Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Straight edge ym. päihteettömyys

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
Jörn Stoner

Viestien lukumäärä : 1503
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Ke Maalis 07, 2012 11:56 pm

Äpärä kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:
Kumpa tämä vitutus häviäis kanssa.

ota bisse, ei kahvilla lähde

oon kuunnellu liikaa näitä lopettaneita alkoholisteja malttaakseni alottaa.

Old school-streittari? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   To Maalis 08, 2012 12:48 am

Suonikohju kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:

en mä jaksa tuollaseen sitoutua, kun kuitenkin olen sitä mieltä että psykedeelit vois olla siistejä, ja ihmisen tulis tutkia tajuntaansa ja oman olemassaolonsa rajoja niin pitkälle kuin vaan jaksaa ja kykenee. Sen voi tehdä myös ilman huumeita, mutta kyllä nuo sienet on ihan hauskalta touhulta vaikuttaneet.. Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
Jörn Stoner

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   To Maalis 08, 2012 12:59 am

Äpärä kirjoitti:
Suonikohju kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:

en mä jaksa tuollaseen sitoutua, kun kuitenkin olen sitä mieltä että psykedeelit vois olla siistejä, ja ihmisen tulis tutkia tajuntaansa ja oman olemassaolonsa rajoja niin pitkälle kuin vaan jaksaa ja kykenee. Sen voi tehdä myös ilman huumeita, mutta kyllä nuo sienet on ihan hauskalta touhulta vaikuttaneet.. Very Happy

Asiapuhetta vaikka ite oonki streittari enkä käytä muuta kun kofeiinia.

End of offtopic
Näytä käyttäjän tiedot
RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   To Maalis 08, 2012 9:57 am

Äpärä kirjoitti:

Väitätkö, ettei meidän nykyisten puheet oo vakuuttavia?! Itehän oon jo todennu sen, että jos joskus vähennän juomista nii on varmaan pakko lopettaa kokonaan. Liian heikko mieli semmoseen sivistyneeseen juomiseen Very Happy Mut huumeiden käyttöä en kyllä lopeta!

E: Huumeisiin kuuluu myös kahvi.
Näytä käyttäjän tiedot http://spawnfromdeceit1.bandcamp.com
Kapr

Viestien lukumäärä : 3102
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   To Maalis 08, 2012 10:02 am

Mieli tekis olla X, mutta tupakkia en mielellään lopeta ja tuntuis aika tekopyhältä olla röökaava "streittari." Näin taas oikeutin ens viikonlopun juomiset.
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   To Maalis 08, 2012 4:55 pm

Musta on toki aina siistiä, jos ihmiset osaa olla selvinpäinki vitun kovia jätkiä (Henry Rollinsit ja muut oikeasti kovat jätkät), mutta ymmärrän ettei kaikki vain kestä itseään ja omaa olemassaoloaan välttämättä selvinpäin. Ja tiedän myös että jotkut vaan tahtoo pitää hauskaa ja pakoilla paineita vähän aikaa, se on meikästä ainakin ihan ok. Mutta jokaisen pitäisi kuitenkin ainakin kerran kyseenalaistaa oma suhteensa päihteisiin/päihteettömyyteensä ja pyrkiä katsomaan itseään vähän sen oman mukavuudenhaluisen perseensä ulkopuolelta. Mä tiedän olevani täysi vittupää selvinpäin, mutta luultavasti äkkipikainen ja väkivaltainen hullu jos tottuisin viinaan, joten mun ei kannata sitä juoda. Juokaa te, mä teen teille sit drinkkejä ja nauran ku sössitte elämäänne Smile
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
norsukuningas-babar

Viestien lukumäärä : 4510
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   To Maalis 08, 2012 5:09 pm

Suonikohju kirjoitti:
Asiapuhetta vaikka ite oonki streittari enkä käytä muuta kun kofeiinia.

Suonikohju kirjoitti:
Päivä ei lähe käyntiin eikä lopukaan jos ei saa kofeiinia koneeseen. Ihan vitusti siis kuluu kahvia ja välissä energiajuomaa. Duunissa pukkaa välissä vierotusoiretta päälle kun ei viitti paljoa juoda vessamahollisuuden puutteen takia.

no offence, mutta....
Näytä käyttäjän tiedot http://www.mikseri.net/disabled
Jörn Stoner

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   To Maalis 08, 2012 7:12 pm

lartsu-kortsu kirjoitti:
no offence, mutta....

...En oo hardline-streittari. Mun ymmärtääkseni streittailu kielsi alunperin alkoholin, huumeet, tupakan ja holtittoman sekstailun. Veganismi, lääkekielteisyys ja kofeiinista pidättäytyminen tulivat mukaan hardline-skenen myötä. Aion kyllä kofeiinistakin vierottautua eroon vaikka sitä vielä melkosesti kuluukin.
Näytä käyttäjän tiedot
norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   To Maalis 08, 2012 8:21 pm

Suonikohju kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
no offence, mutta....

...kofeiinista pidättäytyminen....

Juujuu, enemmänki tossa pisti silmään tuo ilmeisen vahva kofeiini-riippuvuus, ja kuitenkin streittariudessa jossain määrin on kyse kaikenlaisista riippuvuuksista...

Mut ihansama, pitäs kaikki huolen omasta tontistaan vaan, streittari-hommista tulee automaattisesti vittumainen jeesustelupaskanmaku...
Jörn Stoner

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   To Maalis 08, 2012 8:29 pm

lartsu-kortsu kirjoitti:
Suonikohju kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
no offence, mutta....

Juujuu, enemmänki tossa pisti silmään tuo ilmeisen vahva kofeiini-riippuvuus, ja kuitenkin streittariudessa jossain määrin on kyse kaikenlaisista riippuvuuksista...

Mut ihansama, pitäs kaikki huolen omasta tontistaan vaan, streittari-hommista tulee automaattisesti vittumainen jeesustelupaskanmaku...

Ok, oon vielä siirtymävaiheessa oleva hangaround-streittari Smile Koska itellenikin on aivan sama mitä kukanenki uskoo/käyttää/syö/jne. enkä harrasta käännytystä niin eiköhän nyt palailla takasin topicin aiheeseen.
Näytä käyttäjän tiedot
norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   To Maalis 08, 2012 8:43 pm

Suonikohju kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
Suonikohju kirjoitti:
lartsu-kortsu kirjoitti:
no offence, mutta....

Ok, oon vielä siirtymävaiheessa oleva hangaround-streittari Smile Koska itellenikin on aivan sama mitä kukanenki uskoo/käyttää/syö/jne. enkä harrasta käännytystä niin eiköhän nyt palailla takasin topicin aiheeseen.

joo, ei ollu tarkotus hyökätä mitenkään henk.koht. Smile semmonen käsitys vaan, et kärjistetysti suurin osa streittariporukasta on streittareita esim. koska ei oma pää kestä viinaa, ja se ny ei varsinaisesti oo se mitä sen oli tarkotus olla... streittarihommat ja muuten vaan absolutismi muutenkaan oo ihan toistensa synonyymeja, mut en toki epäile ettetkö säkin miehen ikään oo ehtiny jo historiat sen verran läpi lukea

mutjoo, jos ei kahvitopsu riitä syyksi sxe-keskustelulle nii off-off-topicin paikka Very Happy
Jörn Stoner

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   To Maalis 08, 2012 9:00 pm

lartsu-kortsu kirjoitti:
joo, ei ollu tarkotus hyökätä mitenkään henk.koht. Smile semmonen käsitys vaan, et kärjistetysti suurin osa streittariporukasta on streittareita esim. koska ei oma pää kestä viinaa, ja se ny ei varsinaisesti oo se mitä sen oli tarkotus olla... streittarihommat ja muuten vaan absolutismi muutenkaan oo ihan toistensa synonyymeja, mut en toki epäile ettetkö säkin miehen ikään oo ehtiny jo historiat sen verran läpi lukea

mutjoo, jos ei kahvitopsu riitä syyksi sxe-keskustelulle nii off-off-topicin paikka Very Happy

Offittelen vielä hetken, tän ja alkoholitopsun lisäks ei kannata enää kolmatta päihteitä sivuavaa ketjua perustaa Smile En ottanu hyökkäyksenä itseäni vastaan, esitän vain asiat välissä kärjistetysti. Streittareista suurin osa todella on päihteittä siksi, ettei pää kestä. Toinen tapa väärinkäyttää termiä on sen liittäminen tipattomaan tammikuuhun tai muuhun kuivaan kauteen ja tätä tapahtuu varsinki omassa kaveriporukassa usein. Niin kauan kun päihteettömyys ei ammenna hardcore punkin aatteista, se on pelkkää absolutismia. Oon kyllä itekin juonu ja vetäny röökiä/nuuskannu. Kuuppa kesti kumpaakin, mutta en vaan halunnu olla mistään aineesta riippuvainen. Nyt on menny 2 vuotta juomatta ja yli puoli vuotta polttamatta. Tämä selostus oli varmasti suurimmalta osin sulle ja monelle muulle foorumilaiselle tuttua, mutta pitipä silti kirjottaa Smile
Näytä käyttäjän tiedot
norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Pe Maalis 09, 2012 4:50 am

Suonikohju kirjoitti:
Nyt on menny 2 vuotta juomatta ja yli puoli vuotta polttamatta.

RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Pe Maalis 09, 2012 10:02 am

Meikää kiinnostaa tuo streittarihomma kyllä ihan vitusti vaikken ite harrastakkaan. Siispä oon paljo lukenu asiasta ja oli netissä jännä huomata kuinka kahtia jakautunu se porukka voi olla. Jotkut oli sitä mieltä, ettei voi olla mikään streittari jos on joskus ollu kauhee narkkari ja siinä oli joku hirveen pitkä ja epäuskottava perustelu. Sitten osa taas oli sitä mieltä, että ei voi olla streittari jos ei oo joskus käyny pohjalla tai edes jollain tasolla tullu siihen tulokseen, ettei enää haluakkaan päihteillä. Jotain "If you've never tried drugs you can't preach against them. You might even like taking them!" tyylistä selostusta oli tuossa.

Omasta mielestäni on ihan sama jos se päihteettömyys tulee kuitenkin tiedostetusti ja streittaus hc-skenen ajattelumaailmasta, oli historia mikä tahansa. Ja se tipaton tammikuu ja termin väärinkäyttö on kyllä välillä hauskaa Very Happy Straight-edge on kuitenki elämäntapa ja kestää hautaan asti paitsi jos on paska jätkä. Toisaalta itekki tulee välillä väärinkäytettyä termiä mutta oikeutan sen itelleni koska tiiän kuitenki mitä se oikeasti tarkottaa Very Happy

Onhan streittareilla vähä samantapanen vika ko vegaaneilla lässyttää ja puuttua muiden elämään. Ihte en eläinten oikeuksista väkisin paasaa muuta ko kysyttäessä. Jos infopöytääki piän tapahtumissa, nii en mää sielläkään huutele mitään jossei joku tuu ensin huuteleen.

Sitä paitsi ei tää oo off-topic koska "In Praise of oooll te drinks (mainly coffee)" johon lukeutuu myös alkoholi ja sen kautta saajaan liitettyä streittailu! Sitäpaitsi meillä on nii laiskat modet, ettei niitä jaksa kiinnostaa Wink
Jörn Stoner

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Pe Maalis 09, 2012 10:21 pm

Mietin tätä off-topicina koska streittailu kattaa kuitenkin myös muut päihteet. Jatketaan kuitenkin aiheesta täällä kun ei se ketään haittaa. Hardline-osaston streittailu kaikkine lonkeroineen on jotakin, mitä en itse kykene kannattamaan. Hardlinerinahan ei ilmeisesti saisi käyttää edes sairauden hoitoon tarkoitettuja lääkkeitä, mikä tekisi siitä pelkästään perusterveiden ihmisten elämäntavan. Käytän lääkkeitä silloin kun niille on oikeasti tarvetta, esimerkiksi allergikkona siitepölykaudella. Turhaa pikkukipujen- tai flunssien lievitystä mömmöillä en harrasta. Mielestäni myös hardlinelle turhankin yleinen homofobia sekä väkivalta näitä "tabuja" rikkovia kohtaan ovat järjettömiä ilmiöitä.

Muiden ihmisten kiusaaminen streittarijulistuksella on perseestä samoin kuin minkä tahansa muun ideologian tai vaikka uskonnon pakkotuputus. Juomisen loputtua syyllistyin kyllä itsekin tähän, mutta nykyään annan kaikkien tehdä itse omat valintansa. Joskus harvoin tästä, kasvissyönnistä ja kaikista muistakin elämäntavoista kysellään ja silloin opastan kyllä mielelläni. Vaikka nussin pilkkua straight edge-termin käytössä, en mä sitäkään mitenkään loukkaavana kokeva natsi ole. Tosin sillon se särähtää korvaan, kun joku kertoo streittailevansa ja samalla kiskoo röökiä toisella kädellä Smile

Tietääkö kukaan muuten tasokasta kirjallisuutta tästä aiheesta? Vaikka historia kohtalaisesti onkin hallussa, kiinnostaisi syventää tietoja.

Näytä käyttäjän tiedot
konkelo

Viestien lukumäärä : 3473

ViestiAihe: Straight edge ym. päihteettömyys   Pe Maalis 09, 2012 10:45 pm

Voisimpa splitata tästä oman aiheen kun sellaista ei ole ollenkaan täällä muutenkaan.

Niin ja täten aihetta sivujen sanon niille jotka eivät nyt satu tietämään, niin itekkin aika pitkälti tähän ryhmään kuulun. Kaks vuotta tässä ollaan itekkin oltu selvinpäin, koko tän kahden vuoden aikana oon ehkä yhteensä 3 lonkeroa juonu baarissa. Joskaan en ole päihteittä minkään varsinaisen aatteen vuoksi, vaan siksi että ei moiset hommat niinkään kiinnosta. Kolalla saan ihan tarpeeks ad/HD olon aikaiseksi muutenkin Very Happy tupakkaa en ole itseasiassa koskaan edes maistanu, enkä kyllä koe tarpeelliseksi vieläkään. Oon useinkin kavereiden mukana "ryyppäämässä", eipä se mua haittaa, feidaan sitten kun porukka alkaa olemaan liian lärvit eikä saa enää juteltua Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://www.psykoanalyysi.co.nr
norsukuningas-babar

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   La Maalis 10, 2012 9:53 am

noo erotuksena kaikelle muulle selvistely-päihteettömyys-skarppailutoiminnalle, liitän kyl streittareihin aina sen militantti-väkivalta-yli-ihmismeiningin, josta johtuen herää helposti negat pintaan heti, mut en jaksa jauhaa enää, antaa kaikkien kukkien kukkia..... flower

puritanisti-streittari-musa ainakin äkkiseltään tuntus olevan poikkeuksetta aina kovaa, ainaki jokatapauksessa kovempaa ku päihdekeskeinen, joka taas poikkeuksetta on aika perseestä Very Happy
Kapr

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   La Maalis 10, 2012 12:03 pm

lartsu-kortsu kirjoitti:
puritanisti-streittari-musa ainakin äkkiseltään tuntus olevan poikkeuksetta aina kovaa, ainaki jokatapauksessa kovempaa ku päihdekeskeinen, joka taas poikkeuksetta on aika perseestä Very Happy

Näytä käyttäjän tiedot
teuvo666

Viestien lukumäärä : 416

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   La Maalis 10, 2012 1:29 pm

Ite ei kyl selvinpäin kestä tätä elämää, mut jos joku kestää omaansa, niin hieno homma. En oo koskaan törmänny mihinkään vittumaiseen jeesustelija-streittariin tms. joten eipä mitään negaatioita streittareita kohtaan löydy.
Näytä käyttäjän tiedot
Kapr

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   La Maalis 10, 2012 2:08 pm

Yks parhaimmista kavereista ei juo, käytä huumeita tai polta. Kofeeinia menee kuitenki. Ei kutsu itseään streittariksi tai absolutistiks kuitenkaan. On kuitenkin avoin pilvelle. Mun mielestä on mukavaa että on semmosia kavereita jotka ei juo/juo harvoin niin tulee heidän seurassa itekkin oltua selvinpäin.

Taannoin kokeilin huvikseen olla ilman alkoholia, 3kk olin ihan kivutta ilman. Eipä senkään jälkeen ollut mikään pakottava tarve jatkaa juomista, kunhan jatkoin.
Näytä käyttäjän tiedot
Danone

Viestien lukumäärä : 522

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   La Maalis 10, 2012 11:48 pm

Keskustelu baarimikon ja päihteettömän kaverin kanssa tuossa pari tuntia sitten.
"Saanko jonkun alkoholittoman drinkin?"
"Ööö? Miksi?"
"No kun en dokaa?"
"Miksi et?"
"Koska ei kiinnosta. Onks sul *jotain jotain*?"
"Öö.. ei? Etkö nyt vaan ottaisi bisseä?"
"No en, onks sul ginger alea?"
"On, mut ei tätä paikkaa oikeasti selvinpäin kestä."
"Anna nyt vaan se ginger ale."

Päihteettömille sinänsä supportit, mutta en ymmärrä sitä jeesustelua niin kauan kuin muilla pysyy homma jotakuinkin hanskassa. Straight Edgessä en ymmärrä vaan itse sxe:tä. Vittuako siitä numeroa tekemään ja tuomaan esille, ettei päihteet maistu.
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/iirod80k
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Su Maalis 11, 2012 5:25 pm

Luulen, että streittareilla jotka huohottaa tuota sxe:tä on vähä Kari Korhosmaisia piirteitä, että ne on ennen ollu melkosia sekopäitä ja haluaa nyt jotenkin yrittää estää muita sekoilemasta. Esim. siis kiertelemässä kouluja ja kertomassa kuinka vitun siistiä on olla ryyppäämättä. Toby Morse ainakin on tämmönen jätkä jota arvostan, koska se tekee vitusti hommia nuorten kanssa joilla on ongelmia alkoholin kans ja kiertää luennoimassa päihteistä. Se on just näitä sxe4laif-ukkoja.

Siinä tosin on samaa mieltä, että jos se on semmosta aggressiivista tuputtamista, niin se on persesetä oli kyse veganismista, streittailusta tai automerkkiuskovaisuudesta. Jos joku sanoo, että "Pitäiskö sun rajottaa tuota juomista koska X" niin ei siinä mitään pahaa ole. Mutta jos juot saunakaljan ja joku rupee huutaan, että "SÄÄ KUOLET TUOHON!" nii se kyllähän se vituttaa.

Mua jäi kiinnostaan tuo militantti-väkivalta-yli-ihmishomma. Lartsu-Kortsu, voikko tarkentaa mitä tarkotat koska en kyllä ite oo ainakaan ikinä törmänny tällaseen meininkiin :O Tai sitten tajusin ton vaan jotenkin väärin.
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Su Maalis 11, 2012 5:59 pm

Niin ja pakko vielä tulla mietiskelemään lisää:

Suurin osa jo tietääki varmasti mutta joka tapauksessa, se Manowar :hän on tullu kun järkkärit yms. baarihenkilökunta piirsi tussilla rastit alaikästen kämmenselkään keikoilla. Luonnollisesti jottei niille tarjoiltas alkoholia. Josain vaiheessa täysikäset streittarit rupes ite piirtään äxää käteen ihan vaan solidaarisuuttaan. Ja koko liike ja se "saarnaaminen" on kuitenki lähteny vastaliikkeenä sille ryyppäämiselle ja riehumiselle mihin punkkarit monesti liitetään. Tai ainaki liitettiin.

Tuohan ei nyt oo mitenkään ajankohtasta itessään enää. Se ajatus siinä taustalla on nykyään todennäkösesti edelleen sama ja sen takia jotkut sitten saarnailee ympäriinsä. Kirjallisuudesta oisin itekki kyllä tosi kiinnostunu kun koko tää touhu on sen verran mielenkiintosta!

Another State of Mind dokkari kannattaa kahtoa. Se on pääasiassa Social Distortionin ja Youth Brigaden ekasta kiertueesta kertova mutta siinä on myös jonku verran Minor Threatin jätkiä haastattelussa ja ne kertoo omia näkemyksiä tuosta Straight-Edgeilystä.
Jörn Stoner

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Su Maalis 11, 2012 8:08 pm

RudolfJNapalmi kirjoitti:
Mua jäi kiinnostaan tuo militantti-väkivalta-yli-ihmishomma. Lartsu-Kortsu, voikko tarkentaa mitä tarkotat koska en kyllä ite oo ainakaan ikinä törmänny tällaseen meininkiin :O Tai sitten tajusin ton vaan jotenkin väärin.

Muakin kiinnostaa. En ainakaan ite ole mikään viinakaupan edessä katanaa heiluttava absolutistijeesus. Lartsun kuvaukseen sopivia streittareita löytyy jenkkilän hardline-skenestä, mutta en usko vastaavia löytyvän Suomesta. Kannattaa muistaa sekin, ettei hardline oo arvostettu suuntaus "perinteisten" streittarien keskuudessa.

Kirjoista aion tutustua aluksi Gabriel Kuhnin Sober Living for the Revolutioniin. Huomenna kirjastoon.
Näytä käyttäjän tiedot
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Ma Maalis 12, 2012 9:54 am

Suonikohju kirjoitti:

Muakin kiinnostaa. En ainakaan ite ole mikään viinakaupan edessä katanaa heiluttava absolutistijeesus. Lartsun kuvaukseen sopivia streittareita löytyy jenkkilän hardline-skenestä, mutta en usko vastaavia löytyvän Suomesta. Kannattaa muistaa sekin, ettei hardline oo arvostettu suuntaus "perinteisten" streittarien keskuudessa.

Kirjoista aion tutustua aluksi Gabriel Kuhnin Sober Living for the Revolutioniin. Huomenna kirjastoon.
No näin määki oon käsittäny, että melekeen ainoastaan tuolta jenkkilän hardlinereista noita väkivaltahomofobeja löytyy. Ja siis, ei mun käsityksen mukaan niistäkään hardlinereista oo ko pieni osa jotka on väkivaltasia. Eikö nuo oo muutenki meleko kaukana punk aatteesta kun eivät tykkää homoista ja aborteista tai ihmisistä jotka ei oo samaa mieltä niiden kanssa tai omaa eri elämäntavat. Muistuttaa jotenkin Hitleriä.

Vois itekkin tuon kirjan metästää!
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Tänään kello 9:39 am

Straight edge ym. päihteettömyys
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 8Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: