Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
harhama

Viestien lukumäärä : 870

ViestiAihe: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ti Maalis 01, 2011 9:53 pm

oon nyt tätä alkanu fiilistelemään, passaisko teille huhtikuun lopulla keikka? käyn huomenna cultissa kyseleen miten niillä on tilaa. lippuriskillä mennään, meikä voi majoittaa suurimman osan ja noiden torniolaisten bändien jätkät varmastikkin loput. bensarahaa tulee varmasti jonku verran ja voin myös ite kustantaa osan jos ei tuu tarpeeksi kuuntelijoita mutta uskon että tällaselle on tilausta, viimeksiki oli grindikeikalla täynnä tupa.

Viimeinen muokkaaja, harhama pvm Ke Maalis 02, 2011 5:35 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ti Maalis 01, 2011 9:56 pm

harhama kirjoitti:
oon nyt tätä alkanu fiilistelemään, passaisko teille huhtikuun lopulla keikka? käyn huomenna cultissa kyseleen miten niillä on tilaa. lippuriskillä mennään, meikä voi majoittaa suurimman osan ja noiden torniolaisten bändien jätkät varmastikkin loput. bensarahaa tulee varmasti jonku verran ja voin myös ite kustantaa osan jos ei tuu tarpeeksi kuuntelijoita mutta uskon että tällaselle on tilausta, viimeksiki oli grindikeikalla täynnä tupa.

Todellaki käy, onki vituttanu ku ei oo huhtikuulla mitää Smile
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
konkelo

Viestien lukumäärä : 3473
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ti Maalis 01, 2011 10:12 pm

Todellakin käy!! Mahtavat kemut ois tiedossa. Mulle ainakin käy joo se huhtikuun loppu muuten, kunhan ei 22.4. koska sillon mulla on Gianilla keikka jyväskylässä. Muuten ei oo mitään koko huhtikuussa muistaakseni. Uskoisin että muille käy myös.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.psykoanalyysi.co.nr
Los Mehmet

Viestien lukumäärä : 1929
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ti Maalis 01, 2011 10:13 pm

tää ois kyl mahtavaa, jatkoo rentukalle Very Happy ja Cuttikset pääsis sinne "oikeesee Lappii" Wink
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ti Maalis 01, 2011 10:17 pm

koppis kirjoitti:
tää ois kyl mahtavaa, jatkoo rentukalle Very Happy ja Cuttikset pääsis sinne "oikeesee Lappii" Wink

vihdon ja viimein:D Mä oon aina tykänny pyöriä siellä pohjosessa ku ihmiset ei oo niin kyrpä otassa joka vitun asiassa Very Happy
konkelo

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ti Maalis 01, 2011 10:18 pm

Tästä reissusta tulee muuten ainakin meikälle pisin keikkareissu mitä tullu heitettyä Very Happy Tai siis en näin kaukana ollu ikinä keikalla tai ees kattomassakaan Very Happy Siistiä siis. Ja en oo pohjosessa niin paljoo pyöriny niin siistiä nähä mestoja.
Los Mehmet

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ti Maalis 01, 2011 10:25 pm

Äpärä kirjoitti:
koppis kirjoitti:

vihdon ja viimein:D Mä oon aina tykänny pyöriä siellä pohjosessa ku ihmiset ei oo niin kyrpä otassa joka vitun asiassa Very Happy

kyllä sitä pohjosessaki osataa olla, jos vaa väärää porukkaa eksyy Smile
Näytä käyttäjän tiedot
harhama

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 2:01 am

koppis kirjoitti:
ei tornio oo kyllä mitää "oikeeta" lappia, täältä on sinne joku muutama sata kilometriä vielä...
Näytä käyttäjän tiedot
keitto

Viestien lukumäärä : 2566

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 6:47 am

Mie oon sitä mieltä että pitäis hommata samalle viikonlopulle Raaheen tai Ouluun myös keikkaa nii etelästä tulevat saa vähä paremmi bensarahhaa.
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 7:56 am

harhama kirjoitti:
koppis kirjoitti:
ei tornio oo kyllä mitää "oikeeta" lappia, täältä on sinne joku muutama sata kilometriä vielä...

Mä oon kuullut ton saman Sallassa, Rovaniemelle, Kilpisjärvellä ja jossain vähän Norjan puolellaki, niin MISSÄ VITUSSA SE LAPPI SITTE ON!? Very Happy
Nistus rotta

Viestien lukumäärä : 3245

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 8:02 am

Äpärä kirjoitti:
harhama kirjoitti:
koppis kirjoitti:

Mä oon kuullut ton saman Sallassa, Rovaniemelle, Kilpisjärvellä ja jossain vähän Norjan puolellaki, niin MISSÄ VITUSSA SE LAPPI SITTE ON!? Very Happy

Mulle Lappi alkaa siitä mistä lääni alkaa Very Happy mutta ihan sitä kunnon Lappi alkaa tuntuun vasta siinä Ylläksen kohilla Very Happy emt lol eikä kiindee!
Näytä käyttäjän tiedot http://www.facebook.com/nistikko
Los Mehmet

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 8:51 am

hytky kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:
harhama kirjoitti:
koppis kirjoitti:

Mulle Lappi alkaa siitä mistä lääni alkaa Very Happy mutta ihan sitä kunnon Lappi alkaa tuntuun vasta siinä Ylläksen kohilla Very Happy emt lol eikä kiindee!

niinno se riippuu siitä miten mieltää, et alkaako siitä mist se lääni vai siit mist napapiiri Smile
Näytä käyttäjän tiedot
keitto

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 8:54 am

Eiks kaikki kehäkolmosen ulkopuolelt oo Lappii?
Näytä käyttäjän tiedot
Los Mehmet

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 8:57 am

keitto kirjoitti:

niihä ne jotkut puhuu
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 9:18 am

keitto kirjoitti:

Eiks kehäkolme ookkaa napapiiri? taitaapi olla omanapapiiri. Ja takkia hakemaan..
konkelo

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 9:19 am

keitto kirjoitti:
Mie oon sitä mieltä että pitäis hommata samalle viikonlopulle Raaheen tai Ouluun myös keikkaa nii etelästä tulevat saa vähä paremmi bensarahhaa.
Olis kyllä kova!
RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 9:39 am

Ilmotelkaapa sitten ku tiiätte noita päiviä tarkemmin, niin tiiän hyökätä Tornioon kiusaamaan Very Happy Jossei Psykis tuu tänne nii vittu lähen Tornioon kahtoon Sad
Näytä käyttäjän tiedot http://spawnfromdeceit1.bandcamp.com
konkelo

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 10:12 am

^ Kyllä myö sinnekkin voidaan tulla Very Happy Eiköhän pistetä hommat isolle ja hommata vielä Kokkolaan kolmas keikka vklopulle? Very Happy
keitto

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 10:15 am

konkelo kirjoitti:
^ Kyllä myö sinnekkin voidaan tulla Very Happy Eiköhän pistetä hommat isolle ja hommata vielä Kokkolaan kolmas keikka vklopulle? Very Happy
Ois mahtava jos sais hoidettua että ois keskiviikko Kokkolassa, torstaina välipäivä, perjantai Raahessa ja lauantai Torniossa. UIUI
Näytä käyttäjän tiedot
konkelo

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 10:27 am

Totta Very Happy Olis ihan älyttömän kova. Tämähän pitää laittaa kehitteille.
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 10:29 am

Heittäkää joku mulle YV:nä mitä vaaditte liksana nii voi kysellä Rockista, kun oon tänään menossa sinne ite keikalle! Huhtikuulta joku keskiviikkoa mutta ei se 22.4 edeltävä?
konkelo

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 10:35 am

Joo mielellään ei sillon 22.4. nurkilla. Jompikumpi sitä edeltävä- tai sen jälkeen oleva viikko vois olla aika bueno? Myö pärjäillään ihan bensameiningeillä, nyt kun jos tuo kolmen keikan suunnitelma onnistuu niin keikkakohtasesti ei tartte kauheena ees saaha kun saa jo ne kasaan. Ja kokkolaan kyllä SFD messiin sitten Wink
konkelo

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 10:54 am

Itseasiassa jos vielä saa toivoa niin mieluiten se jälkimmäinen viikko, edellisenä viikkoan tota yhtä viikkoa on täällä sakustars jutut joensuussa ja niissä pitää olla ilmeisesti hommissa niin on vaikeempaa skippailla. Toki sekin varmaan onnistuu jos ihan pakko Very Happy
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 11:39 am

No ootellaan vaikka, että Antti käy siellä cultissa mölisemässä ja käyn sitten kyselemässä Smile Ja eiköhän me SFD:n kanssa voida ainakin joku lyhyt setti vetää jos saadaan uus basisti treenattua keikkakuntoon Very Happy
harhama

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Ke Maalis 02, 2011 12:15 pm

joo, koitan saaha sen tuonne 30.4. käyn tänä iltana kyselemässä ja ilimottelen!
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: 29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio   Tänään kello 2:04 pm

29.4. Vappuhävitys: Cut to Fit/Psykoanalyysi/Nistikko/Kolmannen Asteen Kuulustelu @ Cult Cinema, Tornio
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 7Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: Grindcore :: Next on the List-
Siirry: