Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

KASVISHIPIT

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Seuraava
KirjoittajaViesti
RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456
Ikä : 25

ViestiAihe: KASVISHIPIT   To Marras 11, 2010 7:27 pm

Tänne sitte kaikki kasvisruokareseptit, kysymykset ja ylipäätään kaikki aiheeseen liittyen. Mistä saatte proteiinit? Miks ootte kasvissyöjiä ymsyms.!

Voin alotta kertomalla sen verran, että oon ite ikään kuin siirtymävaiheessa koska syön vielä kalaa ja maitotuotteita. Vuosi sitte en koskenukkaan salaattiin joten jostain on aluks vähä karsittava. En tykkää siitä tuotannosta miten sitä lihaa saadaan. Joten esim. syön kyllä lihaa jos vaikka vaari on tappanu hirven ja tekee siitä soppaa. Kuhan se hirvi on juossu sielä vapaana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://spawnfromdeceit1.bandcamp.com
Jim-Mortal

Viestien lukumäärä : 523
Ikä : 30

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   To Marras 11, 2010 8:04 pm

Meikä on välimallin miehiä, eli en syö nisäkästä. Kanaa ja kalaa kyllä, tosin jälkimmäistä välttelen muuten koska se on yleensä vaan vitun pahaa. "Oikean" lihan syönnin lopetin jotain kolme vuotta sitten ihan vaan sen takia, kun se ei enää maistunu hyvältä ja kun huomasin että ilmankin pärjää niin nyt siitä on tullu tavallaan periaate. Ja eliminoi hyvin turhien einesten sun muiden ostelun ja syönnin kun niissä on melkein aina jotain kinkunpaskaa tai meetvurstia. Oon aatellu alkaa ihan oikeaks kasvissyöjäks, mutta toisaalta oon niin vitun laiska että se menis vaan jonkun banaanin natustamiseks ja vois ne vähäisetkin proteiinit jäädä saamatta. Ja sitäkin oon ajatellu, että just riistaa ja jotain rehellisin keinoin hankittua oikeeta lihaa vois syödä, mutta eipä sitä paljoa vastaan tule. Ja se on muuten jännä, että mulla on vähän sitä asennetta että tehokasvatettua possua ja muuta elukkaa farmaavia jannuja ja jannuttaria pitäs tirvasta nekkuun, mutta siivekkäät ei aiheuta sitä reaktiota niinkään. Ehkä mun mielestä sit kanat ei oo ihmisiä.
Näytä käyttäjän tiedot
hyppymiina

Viestien lukumäärä : 1974
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   To Marras 11, 2010 8:06 pm

Meikä on nykysin jo ihan vitun kasvi.
Näytä käyttäjän tiedot
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   To Marras 11, 2010 8:21 pm

Jim-Mortal kirjoitti:
Meikä on välimallin miehiä, eli en syö nisäkästä. Kanaa ja kalaa kyllä, tosin jälkimmäistä välttelen muuten koska se on yleensä vaan vitun pahaa. "Oikean" lihan syönnin lopetin jotain kolme vuotta sitten ihan vaan sen takia, kun se ei enää maistunu hyvältä ja kun huomasin että ilmankin pärjää niin nyt siitä on tullu tavallaan periaate. Ja eliminoi hyvin turhien einesten sun muiden ostelun ja syönnin kun niissä on melkein aina jotain kinkunpaskaa tai meetvurstia. Oon aatellu alkaa ihan oikeaks kasvissyöjäks, mutta toisaalta oon niin vitun laiska että se menis vaan jonkun banaanin natustamiseks ja vois ne vähäisetkin proteiinit jäädä saamatta. Ja sitäkin oon ajatellu, että just riistaa ja jotain rehellisin keinoin hankittua oikeeta lihaa vois syödä, mutta eipä sitä paljoa vastaan tule. Ja se on muuten jännä, että mulla on vähän sitä asennetta että tehokasvatettua possua ja muuta elukkaa farmaavia jannuja ja jannuttaria pitäs tirvasta nekkuun, mutta siivekkäät ei aiheuta sitä reaktiota niinkään. Ehkä mun mielestä sit kanat ei oo ihmisiä.

Mulla on kans tavotteena tuo oikea kasvissyöjäasia, mutta vähän huonolla pohjalla ollaan ku en oo mikään maailman paras kokki :S
Jim-Mortal

Viestien lukumäärä : 523
Ikä : 30

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   To Marras 11, 2010 8:28 pm

^Mua taas on tuo kokkaileminen pikkuhiljaa alkanu nappailemaan ja teen sitä ihan mieluusti aina ku on vaikka viikonlopun porukoilla. Himassa kun on niin huonot "resurssit" eli ahdas keittiö ja huonot vehkeet. Ja kokkausvälineet. Ja porukoitten piikkiin voi ostaa laadukkaampia raaka-aineita Very Happy Mut yleensä pyrin sielläki kokkaamaan ainaki yhtenä päivänä ihan kokonaan vegesafkaa, mutta yleensä jossain välissä tulee siihen kanaankin sorruttua. Helevetin hyvä mieli tulee ku huomaa että sitä sotkua pystyy jopa syömään ja muutkin diggaa. Vaikka yleensä onnistunkin maustamaan melko överisti, ainakin jos on pippuria kehissä.
Näytä käyttäjän tiedot
Naamapuinen

Viestien lukumäärä : 2195

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   To Marras 11, 2010 8:57 pm

Hatilla vois olla sananen tahi kaksi sanottavana näihin meininkeihin Surprised

ps. meinaan huomenna hakea Wotkinin lihatukusta oikein mehevän marmoripihvin!
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/gafband
harhama

Viestien lukumäärä : 870

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   To Marras 11, 2010 9:08 pm

kannattaa tosiaan tuohon kokkailuun perehtyä ja kokkeilla kaikkea mahd.monipuolisesti! tullee paljo paremmaksi ja halavemmaksi ku ulkona/einesruokien syöminen, ja on jopa ihan hauska harrastus! viime päivinä ollaan kokkailtu tyttökaverin kanssa aivan överimättöjä, esim. paistetut nuudelit hapanimelällä vihannes-cashewkastikkeella, raviolit aura-oliivi-tomaattisoossilla... taitaa noita löytyä tuolta safkatopikista jottai. ja aina jotku hyvät salaatit ja leivät kylykeen.
vielä hyvä juttu ku assuu täällä ruottin rajalla nii saa tuolta ulukomailta käyvä aina ostamassa hyviä soija- ja sieniproteiinivalmisteita mitä suomessa ei ihan yhtä hyvin vielä oo... mutta kyllä täälläki nykyään on jo paremmin ku n.9 vuotta sitte ku alkoin kasvissyöjäksi. itelläki lihan tehotuotanto tökkii, ynnä lihatuotannon epäekologisuus. eipä tuota ennää tosin tuu pahemmin ajateltua, aika ittestäänselevyys jo itelle aina se kasvisvaihtoehto. ei uskaltais ennää lihhaa syödäkkään, ei varmaan maha tykkäis Very Happy

pisin viesti yet! cheers
Näytä käyttäjän tiedot
keitto

Viestien lukumäärä : 2566

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   To Marras 11, 2010 9:25 pm

Arvasin että harhama löytyy tästä topikista. Vitu hippi.
Näytä käyttäjän tiedot
harhama

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   To Marras 11, 2010 9:32 pm

keitto kirjoitti:
ime mun kullia.
Näytä käyttäjän tiedot
Naamapuinen

Viestien lukumäärä : 2195

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   To Marras 11, 2010 9:33 pm

harhama kirjoitti:
keitto kirjoitti:
ime mun kullia.

mutku se on lihaa
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/gafband
harhama

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   To Marras 11, 2010 9:39 pm

Naamapuinen kirjoitti:
harhama kirjoitti:
keitto kirjoitti:
ime mun kullia.

mutku se on lihaa

Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
kusivittu

Viestien lukumäärä : 2081
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   Pe Marras 12, 2010 6:00 am

Kasvishomoilua on harrastettu sellaiset 3 kuukautta ja helevetin hyvinhän tuo sujuu! Kalaa syön vieläkin mutta vältän sitäkin kun on vain suinkin muita kasvisvaihtoehtoja. Tämän ansiosta on tullu laihduttua myöskin reilut 10 kiloa joka kyllä tekee aivan hyvää jos ottaa huomioon että nyt jaksaa sängyssäki peuhata kaeummin! Eikä akka valita viilin mausta! Noei vaiskaa,en oo saanu pitkää aikaa...

Niin jos mä jakaisin kaikille sellaisen oikein toimivan kasvisvälipala reseptin!

"NS." Ainekset
-Ranskanleipä,tai mikä tahansa muu pehmeä leipä
-Saatanasti kaikkia vihanneksia, mikä toimii itelle parhaiten! Itellä toimii aurinkokuivatut tomaatit ja etenki paprika! Kalaa saa kans laittaa jos sellasta harrastaa.
-Mikä tahansa juusto toimii, mutta se helevetin liuskajuusto mikä on niihin muoveihinkääritty,niin se on aika jepa!

Ottakaa veihti ja leikakkaa siihen leipähä vitusti viiltoja pitkin sitä koko paskaa.
Viiltokohtiin voi laittaa maustevoita tai muuta sellaista jos haluaa. Sitte laitatte niitä vitun vihanneksia niihin viiltokohtiin!
Ku tuntuu että vihanneksia on jo tarpeeksi ja näyttää hyvältä muutenki,laittakaa aivan saatanasti sitä juustoa siihen päälle!

Laittakaa uuniin tai mikroon,suosittelen kuitenkin uunia. Ja muistakaa kahtua sinne uuniin missä kunnossa se leipä on!
Ja vóila! Nautitaan kylmän maidon kanssa!
Näytä käyttäjän tiedot http://www.youtube.com/user/Mahalist
Keessi
Admin

Viestien lukumäärä : 308

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   Pe Marras 12, 2010 9:06 am

SEITAN!

hipeille tiedoks tämmönen kasvissafkablogi: Chocochili. Tuolt löytyy kyl hyvät ohjeet moneen jopa vegaaniherkkuun.
Näytä käyttäjän tiedot
kusivittu

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   Pe Marras 12, 2010 10:18 am

Keessi kirjoitti:
SEITAN!

hipeille tiedoks tämmönen kasvissafkablogi: Chocochili. Tuolt löytyy kyl hyvät ohjeet moneen jopa vegaaniherkkuun.

Oi mama! Hyvältä näyttää nuo mätöt!
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   Pe Marras 12, 2010 11:52 am

Mahalist kirjoitti:
nyt jaksaa sängyssäki peuhata kaeummin! Eikä akka valita viilin mausta! Noei vaiskaa,en oo saanu pitkää aikaa...

Can't... Stop... laughing.... Very Happy Very Happy Very Happy

huhuh...

Joo.. Noniin. Pitääpä käyä tutkiin noita reseptejä vitusti päisää! Mulla on nimittäin nälkä.
Jepe666

Viestien lukumäärä : 3288

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   Pe Marras 12, 2010 10:30 pm

Oon semi-freegan. Semi siks, koska välil tulee darras ostettuu ns. pikaruokaa. Kalaa/possuu en pysty syömään. Kananmunaa ja täyslihaa myös todella harvoin.
Näytä käyttäjän tiedot
teuvo666

Viestien lukumäärä : 416

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   Ti Marras 16, 2010 8:23 am

Itse syön kasvis- ja kasvisroskaruokaa.
Näytä käyttäjän tiedot
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   Ti Marras 16, 2010 3:13 pm

Pistin opiskelijakämpän hakuun. Jos vaikka sitä vihdoin kotoa muuttaneena jaksais ruveta oikiasti kokkaileen kunnon vegemättöjä. Nykysin on vähän noista raaka-aineista pulaa ko isäpappa on pahemman luokan lihaani.
kusivittu

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   Ti Marras 16, 2010 3:33 pm

RudolfJNapalmi kirjoitti:
Pistin opiskelijakämpän hakuun. Jos vaikka sitä vihdoin kotoa muuttaneena jaksais ruveta oikiasti kokkaileen kunnon vegemättöjä. Nykysin on vähän noista raaka-aineista pulaa ko isäpappa on pahemman luokan lihaani.

Nytkö sää sitte perustat sen kasvihuoneen? Voin tulla välillä siivoamaa jos saan muutaman jamaicalaisen chilin messii Smile
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   Ti Marras 16, 2010 3:42 pm

Mahalist kirjoitti:
RudolfJNapalmi kirjoitti:

Nytkö sää sitte perustat sen kasvihuoneen? Voin tulla välillä siivoamaa jos saan muutaman jamaicalaisen chilin messii Smile

Saa nähä, saa nähä Very Happy
norsukuningas-babar

Viestien lukumäärä : 4510
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   Ke Marras 17, 2010 3:56 pm

Keessi kirjoitti:

toi on muuten oikeesyti aika ässä sivu afro
Näytä käyttäjän tiedot http://www.mikseri.net/disabled
Kapr

Viestien lukumäärä : 3102
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   Su Maalis 06, 2011 7:30 am

Itekki nyt rapiat 6kk tullu oltua.

Tossa yks ilta viinipullon kanssa aattelin kokeilla jotain uutta ja improsin ihan perkeleen hyvät mätöt->

Kuulotin yhen punasipulin. Nakkasin messiin vähän pippurituorejuustoa ja vettä (huom. vähän). Sitten apaut desi soijarouhetta. Sitte aika rankalla käellä mausteita ja annoin soijan imeä nesteet.
Sillä välin olin leikannu tortilloja kahtia ja voidellu niin pienen nokareen sitä edellämainittua pippurituorejuustoa (creme bonjour). Sitte vaan sitä pannulla väsättyä sössöä siihen nokare ja rullaati rullaati.

Uunissa 175 astetta, 5-10 min.

Myöhemmin kokeilin samaa meininkiä pinaatti/tomaatti/basilika/feta-täyteellä sekä paputomaatticheddar-muhennoksella. Ihan hyviä nuoki mutta tuo soijarouhe oli meikän ehoton lemppari.
Ps. nää toimii pirun hyvin guacamolen kanssa! En jaksa reseptiä laittaa, mutta älkää sitä kaupan paskaakaan ostako.
Näytä käyttäjän tiedot
kusivittu

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   Su Maalis 06, 2011 9:15 am

Kapr kirjoitti:
En jaksa reseptiä laittaa, mutta älkää sitä kaupan paskaakaan ostako.

0,7% avokadoa, jeah!!!
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   Su Maalis 06, 2011 3:54 pm

Meikäki yhtäkkiä huomas, että kasvisteltua tullu puolisen vuotta o.O Näköjään autto tuo kotua poies muutto Very Happy Tähän mennessä parasta darramättöä on kyllä pavut tomaattikastikkeessa ja jos sielu kestää nii kananmunat parantaa sitä aina vain <3
surullisen hahmon ritari

Viestien lukumäärä : 399
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   Su Maalis 06, 2011 4:35 pm

Kasvishippeily <3 Ite nyt reilun pari vuotta hippeilly ilman elukoita ja still going strong. Just ihan huippua munakoisopastaa oli, omnomnom. Tomaattimurskaa ja soijarouhetta tullu vedettyä kyllä ihan älyttömästi. Pavut on kyllä kans aika pelastaja Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: KASVISHIPIT   

KASVISHIPIT
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 21Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: