviin jonka pitää olla yhtälö jonka vastaus on 0
kun tälläisen komento rivin toteuttaa tietokoneen yläpuolelle ilmestyy madon reikä
joka taivuttelee aika-avaruutta ja komentorivin sisällöllä hän pystyi
kontrolloimaan mikä aika ja paikka madoreijän toisessa päässä on.

Lopuksi hän näytti tämän keksinnön minulle ja kertoi erilaisia tarinoita mitä oli sillä tehnyt ainut mitä näistä muistan
oli se että hän löysi jostain päin avaruutta elämää mutta sanoi jos olisi heittänyt vaikka kynän madon reikään
alienit olisivat vastanneet räjättymällä koko maapallon.

kova meno!
kusivittu

Viestien lukumäärä : 2081
Ikä : 22

ViestiAihe: Vs: Unet   Pe Toukokuu 06, 2011 6:10 am

Näin 4 unta yöllä.
Ensimmäisessä elin mustalaiskommuunissa jossa korjailtiin varastettuja autoja.
Tokassa varastin kaupasta ja potkaisin kaveriani perseeseen ja jäin melkein auton alle.
Kolmannessa panin ihmisiä perseeseen.
Neljännessä olin hahmo pelissä ja lentelin autolla vuorien yli, samalla kun joku keiju jahtas mua.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.youtube.com/user/Mahalist
Nistus rotta

Viestien lukumäärä : 3245

ViestiAihe: Vs: Unet   Pe Toukokuu 06, 2011 7:49 am

Näin unta että näytin kännissä jollekki Manowar-paitaselle jäbälle X-merkkiä käsillä eikä se tajunnu sitä. Ja sitten olin sellasella levyhyllyllä kauapssa ja joku iso nainen (sellanen kunnon amazoni) tuli minun eteen niin puristin sen persettä siinä toivossa että se väistyis ja se luuli että yritin iskettää sitä
Näytä käyttäjän tiedot http://www.facebook.com/nistikko
Jepe666

Viestien lukumäärä : 3288

ViestiAihe: Vs: Unet   Pe Toukokuu 06, 2011 12:28 pm

hytky kirjoitti:
Ja sitten olin sellasella levyhyllyllä kauapssa ja joku iso nainen (sellanen kunnon amazoni) tuli minun eteen niin puristin sen persettä siinä toivossa että se väistyis ja se luuli että yritin iskettää sitä
Näytä käyttäjän tiedot
kusivittu

Viestien lukumäärä : 2081
Ikä : 22

ViestiAihe: Vs: Unet   Ma Toukokuu 09, 2011 4:38 am

Vissii liikaa kuunnellu midgetsiä kun näkee unta kuseen hukkuvista ihimisistä.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.youtube.com/user/Mahalist
RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Unet   Ma Toukokuu 09, 2011 6:43 am

Näin unta, että olin Jyväskylässä kaverin kanssa. Seisoskeltiin siinä jonku koulun eessä ja siihen tuli kaks tyyppiä moottoripyörällä. Kaveri heitti siihen, että "Eikoo paremmat grafiikat ko San Andreaksessa!". Sitten se Jyväskylä muuttu GTA neloseks ja pöllin sen moottoripyörän ja lähin keulimaan. Ko tulin takas parin kolarin jälkeen nii se moottoripyörä oli muuttunu jotenki polokupyöräks. Muuta en muista Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://spawnfromdeceit1.bandcamp.com
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Heinä 03, 2012 11:14 am

Meikä on nähny ihan ihime unia viime aikana. Nyt näin semmosta unta, että meiän Norjaan lähtijöiden joukossa yks oli niin hirvee kusipää, että minä ja eräs toinen lähtijä tehtiin itsemurha. Unessa tuntu tosi jännältä ko en tietenkään kuollu heti vaan rupes väsyttään ja vajosin lattialle ja pää tuli kipeeks ja sitte heräsin hirveeseen hedariin Very Happy

Sitä enne näin jotain unta, että pelastettiin entisen tyttöystävän kanssa jalkapallostadionillinen ihmisiä avaruusolioiden hyökkäykseltä.
Kotirosvo

Viestien lukumäärä : 585
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Heinä 03, 2012 12:03 pm

Meikällä tuli eilen unihalvaus.
Perkele siinä sängyllä makoilin ja katoin just loput Insidiouksesta (joo olin nähny aiemmin, mutta kaveri halus paria päivää aikasemmin nähdä sen, eikä ehitty loppuun kattoa niin oli pakko itestään kattoa nyt Very Happy).

Olin ihan unen rajamailla, ja tunsin että sänky tärisee pikkasen. Tuota on käyny moooooonena yönä viimekuussakin, mutta kun avasin silmät niin sekunnin ajan sängyn päässä oli ihan VITUN ruma akka tärisyttämässä sitä sänkyä.
Siis joku mörkö. Mun omien aivojen kaikkien pelkojen yhistelmä tärisytti sitä siellä Laughing

Onneks loppu sekunnissa tuokin episodi, koska unihalvaukset voi kestää niinkin kauan kunnes se örkki (tai mikä ikinä onkaan) koskettaa sua. Eikä siinä voi liikuttaa muuta kun silmiä Very Happy

Toivottavasti tekin unihalvailette, perkele.
Näytä käyttäjän tiedot
Ärmätti

Viestien lukumäärä : 3232
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Heinä 03, 2012 12:22 pm

wound kirjoitti:
Meikällä tuli eilen unihalvaus.
Perkele siinä sängyllä makoilin ja katoin just loput Insidiouksesta (joo olin nähny aiemmin, mutta kaveri halus paria päivää aikasemmin nähdä sen, eikä ehitty loppuun kattoa niin oli pakko itestään kattoa nyt Very Happy).

Olin ihan unen rajamailla, ja tunsin että sänky tärisee pikkasen. Tuota on käyny moooooonena yönä viimekuussakin, mutta kun avasin silmät niin sekunnin ajan sängyn päässä oli ihan VITUN ruma akka tärisyttämässä sitä sänkyä.
Siis joku mörkö. Mun omien aivojen kaikkien pelkojen yhistelmä tärisytti sitä siellä Laughing

Onneks loppu sekunnissa tuokin episodi, koska unihalvaukset voi kestää niinkin kauan kunnes se örkki (tai mikä ikinä onkaan) koskettaa sua. Eikä siinä voi liikuttaa muuta kun silmiä Very Happy

Toivottavasti tekin unihalvailette, perkele.
'
noi on kyllä jokseenki mielenkiintosia. emmää itte oo koskaan noita kokenu niin ois aika jees eksperienssi kokea. aamulla heräsin ku örkki hiipi hiljaa mutta nopeasti kasvojen eteen enkä mää sitä sentäs enää hereillä nähny. no sitte siinä torkkuajastimen kanssa torkahtelin vähä väliä aina uudelleen ennenku onnistuin nousemaan kokonaan sängystä niin joka pätkässä piti jotain painajaista nähdä. hienoa jos edes yksi uni jatkossa olis muuta ku painajaista mutta kun ei....
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Heinä 03, 2012 12:47 pm

Tämähän on ns. lucid dreamingin pimeä puoli, niitä on hauska tehdä itselleen. Homman nimihän on siis siinä, että kun sun keho testailee, että oletko unessa, vaikka sillä että alkaa varpaita kutittaa tai muuta, pitää olla vastaamatta niihin ärsykkeisiin. Sitten kun keho lopulta nukahtaa, ja aivot ei, voi trippailla hereillä unissa tai unissa hereillä.
Jörn Stoner

Viestien lukumäärä : 1503

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Heinä 03, 2012 12:53 pm

Äpärä kirjoitti:
Tämähän on ns. lucid dreamingin pimeä puoli, niitä on hauska tehdä itselleen. Homman nimihän on siis siinä, että kun sun keho testailee, että oletko unessa, vaikka sillä että alkaa varpaita kutittaa tai muuta, pitää olla vastaamatta niihin ärsykkeisiin. Sitten kun keho lopulta nukahtaa, ja aivot ei, voi trippailla hereillä unissa tai unissa hereillä.

Mulla on ollu pari unihalvausta, joiden aikana vaatehuoneesta tunki sisään mölyäviä örkkejä. "Valoisan puolen" lucid-uni puolestaan on ollu vaan kerran ja vitun siisti olikin!
Näytä käyttäjän tiedot
Ärmätti

Viestien lukumäärä : 3232

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Heinä 03, 2012 5:56 pm

helvetin usein muute toistuu nää painovoimattomat unet joissa pystyy leijumaan ilmassa. yleensä tarkoituksella mutta usein myös tahtomattaan ja siihen ku lisätään vielä voimakas pyöriminen ja se ettei pääse alas. näitä mulla on ollu unettavien lääkkeiten kanssa. helevetti ne on ahistavia ja joskus herätessään on olo että pyöris edelleen.
Näytä käyttäjän tiedot
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Heinä 03, 2012 8:40 pm

Mulla on ihan vitusti semmosia sätkähtelemisiä ko oon puoliunessa. Just silleen, että tippuu jostain tai törmää johonki ja sitte herää siihen. Tosi ärsyttävää.
häikäilemätön roisto

Viestien lukumäärä : 1337

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Heinä 03, 2012 9:42 pm

RudolfJNapalmi kirjoitti:
Mulla on ihan vitusti semmosia sätkähtelemisiä ko oon puoliunessa. Just silleen, että tippuu jostain tai törmää johonki ja sitte herää siihen. Tosi ärsyttävää.
Oon miettiny ku mulla tulee kans näitä, onkohan tää sama ku se että ennen nukahtamista tulee se nykäys joka rentouttaa lihakset?
Näytä käyttäjän tiedot
konkelo

Viestien lukumäärä : 3473

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Heinä 03, 2012 9:51 pm

Joo noi nykimiset on kyllä tuttuja. Tulee kanssa mulla aika usein. Viimeks just eilen tuli kanssa. Mun käsityksen mukaan se on niin että se tulee aina sillä hetkellä kun oisit kunnolla nukahtamassa syvään uneen mutta sitten jotenkin säpsähät etkä nukahakkaan Very Happy Pari kertaa tullu semmosissa unissa missä näkee että kaatuu tai tippuu alas niin sitten säpsähtää. Ne on ihan hauskoja.

En muista oonko kyselly jo aiemmin mutta inko muuten kukaan kokenu unihalvausta? Ne on kyllä aika mielenkiintoisia ja kyllä ihan saatanan pelottavia Very Happy En oo tosin ite kokenu.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.psykoanalyysi.co.nr
Kotirosvo

Viestien lukumäärä : 585

ViestiAihe: Vs: Unet   Ti Heinä 03, 2012 11:44 pm

konkelo kirjoitti:

En muista oonko kyselly jo aiemmin mutta inko muuten kukaan kokenu unihalvausta? Ne on kyllä aika mielenkiintoisia ja kyllä ihan saatanan pelottavia Very Happy En oo tosin ite kokenu.

^Ylempänä Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Jim-Mortal

Viestien lukumäärä : 523
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Unet   Ke Heinä 04, 2012 2:02 pm

Meitsin pari unihalvausta on aina liittyny ryyppäämisen jälkeisiin liskoihin, eli en ole ihan niin varma onko ne ollu unihalvauksia ensinkään Very Happy Mut ihan erilaista ku normaalit liskounet, makaat siinä hereillä kauhun vallassa pystymättä liikumaan, kun aivot väittää, että kämppään on murtauduttu tai jokin on käymässä muuten vaan päälle. Vituttaa siinä vaiheessa kun tulee, mut jälkeenpäin ajatellen ihan helevetin siistiä, että ihmismieli tekee tommostakin Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Kullervo

Viestien lukumäärä : 20

ViestiAihe: Aihe: Vs: Unet   Ke Heinä 04, 2012 3:33 pm

Jim-Mortal kirjoitti:
Meitsin pari unihalvausta on aina liittyny ryyppäämisen jälkeisiin liskoihin, eli en ole ihan niin varma onko ne ollu unihalvauksia ensinkään Very Happy Mut ihan erilaista ku normaalit liskounet, makaat siinä hereillä kauhun vallassa pystymättä liikumaan, kun aivot väittää, että kämppään on murtauduttu tai jokin on käymässä muuten vaan päälle. Vituttaa siinä vaiheessa kun tulee, mut jälkeenpäin ajatellen ihan helevetin siistiä, että ihmismieli tekee tommostakin Very Happy

Miul vaa tuntuu siltä ettei saa happea mitenkää Very Happy rintakehää painaa saatanasti.
Näytä käyttäjän tiedot
norsukuningas-babar

Viestien lukumäärä : 4510

ViestiAihe: Vs: Unet   Ke Heinä 04, 2012 4:19 pm

Jim-Mortal kirjoitti:
Meitsin pari unihalvausta on aina liittyny ryyppäämisen jälkeisiin liskoihin, eli en ole ihan niin varma onko ne ollu unihalvauksia ensinkään Very Happy

huhhu, oon kuullu muiltaki tämmösistä liskohalvauksista eli kait ne on oikeita silti, itellä ei onneks sentäs oo näitä ollu... pale

kerranki muistan jotai kerrottavaa (ehkä siks et kerroin siitä ääneen jo aikasemmin, eli se jotenki tallentu mieleen sit tjsp....) näin unta et vahingossa tapettiin joku heebo tyttöystävän kans, vitunmoisissa kuumotuksissa haudattiin se joskus salaa pihalle, ja oltiin ihan varmoja et joku näki, poliisit tuli kuumotteleen kämpille jne ja olin tosi varma ja kuumotuksissa et nyt vähintään häkki heilahtaa rankemman lailla.... pale
Näytä käyttäjän tiedot http://www.mikseri.net/disabled
-

Viestien lukumäärä : 4659

ViestiAihe: Vs: Unet   Su Heinä 08, 2012 11:59 am

Saatiin unessa jonkun alkoholisoituneen illan aikana Kapr:n ja Rudolf:n kanssa idea joka oli GCF-tatuointi.
Jostain syystä meistä oli, niin helvetin hyvä idea rähjänen rullatuoli jonka seläs luke GFC tai X ja sit jostain mystisestä syystä piti olla väh vuoden aktiivikäyttäjä jos halus tollasen. Tosin koskaan sitä rullatuolia ei näkyny, kun ei päädytty virallisesti mihinkään tulokseen, kun porukat päätti soittaa mut kriittisellä hetkellä hereille bounce
Näytä käyttäjän tiedot
Kapr

Viestien lukumäärä : 3102
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: Unet   Su Heinä 08, 2012 12:58 pm

Rotte kirjoitti:
Saatiin unessa jonkun alkoholisoituneen illan aikana Kapr:n ja Rudolf:n kanssa idea joka oli GCF-tatuointi.
Jostain syystä meistä oli, niin helvetin hyvä idea rähjänen rullatuoli jonka seläs luke GFC tai X ja sit jostain mystisestä syystä piti olla väh vuoden aktiivikäyttäjä jos halus tollasen. Tosin koskaan sitä rullatuolia ei näkyny, kun ei päädytty virallisesti mihinkään tulokseen, kun porukat päätti soittaa mut kriittisellä hetkellä hereille bounce

Jätkä näkee painajaisia elitismi-kraindkoresuomesta.
Näytä käyttäjän tiedot
-

Viestien lukumäärä : 4659

ViestiAihe: Vs: Unet   Su Heinä 08, 2012 1:13 pm

Kapr kirjoitti:
Rotte kirjoitti:
Jostain syystä meistä oli, niin helvetin hyvä idea rähjänen rullatuoli jonka seläs luke GCF tai X ja sit jostain mystisestä syystä piti olla väh vuoden aktiivikäyttäjä jos halus tollasen. Tosin koskaan sitä rullatuolia ei näkyny, kun ei päädytty virallisesti mihinkään tulokseen, kun porukat päätti soittaa mut kriittisellä hetkellä hereille bounce

Jätkä näkee painajaisia elitismi-kraindkoresuomesta.

Jep. Oli kyl hämmentävä ja hauska uni.
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Unet   Tänään kello 11:10 pm

Unet
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: