Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16
KirjoittajaViesti
RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 9:47 am

Äpärä kirjoitti:
http://kelanvihollinen.blogspot.fi/2012/08/turun-reissu.html

tuolla on kaikkea epäolennaista, hyvin vähän keikkoihin liittyvää Very Happy
Jes, paritki hörähdykset pääsi! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://spawnfromdeceit1.bandcamp.com
Kapr

Viestien lukumäärä : 3102
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 1:36 pm

Konkelon youtube-kanavalla muutama video meiän keikasta.
Näytä käyttäjän tiedot
keitto

Viestien lukumäärä : 2566

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 2:57 pm

Kapr kirjoitti:
Kovvaaaaa!!!

Jere!! Teidän Eetulla oli ilmeisesti pätkää meän keikasta nii ihan mielenkiinnolla haluaisin nähä. Jos voisit patistaa miehen hommiin.
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 3:08 pm

keitto kirjoitti:
Kapr kirjoitti:
Kovvaaaaa!!!

Jere!! Teidän Eetulla oli ilmeisesti pätkää meän keikasta nii ihan mielenkiinnolla haluaisin nähä. Jos voisit patistaa miehen hommiin.

Joo! Oon kattonu sen monta kertaa jo, tsillaa ja rakasta!!! Laitetaa se tänää tai huomenna vaikka meidän kanavalle Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
Äpärä

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 3:09 pm

Äpärä kirjoitti:
keitto kirjoitti:
Kapr kirjoitti:
Kovvaaaaa!!!

Joo! Oon kattonu sen monta kertaa jo, tsillaa ja rakasta!!! Laitetaa se tänää tai huomenna vaikka meidän kanavalle Very Happy

Plus että oot pälli taas myöhässä, se on jo teidän facebookissa!
keitto

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 3:53 pm

Äpärä kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:
keitto kirjoitti:
Kapr kirjoitti:
Kovvaaaaa!!!

Plus että oot pälli taas myöhässä, se on jo teidän facebookissa!
Totta.
Näytä käyttäjän tiedot
keitto

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 4:05 pm

Mielenkiintonen video kaikinpuolin.
Näytä käyttäjän tiedot
metalglory

Viestien lukumäärä : 52
Ikä : 39

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 6:54 pm

Joo, CA:n spektaakkeli myös videoitiin ja laitetaan jonneki näkyviin lähiaikoina. Tulee myös varmaan yhden tulevan julkaisun bonus-dvd:lle. Ison maailman meininki. Razz

Ihan hyvää läppää ja hämmästelyä tossa blogissa eli sinänsä homma meni meidän osalta kuten pitikin, ei sinne mitään oikeaa keikkaa oltu koskaan tulossa soittamaankaan. Etukäteen siitä tiesi vain rotte ja kapr ja jokunen muu. Tarkoitus olikin vain herättää hämmennystä, vetää pleksit ja "sikailla päättömästi".

Mun mielestä infosin kaikkia tässä ketjussa, että bäkkärillä saa ja voi vetää omia viinoja, eli sinänsä toi blogin osuus CA:n omein juomien ryystämisestä ihmetytti. Ei tää mikään kommuuni kuitenkaan ole?

Ei tää nyt niin vakavaa ole ja kuitenkin CA on soittanu helvetisti Turussa, joten jos on paikallisena missannut kaikki aiemmat keikat, niin se on vaan voi voi. Tais näitäkin kavereita pari olla urputtamassa keikan jälkeen, ja tietty mun toinen sisko, joka oli Uudestakaupungista tullu varta vasten keikkaa tsekkaamaan... Etukäteisinfoissa kuitenkin mainittiin "spesiaali show" Wink

Kiitokset Rottelle ja muille backlinen purkamisesta ja roudaamisesta keittiöön. Kävin vielä eilen tetristelemässä ne pienempään tilaan, neurootikko kun asian suhteen olen, kun muistui mieleen omien kamojen hakureissulla.

Deathbedin huppari on Turun Äxällä noudettavissa, Rottelle soitinki jo asiasta.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/cannibalaccident
Äpärä

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 8:03 pm

metalglory kirjoitti:
Joo, CA:n spektaakkeli myös videoitiin ja laitetaan jonneki näkyviin lähiaikoina. Tulee myös varmaan yhden tulevan julkaisun bonus-dvd:lle. Ison maailman meininki. Razz

Ihan hyvää läppää ja hämmästelyä tossa blogissa eli sinänsä homma meni meidän osalta kuten pitikin, ei sinne mitään oikeaa keikkaa oltu koskaan tulossa soittamaankaan. Etukäteen siitä tiesi vain rotte ja kapr ja jokunen muu. Tarkoitus olikin vain herättää hämmennystä, vetää pleksit ja "sikailla päättömästi".

Mun mielestä infosin kaikkia tässä ketjussa, että bäkkärillä saa ja voi vetää omia viinoja, eli sinänsä toi blogin osuus CA:n omein juomien ryystämisestä ihmetytti. Ei tää mikään kommuuni kuitenkaan ole?

Ei tää nyt niin vakavaa ole ja kuitenkin CA on soittanu helvetisti Turussa, joten jos on paikallisena missannut kaikki aiemmat keikat, niin se on vaan voi voi. Tais näitäkin kavereita pari olla urputtamassa keikan jälkeen, ja tietty mun toinen sisko, joka oli Uudestakaupungista tullu varta vasten keikkaa tsekkaamaan... Etukäteisinfoissa kuitenkin mainittiin "spesiaali show" Wink

Kiitokset Rottelle ja muille backlinen purkamisesta ja roudaamisesta keittiöön. Kävin vielä eilen tetristelemässä ne pienempään tilaan, neurootikko kun asian suhteen olen, kun muistui mieleen omien kamojen hakureissulla.

Omat juomat siinä eivät varsinaisesti häirinneetkään, jäihän siitä muillekin tietysti jotain sen jälkeen, lähinnä itseäni häiritsi se että toisten tyttöystäville heitellään pillun antamis-juttuja ja sitten käsketään painumaan vittuun, kun nämä eivät lämpenekään.
Eli ei siis viinat, vaan miten niitä käytetään. Niponipo ja valivali, kaikilla oli kuitenkin kiva ilta Basketball
metalglory

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 8:32 pm

Äpärä kirjoitti:
metalglory kirjoitti:

Omat juomat siinä eivät varsinaisesti häirinneetkään, jäihän siitä muillekin tietysti jotain sen jälkeen, lähinnä itseäni häiritsi se että toisten tyttöystäville heitellään pillun antamis-juttuja ja sitten käsketään painumaan vittuun, kun nämä eivät lämpenekään.
Eli ei siis viinat, vaan miten niitä käytetään. Niponipo ja valivali, kaikilla oli kuitenkin kiva ilta Basketball
Haha, juu perusmeininkiä mulla AINA, olin noin kännissä tai en. Syy: ei siellä bäkkärillä kuulu olla kuin bändien jäsenet sekä mahdolliset teknikot yms. (lukee muuten Klubin bäkkärille vievässä ovessakin) Varsinkin tuollaisessa tapahtumassa, jossa on kuusi bändiä ja paljon soittajia, niin ensinnäkin tila bäkkärillä loppuu muutenkin kesken, ja sitten on tietenkin se iänikuinen "mitä jos kamoja häviää ja bäkkärillä on porukkaa, joka ei sinne kuulu".
Ite olen ollut muutaman kerran keikkajärkkääjänä tilanteessa, että soittokamoja on hävinnyt bäkkäriltä kun siellä on ylimääräistä sakkia ollut. Vitun hienoa setviä vastuukysymyksiä sun muuta hauskaa jälkikäteen. Noiden tapausten jälkeen olen pitänyt mahdollisimman tylyn natsimeiningin keikoilla, jotka ite järkkään tai joissa oon soittamassa. Toki olis voinut sopia etukäteen vaikka täällä foorumilla, että muijille ja kavereille tehdään selväksi ko. asia. Etenkin jossain Klubin kokoisessa mestassa sosiaalinen kanssakäyminen on jopa helpompaa ja mukavampaa baarin puolella kuin siellä Tarunhohtoisessa Takahuoneessa (on se vitun kiinnostava paikka juu...).
Yleensä ne ämmät ja muut ylimääräiset lähtee vittuun kun tarpeeksi härskejä rupeaa puhumaan, provosoimaan tai "jakelemaan vaihtoehtoja". Pillua ei siis tehnyt mieli siinä tilanteessa kuten ei aiemmissa vastaavissakaan. Joskus on jotain miespuolisia iilimatoja joutunut puoliväkisin raahaamaan baarin puolelle tuoltakin samaiselta bäkkäriltä.
Lisäksi tällaista meininkiä on ite tullut kateltua tässä lähemmäs 15 vuotta, tai noin 10 vuotta itse esiintyjän ominaisuudessa, joten se bäkkärin "glamouri" on karissut aikaa sitten ja realiteetit tulleet tilalle tietyissä asioissa. Generation clash? Very Happy
Sori nyt vaan, jos jotain loukkaa tuollainen sikailu ylimääräisiä kohtaan, mutta bäkkäri = bändien (keskittymis-/chillailu-)aluetta, ja se on mun mielestä ihan perusasia ja siinä ei paljon nöyryys (viitaten blogikirjoitukseen) auta, jos ylimääräistä sakkia pitää saada pois huoneesta, joka on muutenkin täynnä.

Se on sitte eri asia, miks CA siellä bäkkärillä pyöri vai olisko meidän pitänyt olla vain esim. 15min koko illasta bäkkärillä korreloiden keikan pituuteen. Wink Mutta oltiin me kuitenkin esiintyjälistassa ja kai jokunen spede paikalle tuotiin grindiä pällistelemään.
Kapr

Viestien lukumäärä : 3102
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 8:43 pm

Sori että oon bitch, mutta nämä anna persettä-tapaukset eivät kyllä tapahtuneet bäkkärillä ymmärtääkseni. Meikäläisen vaimoke ei käynyt takahuoneessa ollenkaan, ja toinen naispuolinen henkilö oli meidän kuski ja mun mielestä on varsin oikeutettua että hän saa tulla sinne syömään eväänsä. Tuota enempää hänkään ei sitten siellä ollutkaan vaan hengaili baarin puolella fiksusti tilaa säästäen.

Mut joo, peace out.
Näytä käyttäjän tiedot
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 8:45 pm

metalglory kirjoitti:
bäkkäri = bändien (keskittymis-/chillailu-)aluetta, ja se on mun mielestä ihan perusasia
Tässä oon kyllä ihan täysin samaa mieltä. Tässä vaiheessa haluan myös huomauttaa, että siellä bäkkärillä pyöri teiänki "hangaroundeja". Sanoin kyllä muutamalle tyypille siinä ennen kymmentä jo, että vois ulkopuoliset sitte pitää ulkona bäkkäriltä ja mennä vaikka baarin puolelle niitten kans jos heidän kanssaan haluaa aikaa viettää. En sitte tiiä kelle meni perille ja kelle ei mutta enpä nyt ihtekkään sielä bäkkärillä ollu niin paljoa, että ois ihteä häirinny. Ei kyllä kuitenkaan kuulosta hirveen kypsältä touhulta tommonen pillunvonkauksella karkottaminen ko ihan "Voisitteko poistua" ois teheny tehtävänsä aika varmasti...
metalglory

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 8:53 pm

Kapr kirjoitti:
Sori että oon bitch, mutta nämä anna persettä-tapaukset eivät kyllä tapahtuneet bäkkärillä ymmärtääkseni. Meikäläisen vaimoke ei käynyt takahuoneessa ollenkaan, ja toinen naispuolinen henkilö oli meidän kuski ja mun mielestä on varsin oikeutettua että hän saa tulla sinne syömään eväänsä. Tuota enempää hänkään ei sitten siellä ollutkaan vaan hengaili baarin puolella fiksusti tilaa säästäen.

Mut joo, peace out.
No sit vähän ihmettelen, että miksi olisin noita rivouksia heitellyt, jos tilanne ei ollut bäkkäriltä poistoa? Koska sehän nyt olis aivan kusipäistä touhua. Välittäkää pahoitteluni jos näin pääsi käymään. Jos taas tilanne oli kuten arvelin, niin vedän pahoittelut takaisin.

Mut joo, näillä meriiteillä jos otatte CA:n seuraavaankin Grindihyökkäykseen minne päin tahansa, niin vedetään ihan oikea keikkakin sitten. Wink

Hurts and happens.
Äpärä

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 8:59 pm

Allekirjoittaneelle bäkkäreissä ei ole koskaan minkäänlaista glamouria ollutkaan, yleensä ne on kamojen säilytyksenkin kannalta paskimpia paikkoja kun lattiat ui kuitenkin kaljassa ja oksennuksessa jossain vaiheessa iltaa. Siksi olenkin aina mahdollisimman paljon muualla. Muutenkaan minkäänlainen rokkitähteily ei ole missään vaiheessa kiinnostanut, enkä usko että tässä porukassa ihan kauheasti muitakaan sellaisia tyyppejä on. Ja onko sulla oletuksena, että perseilijä olit kaikissa tapauksissa juuri sinä, onhan teillä muitakin jäseniä? Laughing

Kyllä meikäläisen puolesta voidaan soittaa kimpassa joskus toistekin, en minä sillä tarkoittanut. Onhan mulla se oikea keikkakin vielä näkemättä. : )
metalglory

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 9:02 pm

RudolfJNapalmi kirjoitti:
metalglory kirjoitti:
bäkkäri = bändien (keskittymis-/chillailu-)aluetta, ja se on mun mielestä ihan perusasia
Tässä oon kyllä ihan täysin samaa mieltä. Tässä vaiheessa haluan myös huomauttaa, että siellä bäkkärillä pyöri teiänki "hangaroundeja". Sanoin kyllä muutamalle tyypille siinä ennen kymmentä jo, että vois ulkopuoliset sitte pitää ulkona bäkkäriltä ja mennä vaikka baarin puolelle niitten kans jos heidän kanssaan haluaa aikaa viettää. En sitte tiiä kelle meni perille ja kelle ei mutta enpä nyt ihtekkään sielä bäkkärillä ollu niin paljoa, että ois ihteä häirinny. Ei kyllä kuitenkaan kuulosta hirveen kypsältä touhulta tommonen pillunvonkauksella karkottaminen ko ihan "Voisitteko poistua" ois teheny tehtävänsä aika varmasti...
Pari tuttua ohjasin veks bäkkäriltä jossain vaiheessa juurikin tämän takia ja mentiin baarin puolelle. Mutta varmasti siellä jokunen ehti olemaan kun en ite ollu paikalla.
Vedoten vuosien kokemukseen "bäkkärihommissa" niin tuollainen kiltti ehdotus kaikuu usein kuuroille korville tai sitä ei oteta tosissaan. Ja kun vartin päästä tulee tsekkaaman tilanteen niin samat tyypit siellä nojailee. "Ei me viedä paljoa tilaa ja ollaan ton basistin parhaita kavereita"... Ei mulla ole mitään hävittävää tai hävettävää tuntemattomille sanoa tuollaisia, aivan sama sinänsä. Smile Yleensä se naisten inhoreaktio on paljon nopeampi keino häivyttää ne samasta tilasta kuin diplomaattinen ohjeistus. Turhaa sanahelinää.
Voisin kertoa jokusenkin tarinan ihmisistä ja heidän todella tärkeistä syistään ja tilanteista bäkkärille pääsemiseen, sekä bändien jäsenten että heidän kavereidensa/muijiensa sanomana, mutta jätetään johonkin seuraavaan häppeninkiin.
metalglory

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 9:05 pm

Äpärä kirjoitti:
Ja onko sulla oletuksena, että perseilijä olit kaikissa tapauksissa juuri sinä, onhan teillä muitakin jäseniä? Laughing
No nuo pillujutut tuntui niin tutuilta eikä niitä muut ole käyttäny ainakaan ennen! Smile Tapahtuiko siellä muutakin sikailua CA:n miehistön puolesta?

Ja oikeaa keikkaa ennen ei sitä kuppia tietty ihan tolla raivolla kaadeta.
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 9:11 pm

metalglory kirjoitti:
Tapahtuiko siellä muutakin sikailua CA:n miehistön puolesta?
Eiköhän siellä jokainen bändi oman osuutensa sikailustaan kuitenki hoitanu.
-

Viestien lukumäärä : 4659

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 9:35 pm

metalglory kirjoitti:
Kapr kirjoitti:

Mut joo, peace out.
No sit vähän ihmettelen, että miksi olisin noita rivouksia heitellyt, jos tilanne ei ollut bäkkäriltä poistoa? Koska sehän nyt olis aivan kusipäistä touhua. Välittäkää pahoitteluni jos näin pääsi käymään. Jos taas tilanne oli kuten arvelin, niin vedän pahoittelut takaisin.

En tiedä tuosta kuskineidin tilanteesta muun kuin minkä olen kuullut, mutta tuosta Kapr:n vaimokkeesta on pakko sanoa, että jossain vaiheessa iltaa taisin käydä mainitsemassa henkkoht sinulle asiasta, että ei saa "kiusata" tätä neitoa. Näin/kuulin tämän tilanteen vierestä siis itse.
Näytä käyttäjän tiedot
-

Viestien lukumäärä : 4659

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ti Elo 21, 2012 9:40 pm

metalglory kirjoitti:

Jotakuin näin kuten Rudolf sanoi. Jokainen todnäk hoiti oman osuutensa sikailusta jossain välissä. Uskoisin, että ne ketä häiritse (en nyt syytä ketään bändiä/henkilöä, vaan yleisesti) jonkun sikailu, niin osasi poistua toiseen paikkaan katsomaan toisenlaista perseilyä hah.

Bäkkäritoiminta oli mitä oli. Kyllähän siellä kai ekan tunnin saatiin pidettyä bändiläiset/kuskit/paitamyyjät-linja, mutta sen jälkeen se tais levähtää käsiin. Itsekin sieltä kävin pariin otteeseen häätämässä ylinmääräisiä.
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ke Elo 22, 2012 2:24 am

Rotte kirjoitti:
metalglory kirjoitti:

Jotakuin näin kuten Rudolf sanoi. Jokainen todnäk hoiti oman osuutensa sikailusta jossain välissä. Uskoisin, että ne ketä häiritse (en nyt syytä ketään bändiä/henkilöä, vaan yleisesti) jonkun sikailu, niin osasi poistua toiseen paikkaan katsomaan toisenlaista perseilyä hah.

Bäkkäritoiminta oli mitä oli. Kyllähän siellä kai ekan tunnin saatiin pidettyä bändiläiset/kuskit/paitamyyjät-linja, mutta sen jälkeen se tais levähtää käsiin. Itsekin sieltä kävin pariin otteeseen häätämässä ylinmääräisiä.

Nimenomaan. Olen mäkin kuitenkin suhteellisen tottunut siihen, ettei ihmiset kännissä aina mitenkään hirveän fiksuja ole. Tuossa tekstissä painoivat eniten sunnuntaivitutus, ja täällä jo käsitellyt asiat. Loppuillasta koko meno asettui mielestäni jo paljon rauhallisemmaksi, ja sitten kaikki yhtäkkiä hävisivätkin jonnekin ja olinkin kattelemassa tsubuja pitserian edessä. afro
kusivittu

Viestien lukumäärä : 2081
Ikä : 22

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ke Elo 22, 2012 4:56 am

Täällähän on ihan selvästi tykitelty!
Näytä käyttäjän tiedot http://www.youtube.com/user/Mahalist
vville

Viestien lukumäärä : 895
Ikä : 25

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ke Elo 22, 2012 6:34 am

Kapr kirjoitti:

Mut joo, peace out.

Näinhän se oli. Kuski oli meikän tyttöystävä ja ei voi ku ihmetellä miten joillakin ei oo yhtään käytöstapoja. Muuten oli kyllä tosi onnistunu ilta!
Näytä käyttäjän tiedot
Nistus rotta

Viestien lukumäärä : 3245
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ke Elo 22, 2012 6:43 am

Oho, you have been tykking here.

Naiset on kauniita.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.facebook.com/nistikko
Äpärä

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Ke Elo 22, 2012 1:21 pm

Mahalist kirjoitti:
Täällähän on ihan selvästi tykitelty!

parempihan se oli tämäkin kissa nostaa pöydälle, kuin kyräillä jossain nurkassa.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: 18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin   Tänään kello 8:51 am

18.8. Grindihyökkäys Turun Klubiin
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 16 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: Grindcore :: Next on the List-
Siirry: