Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Vaihtoehtoisten maailman tilojen epäolennainen pseudofilosofinen kelaaminen

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vaihtoehtoisten maailman tilojen epäolennainen pseudofilosofinen kelaaminen   Ma Tammi 03, 2011 6:40 pm

Luultavasti niitä topikkeja, joiden kanssa olen ja tulen olemaan hyvin yksin, mutta siis tarkoituksena jakaa sellaisia täysin turhia ja helposti kumottavia ajatusleikkejä ja teorioita maailmankaikkeudesta ja sen olemuksesta esim:

CERNin hiukkaskiihdytin on se meidän Big Bang.

Kun edellinen sen keksinyt laji sai sen pyörimään täydellä teholla, syntyi jossain välissä tyhjiökupla, jonka erilainen energia (yksinkertaistettuna siis että jos edellinen maailma meni C:stä, niin tämä maailma alkoi C#:stä) syrjäytti kaiken silloisen energian, ja aloitti tavallaan uuden maailman sen silloisen päälle. Ja meidät on tuomittu siihen ikuiseen noidan kehään, että aina rakennetaan sama värkki saadaksemme tietää, miten maailma syntyi, ja sitten me vahingossa synnytämmekin sen uudelleen. Näin ollen olemme oma luojamme ja luojamme kuva. Öhö öhö.

Meillä oli jo ydinaseet ja tuhosimme itsemme kerran.

Krishnojen Vedoissa oli jossain välissä (en nyt löytänyt sitten mitään lähdettä tätä muistia tarkentamaan) jotain horinaa jostain kirkkaista kristalliaseista, jotka tuhosivat suuren osan ihmiskuntaa, ja muutenkin se kuumottelu kuulosti ihan ydinsodalta. Siitä heräsi yksi mahdollinen ajatusleikki siitä, että jossain vaiheessa ihmiskunnan historia on vaan höyrystynyt suurelta osalta, ja vain joku pieni pullonkaula-joukko on jäänyt elämään ja kertomaan omaa puoltaan maailmanhistoriasta, koska niillä ei ollut tästä mitään hajua.

Siis tällaisia hörhöilyitä, mitä olette joskus unettomina öinä pyöritelleet päässänne. Jos se on ollut vain teidän kakkaiset kalsarinne, jotka päässä ovat pyörineet, niin saa senkin toki kertoa. Tässä topikissa ei tarvitse olla mitään vitun järkeä, kunhan horistaan taas jostain turhasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
Jim-Mortal

Viestien lukumäärä : 523
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Vaihtoehtoisten maailman tilojen epäolennainen pseudofilosofinen kelaaminen   Ma Tammi 03, 2011 8:18 pm

Raamatun sana "apokalypsi" tarkoittaa pohjimmiltaan ainakin muistaakseni jonkin salatun tiedon paljastumista, joka johtaa maailman peruuttamattomaan muuttamiseen. Jonka WikiLeaks on jo aloittanut ja tässä on vielä himpun vajaa pari vuotta paljastaa liian arkoja asioita, jotka saavat Kiinan, P-Korean, Venäjän ja Jenkit tulistumaan niin, että uraani halkeaa. Ei tuo nyt mikään vaihtoehtoinen maailmantulkinta ole, mutta kerroinpahan nyt vaan miten tämä kaikki päättyy. Yks vaihtoehto vois olla myös se, että Night of the Living Dead on oikeasti dokumentti.
Näytä käyttäjän tiedot
keitto

Viestien lukumäärä : 2566

ViestiAihe: Vs: Vaihtoehtoisten maailman tilojen epäolennainen pseudofilosofinen kelaaminen   Ma Tammi 03, 2011 8:21 pm

Toiselta foorumilta vähintäänki mielenkiintosta puintia. Asioiden oikea laita:
Lainaus :
Tässä mietin että näitä salaliitto teorioita(syyskuun11,amerikka ei oo käyny kuussa tms.)ja päättelin että mailmaa ohjaa jokin salainen kuppikunta jolla on valta mediaan ja politikkoihin.
Uskotko salaliittoihin,mitä kokemuksia sinulla on niistä??
Itse uskon että WTC:n tornit räjäyttivät liskot,sillä perusteella että heidän pääjohtajansa Bush saisi hyvän syyn lähteä sotimaan Irakiin.
Todellisuudessa sotaa käydään vain jotta Bush löytäisi ulottuvuusportin Irakista jonka aukaistuaan hän päästäisi lisää liskoja maapallolle ihmiset hävitettäisiin.Väitteitäni tukee fakta jonka mukaan Bush on käynyt salaisilla rituaaleilla metsässä ja kaikki asiaa tutkineet ovat kuolleet.
Todellisuudessa Bush käy juomassa ihmislasten verta jotta hän säilyttäisi liskon muotonsa.
Uskon että eri maiden johtajat eivät välttämättä ole niin pahaa pataa keskenään kuten esim.Bush ja Chavez,lisäksi kaikkien maiden johtajat kuuluvat maailman laajuiseen salaseuraan jossa he kokoontuvat salaisesti ja harrastavat saatanallisia rituaaleja.
Tämän salaseuran tarkoitus on ainoastaan luoda uusi mailman järjestys.
Lisäksi samaan asiaan liittyvät area51,ufot,kuussakäynti,vapaamuurarit sekä fc liverpoolin suomalaiset mieshuoraajat.
Mihin sinä uskot,tahdotko että tarkoin valittu eliitti päättä kaikesta?
Minä en ja aion taistella vastaan :keskari:
Lainaus :
Varoitus!
Kun olet lukenut tämän viestin olet tietoinen asioiden oikeasta laidasta,joten voit syyttää vain itseäsi surkeasta lopustasi.

Olen tässä parina viimeyönä nähnyt unia ja näkyjä ja saanut tietooni,mikä on maailman todellinen tilanne maailmassa tällähetkellä.
Liskojen yritys luoda ulottuvuusporttia hiukkaskiihdyttimellä on näyttänyt epäonnistuvan,kuten myös ulottuvuusportin etsiminen Irakista,joten on ollut aika kaivaa uudet keinot käyttöön.
Kun lisko Bush epäonnistui Irakin operaation oikeassa tarkoituksessa,niin liskot reagoivat tähän välittömästi hommaamalla uuden liskon nimittäin Obaman presidentiksi,tähän presidentin valintaan sisältyy monia salaisuuksia joita en nyt ehdi valitettavasti kertoa.Nyt liskoilla on monta maata jo tällähetkellä takana ja Venäjän ainoita liskoja Putin ollaan palauttamassa vielä takaisin valtaan,joten eiköhän ulottuvuusportti kohtaq löydy.
Obama on ajanut hyvin innokkaasti liskojen suurimman peiteoperaation etuja.Operaation tärkein asia on salaliittojärjestö Nato,jolla on tärkeä tehtävä operaatiossa.Nato maihin ollaan asettamassa siruja,jolla voidaan hallita ja manipuloida ihmisiä.Nato maat hulinoivat kohta Intiassa,sillä ne lähtevät toteuttamaan sinne Obaman ja liskojen unelmaa löytää ulottuvuusportti.Obama ja liskot ovat jo lähteneet etsimään ulottuvuusporttia,mutta NATOn avulla löydös on hyvin todennäköinen.Lama on myös eräs Obaman keinoista saada maita Natoon ja ihmisiä koukkuun helpon elämän perässä.Älkää silti huolestuko,sillä liskoilla on erilaisia näkemyksiä ihmiskunnan kohtalosta.
Valitettavasti minun täytyy lopettaa,enkä kerkeä yksityiskohtaisemmin selittää kaikkia mahdollisia asioita.Muistakaa että liskoja löytyy aina yläpuoleltanne yhteiskunnassa,he ovat jalkautuneet ehkä jopa foorumillekkin-.
Lainaus :

Aloittaminen on aina vaikeaa, mutta yritän tuoda asiani mahdollisimman tarkasti selville. No niin elikkä kuten olen aiemmin kertonut on lopun ajat käsillä. Maapallolla on ollut jo lukuisia tunnettuja liskoja ihmisen puvussa kuten esimerkiksi lukuisten uskontojen "profeetat" Jeesus, Muhammed jne... sekä valtion johtajia kuten Hitlerit ja nykypäivän Bushit ja Obamat. Näiden liskojen tarkoitus on ollut vain tuoda ilmi miten helposti liskot pystyvät sekaannuttamaan koko ihmiskunnan toimintaa ja miten helppo heidän on ottaa ohjat käsiin suurissa rooleissa. Ja nyt kun lopun ajat ovat käsillä on tulossa jotain paljon suurempaa kuin kukaan lisko on aikaisemmin saanut aikaan ihmisenpuvussa. Sanotaanko että 10 vuoden sisällä on maapallolle tulossa suurin koskaan nähty mysteeri henkilö, joka saapuu ulottuvuusportin kautta tälle planeetalle(jotka eivät tienneet niin ulottuvuus porttia on etsitty irakista viime vuosina). Liskot ihmisenpuvussa edustavat toisinaan hyvyyttä, toisinaan pahuutta mutta tämä tuleva kaveri on silkka pahaa ihmiskunnalle tahtova yksilö. Kun ulottuvuusportti löytyy tämä kaveri tupsahtaa tälle pallolle ja pistää hommat ranttaliksi, sillä liskojen tarkoitus on poistaa ihmiskunta planeetalta ja tuoda oma lajinsa tänne, ennenkuin ihmiset pilaavat koko planeetan. Tällä hetkellä liskota ovat tutkineet jo lähes koko planeetan jokaisen nurkan, joten portin löytyminen ei ole kaukana, kun se löytyy tulee tämä liskojenkin mittakaavassa mahtava yksilö tänne aiheuttaen sekaannusta ja ristiriitaa, joka heikentää ihmiskuntaa, odotettavissa on kolmas maailmansota, josta tulee koko ihmishistorian tuhoisin. Ennen sotaa liskot lisäävät myös luonnon ääri-ilmiöitä, sillä he omaavat sään hallintaan vaadittavan ajatustason. Myös massiivisia kulkutauteja tulee ilmenemään, joita liskot levittävät, sillä heillä on tällä hetkellä kaikkiin tauteihin vasta-aineet ja he ovat kehittäneet kaikki taudit ihmiskuntaa vastaan. Rokotuksia tulee, mutta liskot myrkyttävät niitä ja ihmiskunnan usko menee Jumalaan ja lääketieteeseen ja tieteeseen ylipäätänsä. Kun nämä koettelemukset ovat ohi avataan ulottuvuusportti lisko armeijalle, joka yksinkertaisesti tuhoaa heikentyneen ihmiskunnan, jonka jälkeen tämä planeetta saadaan vakaaseen tilaan, kun liskot korjaavat ihmisenaiheuttamat tuhot, sillä ihmisillä ei ole tietoa miten päästäisiiin alkuun. Ei ihmisillä ole kyllä edes tietoa mitä alussa on ollut. Myös liskojen sisällä on kuitenkin kahtiajakoisuutta ihmiskunnan kohtalosta, osa haluaa tuhota lajin kokonaan ja osan mielestä osa ihmisistä pitäisi säästää ja antaa heidän elää eläinten lailla vapaina kaikelta ihmisenluomalta paskalta. Itse toivon hartaasti, että osa ihmisistä säästyy teurastukselta, jotta voisin elää huoletonta elämää metsän eläimenä liskojen hallitessa tätä maailmaa. Eli toivon että otatte viestini tosissaan jotta edes osa teistä tulee pelastumaan tältä kaikelta. Ja mainittakoon että liskot eivät kyllä mitään varsinaisia liskoja ole, itse vain keksin nimityksen heidän ulkomuotonsa pohjalta, enkä tiedä miksi he itseään nimittävät, joten on mahdollista että heidän noususta on jo julkisia merkkejä, joita emme saa vielä tietää.
Tän kaiken on pakko olla totta.
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

ViestiAihe: Vs: Vaihtoehtoisten maailman tilojen epäolennainen pseudofilosofinen kelaaminen   Ma Tammi 03, 2011 11:08 pm

keitto kirjoitti:

Tän kaiken on pakko olla totta.

I rest my case Very Happy

Mä olen varma että vuonna 2012 avaruuden asukit tulee vaan hakemaan Cutulun himaa, ku raukkaparka on joutunu piilottelemaan meren pohjassa kaikki nämä vuodet, kun ihmiset kuitenki vaan suolestais sen ja korvais sillä tonnikalan tuotannon.
kusivittu

Viestien lukumäärä : 2081
Ikä : 22

ViestiAihe: Vs: Vaihtoehtoisten maailman tilojen epäolennainen pseudofilosofinen kelaaminen   Ti Tammi 04, 2011 12:13 am

Mua on aina vitusti kiinnostanu kaikki Jim Jonesiin ja Jonestowniin liittyvät koukeroiset faktanrepaleet ja kaikki salaliittoteoriat sen ympärillä.
Kuinka 909 ihmisen joukkoitsemurhasurmajoku oli osa CIA:n 'Mind Control Program':ia..

http://fi.wikipedia.org/wiki/MKULTRA

Lisäks risoo se että nykyään sanaa "salaliitto" käytetään joka saatanan paikassa.
Ei tää nyt mitää universaalia kelaamista ollu, mut on ihan hyvä pysyy välil taivaan tälläkin puolel.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.youtube.com/user/Mahalist
Äpärä

ViestiAihe: Vs: Vaihtoehtoisten maailman tilojen epäolennainen pseudofilosofinen kelaaminen   Ti Tammi 04, 2011 3:25 am

Mahalist kirjoitti:

Kuinka 909 ihmisen joukkoitsemurhasurmajoku oli osa CIA:n 'Mind Control Program':ia..

Lisäks risoo se että nykyään sanaa "salaliitto" käytetään joka saatanan paikassa.

Massgrinderin piti kertoa alunperin tosta, mutta se kertokin vaan telkkarista, eli pitää tehdä sit tuollanenki biisi vielä Very Happy

Se mua risoo että heti kun tahtoo miettiä jotain mahdollisuuksia, on joku vitun foliohattu päässä kulkeva new age hihhuli, vaikka mua nyt kiinnostaa kaikki tällainen ihan sellaisten ajatuskokeitten kannalta, koska niistä saa sitten tehtyä yleensä hyviä biisejäkin. Paremmin mä nukun yöni kuin kaikki Piffinkin kutulun pelkääjät Rolling Eyes pirat
kusivittu

Viestien lukumäärä : 2081
Ikä : 22

ViestiAihe: Vs: Vaihtoehtoisten maailman tilojen epäolennainen pseudofilosofinen kelaaminen   Ti Tammi 04, 2011 3:11 pm

Äpärä kirjoitti:
Mahalist kirjoitti:

Massgrinderin piti kertoa alunperin tosta, mutta se kertokin vaan telkkarista, eli pitää tehdä sit tuollanenki biisi vielä Very Happy

Se mua risoo että heti kun tahtoo miettiä jotain mahdollisuuksia, on joku vitun foliohattu päässä kulkeva new age hihhuli, vaikka mua nyt kiinnostaa kaikki tällainen ihan sellaisten ajatuskokeitten kannalta, koska niistä saa sitten tehtyä yleensä hyviä biisejäkin. Paremmin mä nukun yöni kuin kaikki Piffinkin kutulun pelkääjät Rolling Eyes pirat

Niinhän se on aina tavallisen matin tai liisan ei sais miettiä asioita kovin monelta eri kantilta tai muuten oot tyhymä tai hullu.
Ihmisillä on muutenki tapana polkea maahan ihmiset jotka yrittää "liikaa" tai sekaantuvat asioihin "joita heidän ei kuuluisi kyseenalaistaa".
Näytä käyttäjän tiedot http://www.youtube.com/user/Mahalist
RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Vaihtoehtoisten maailman tilojen epäolennainen pseudofilosofinen kelaaminen   Pe Helmi 25, 2011 2:00 am

Lähtökohtasesti kaikki omilla aivoilla ajattelevat ihmiset on hulluja. Nythän anarkistitkin halutaan luokitella mielenterveyshäiriöisiksi. Ite en koe olevani kauhean hullu loppujen lopuksi. Mitä nyt vähän tyhmä ja lapsellinen. Mutta ite kyllä miettii niin paljon kaikkea että pää välillä halkeaa. Tunnelmankeventäjä lienee kuitenkin aina paikallaan. Eli, mitä tapahtuu jos pinokkio sanoo, että "mun nenä kasvaa nyt"? Jos se ei kasva, niin se valehtelee, joten se kasvaa. Mutta jos se kasvaa, niin se ei valehdellu, joten sillä ei oo syytä kasvaa.!?!?!?!?!? Mun teoria on, että maailma räjähtää.
Näytä käyttäjän tiedot http://spawnfromdeceit1.bandcamp.com
norsukuningas-babar

Viestien lukumäärä : 4510
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Vaihtoehtoisten maailman tilojen epäolennainen pseudofilosofinen kelaaminen   Pe Helmi 25, 2011 11:11 am

RudolfJNapalmi kirjoitti:
Mun teoria on, että maailma räjähtää.

eikös tuo käy helpommin ihan vaan jakamalla nollalla cyclops
Näytä käyttäjän tiedot http://www.mikseri.net/disabled
RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Vaihtoehtoisten maailman tilojen epäolennainen pseudofilosofinen kelaaminen   Pe Helmi 25, 2011 11:54 am

lartsu-kortsu kirjoitti:
RudolfJNapalmi kirjoitti:
Mun teoria on, että maailma räjähtää.

eikös tuo käy helpommin ihan vaan jakamalla nollalla cyclops

No ainakin lopputulos on sama Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://spawnfromdeceit1.bandcamp.com
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Vaihtoehtoisten maailman tilojen epäolennainen pseudofilosofinen kelaaminen   Tänään kello 12:27 am

Vaihtoehtoisten maailman tilojen epäolennainen pseudofilosofinen kelaaminen
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: