Grindcore Finland

A Welcome Breeze of Stinking Air

PääsivuPääsivu  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Straight edge ym. päihteettömyys

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
-

Viestien lukumäärä : 4659

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Ti Syys 03, 2013 9:23 am

Notorious I.V kirjoitti:
mitä siellä on tapahtunu? Laughing 
Joo tää on kyl menny jo aika mielenkiintoseks. Kertokaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Ti Syys 03, 2013 6:22 pm

Notorious I.V kirjoitti:
mitä siellä on tapahtunu? Laughing 
Perus perjantai..
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/cuttofuckingfit
Naamapuinen

Viestien lukumäärä : 2195

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Ke Syys 04, 2013 11:09 am

RudolfJNapalmi kirjoitti:
Kaiken takana on nainen.
sträppäri hommat kyseessä siis vai scratch 
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/gafband
RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Ke Syys 04, 2013 11:39 am

Naamapuinen kirjoitti:
Kaiken takana on nainen.
sträppäri hommat kyseessä siis vai scratch 
Näytä käyttäjän tiedot http://spawnfromdeceit1.bandcamp.com
Naamapuinen

Viestien lukumäärä : 2195

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Ke Syys 04, 2013 12:28 pm

old boldy locks I love you 
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/gafband
kisse

Viestien lukumäärä : 39

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Ti Tammi 28, 2014 7:33 pm

1kk 1vk, vielä ainakin tämä vuosi loppuun, siitä on hyvä lähteä. Oon kyllä baareissa viihtynyt tälleenkin. Oon se joka vahtii ettei kaverit vahingossa tapa toisiaan tai sammu johonkin idioottiasentoon tukehtuakseen oksennukseensa. Olen siis kaikkien äiti.
Näytä käyttäjän tiedot
NekroDesekrator

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Ti Tammi 28, 2014 8:49 pm

Itsekin yritin, mutta koska olen luuseri enkä jaksa turhia rajoitteita ja koska oli kauhea ressi, niin päädyin taas juomaan. Sillä kertaa kuitenkin olo parani eikä jäänyt taas paskoja fiiliksiä. Joten vanhalla mallilla mennään  Manowar
Näytä käyttäjän tiedot
Dave

Viestien lukumäärä : 4009
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Ti Tammi 28, 2014 8:54 pm

Pitäs alottaa tämmönen hetkeks ni pääsis koeajaan uuden lääkityksen. Ei vaan sovi oikeen kalenteriin ku on noita treenejä ja kaikkee kissanristiäisiä
Näytä käyttäjän tiedot http://ultrabrewtality.bandcamp.com/
Zyklon B

Viestien lukumäärä : 474

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Ke Tammi 29, 2014 3:28 pm

Mää en jaksa ees jotai pitempii olla juomatta, vittuun kaikki tykkään olla kännis, tykkään olla nii humalas et vihaan itteeni
Näytä käyttäjän tiedot
Dave

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Ke Tammi 29, 2014 4:35 pm

Zyklon B kirjoitti:
tykkään olla nii humalas et vihaan itteeni
Eikös tämä tapahdu just sillon ku on selvinpäin? näin mä ainaki olen sen itestäni ja tuhansista muista suomalaisista ymmärtäny. Eihä kännissä voi vihata paljo mitää
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Ke Tammi 29, 2014 10:23 pm

Dave kirjoitti:
Zyklon B kirjoitti:
Eikös tämä tapahdu just sillon ku on selvinpäin? näin mä ainaki olen sen itestäni ja tuhansista muista suomalaisista ymmärtäny. Eihä kännissä voi vihata paljo mitää
Komp. Nyt oon ollu kaks päivää ilman pisaraakaan alkoholia ja on aivan typerä olo. Onneks sairaana ei jaksa juoda niin ehkä tää tästä iloks muuntuu.

Musta tuntuu, että joudun turhan usein olemaan lapsenvahtina baareissa vaikka oisin itekki aivan tuhannen päissään.
Tvoni

Viestien lukumäärä : 1375

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Ke Tammi 29, 2014 11:56 pm

Dave kirjoitti:
Zyklon B kirjoitti:
Komp. Nyt oon ollu kaks päivää ilman pisaraakaan alkoholia ja on aivan typerä olo. Onneks sairaana ei jaksa juoda niin ehkä tää tästä iloks muuntuu.

Musta tuntuu, että joudun turhan usein olemaan lapsenvahtina baareissa vaikka oisin itekki aivan tuhannen päissään.

Tuota on kyllä vaikea uskoa!  Laughing 
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/sfdgrind
Dave

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   To Tammi 30, 2014 8:07 am

Tästä oli just eilen tai toissapäivänä Iipon kanssa puhe että on muuten yks vittumaisimmista asioista mitä ihminen joutuu tekemään sillon ku ajatteli itekki vaa sekoilla kännisä
Äpärä

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Pe Tammi 31, 2014 5:55 am

Dave kirjoitti:
Tästä oli just eilen tai toissapäivänä Iipon kanssa puhe että on muuten yks vittumaisimmista asioista mitä ihminen joutuu tekemään sillon ku ajatteli itekki vaa sekoilla kännisä

Mutta silti aivan oikein myös teille ja opettavaista ja sössönsöö.
Ärmätti

Viestien lukumäärä : 3232

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Pe Tammi 31, 2014 9:53 am

maailma on suuri ryöstäjien ja riistäjien temppeli ja persereikä jossa ei saa rööki haista
Näytä käyttäjän tiedot
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Pe Tammi 31, 2014 2:22 pm

Tvoni kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Zyklon B kirjoitti:

Voitko tarkentaa mitä on vaikeeta uskoa?

Äpärä kirjoitti:
Dave kirjoitti:

Ja sää voisit puolestaan kertoo, että mitä se MEILLE opettaa jos KAVERIT ei osaa ryypätä niin, että pääsis vielä omilla jaloilla kotia? Eiköhän se oppitunti mee ihan niille ihtelleen.

E: ja miten vittu se on meille oikein, että joudutaan auttaan joku kotia joka ei osaa juoda nätisti? Vittu sulla on kyllä kieroutunu ajatusmaailma  Facepalm 
Tvoni

Viestien lukumäärä : 1375

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   La Helmi 01, 2014 11:35 am

Tvoni kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Zyklon B kirjoitti:

Voitko tarkentaa mitä on vaikeeta uskoa?

Äpärä kirjoitti:
Dave kirjoitti:

Ja sää voisit puolestaan kertoo, että mitä se MEILLE opettaa jos KAVERIT ei osaa ryypätä niin, että pääsis vielä omilla jaloilla kotia? Eiköhän se oppitunti mee ihan niille ihtelleen.

E: ja miten vittu se on meille oikein, että joudutaan auttaan joku kotia joka ei osaa juoda nätisti? Vittu sulla on kyllä kieroutunu ajatusmaailma  Facepalm 

Sitä että oisit semmosessa kunnossa että voisit kahtoa muitten perään. Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://www.myspace.com/sfdgrind
Äpärä

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   La Helmi 01, 2014 11:09 pm

Totta kai se on oikein, että elämässä on myös kokemuksia, jotka ei oo pelkästään ihan vitun kivoja, vaikka liittyisivätkin asioihin, jotka on vitun kivoja. On vain tervettä oppia näkemään asioiden kaikki puolet, ja toisen sössötyskunto-observointi varmasti valottaa vähän sitä, miten mahdollisesti itse on ehkä ärsyttänyt joskus jotakuta humalallaan, vaikka sitä ei tahdo itselleen suoralta kädeltä myöntääkään. Ja meikäläisen ajatusmaailman kieroutumat nyt eivät varmaan tule yllätyksenä yhtään kellekään, ne ovat osaltaan olleet vaikuttamassa mm. tämän foorumin olemassaoloon.
Äpärä

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   La Helmi 01, 2014 11:10 pm

nimim. en ihan kauheasti jaksa täällä enää postata, kun koko foorumi on muutaman yksilön dokailua, sitten tulen aina takaisin kun näyttää vähän chillimmältä.
Dave

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Su Helmi 02, 2014 3:02 pm

Äpärä kirjoitti:
nimim. en ihan kauheasti jaksa täällä enää postata, kun koko foorumi on muutaman yksilön dokailua, sitten tulen aina takaisin kun näyttää vähän chillimmältä.
Ja pidät piffin rogea parempana vaihtoehtona kirjotella  Laughing  ei pahalla siis, oot rakas  I love you 
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Su Helmi 02, 2014 5:50 pm

Äpärä kirjoitti:
Totta kai se on oikein, että elämässä on myös kokemuksia, jotka ei oo pelkästään ihan vitun kivoja, vaikka liittyisivätkin asioihin, jotka on vitun kivoja. On vain tervettä oppia näkemään asioiden kaikki puolet, ja toisen sössötyskunto-observointi varmasti valottaa vähän sitä, miten mahdollisesti itse on ehkä ärsyttänyt joskus jotakuta humalallaan, vaikka sitä ei tahdo itselleen suoralta kädeltä myöntääkään. Ja meikäläisen ajatusmaailman kieroutumat nyt eivät varmaan tule yllätyksenä yhtään kellekään, ne ovat osaltaan olleet vaikuttamassa mm. tämän foorumin olemassaoloon.
On kokemukset hienoja ja kaikkea muuta sellaista juuh. Mutta jos oon jeesannu jonkun kaverin kotiin, en mää oo siitä mitään oppinu muuta ku, että tää kyseinen tapaus joi sillä kerralla enemmän kun ois tarve. Musta tuntuu, että sää yrität turhan paljon naljailla ja syyllistää ihmisiä juomisistaan täällä. Heti jos tulee pienikin tilaisuus niin tartut siihen. Enkä nyt todellakaan tarkota, että tekisit sen koska oisit omasta mielestäs parempi vaan tiiän kyllä, että sua ärsyttää känniurpoilu ja juomisen ylistäminen yms ja sen takia asioista mainitset. En nyt oikeen tiiä miten tätä hommaa pukis sanoiks mutta välillä tuntuu siltä, että sulla ei ihan oikeasti oo mitään hajua minkälaista on olla kun ei osaa olla ilman alkoholia. Totta vitussa siitä sillon puhuu paljon kun se on se minkä kanssa eniten harrastaa ja elämää valitettavasti aika pahasti ohjailee. Se on vaan välillä vähän loukkaavaa kun sun kirjotuksista saa välillä sen käsityksen, että vähättelet tota. Vähän niinku, että lopettakaa ryyppääminen nii kaikki on ok. Kun se ei vaan oo niin yksinkertanen asia ja kyllä sääki sen tiiät. Kuten jo sanoin, en tiiä miten ton pukis sanoiks joten aika sekavaa sössötystä, sori.
Äpärä

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Su Helmi 02, 2014 8:48 pm

Ei mua edes häiritse teidän juominen, vaan se miten dominoivassa osassa se on jokaista topikia täällä. Perustakaa yksi topik kaikelle kännijuttelulle, ja vaikka ette pysyisikään aiheessa, niin jokaisen topikin ei oikeasti tarvitse olla vain sitä juomista. Jokaisen alkoholikäyttäytyminen itsessään on ihan oma asia, ja minun näpäyttely tavallisimmin koskee vaan sitä siinä piehtarointia. Joskus lyö toki yli itselläkin, jos väsyksissä tuun kattelemaan ja kahlaan kaheksan topikia samaa asiaa läpi.

Ja piffin roge ON osoittautunut viimeaikoina yllättävän streitiksi keskusteluympäristöksi.  Very Happy 
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Su Helmi 02, 2014 10:09 pm

Äpärä kirjoitti:
Ei mua edes häiritse teidän juominen, vaan se miten dominoivassa osassa se on jokaista topikia täällä. Perustakaa yksi topik kaikelle kännijuttelulle, ja vaikka ette pysyisikään aiheessa, niin jokaisen topikin ei oikeasti tarvitse olla vain sitä juomista. Jokaisen alkoholikäyttäytyminen itsessään on ihan oma asia, ja minun näpäyttely tavallisimmin koskee vaan sitä siinä piehtarointia. Joskus lyö toki yli itselläkin, jos väsyksissä tuun kattelemaan ja kahlaan kaheksan topikia samaa asiaa läpi.

Ja piffin roge ON osoittautunut viimeaikoina yllättävän streitiksi keskusteluympäristöksi.  Very Happy 
On kyllä totta, että juomista puidaan useassa topikissa mutta eipä nää topikin rajat nyt missään muussakaan aihepiirissä mitenkään ehdottomia oo tuntunu olevan. Porukka puhuu mistä sattuu missä sattuu Very Happy Selvistelytopsussa on ihan loogista miettiä omaa juomista, varsinkin jos toivois sitä edes vähentävän. Sitten semmoset "PÄISSÄÄN" ja "VITUN KRAPULA PERKELE" topikit on jo sen verran alleviivaavia, että eiköhän niitä osaa vältellä jos ei aihepiiri innosta. Siihen en oo kiinnittäny huomiota kuinka paljon täysin asiaan liittymättömissä topikeissa jauhetaan ryyppäämisestä kun nuo topikkien aiheessa pysyminen on mitä on.
Äpärä

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Ma Helmi 03, 2014 10:45 am

Äpärä kirjoitti:

On kyllä totta, että juomista puidaan useassa topikissa mutta eipä nää topikin rajat nyt missään muussakaan aihepiirissä mitenkään ehdottomia oo tuntunu olevan. Porukka puhuu mistä sattuu missä sattuu :DSelvistelytopsussa on ihan loogista miettiä omaa juomista, varsinkin jos toivois sitä edes vähentävän. Sitten semmoset "PÄISSÄÄN" ja "VITUN KRAPULA PERKELE" topikit on jo sen verran alleviivaavia, että eiköhän niitä osaa vältellä jos ei aihepiiri innosta. Siihen en oo kiinnittäny huomiota kuinka paljon täysin asiaan liittymättömissä topikeissa jauhetaan ryyppäämisestä kun nuo topikkien aiheessa pysyminen on mitä on.

Niin no, minä oon kiinnittänyt siihen huomiota. Offtopicia on kuitenkin muutakin, kuin sitä yhtä ainoaa topicia johon tunnutaan osaavan kaikki mahdolliset aiheet johtaa. Ja sitten jos taas kokee alkoholin ongelmaksi, voi oikeasti myös miettiä avunpyyntöä, eikä vain valittaa siitä, miten se on ongelma. Tulet meille tänne viikoksi vierotukseen, katotaan hassuja sarjoja, piirrellään ja juodaan mehua.  I love you  Itselläkään vaan ei ole tapana tuputtaa mitään raittiuskuuria ihmiselle, ellei hän sitä tosissaan halua. Se että kuittailen alkoholin käytöstä on yleensä vaan sellaista "onpahan vähän yksinäistä"-huutelua.
RudolfJNapalmi

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Pe Helmi 07, 2014 12:45 pm

Äpärä kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:

On kyllä totta, että juomista puidaan useassa topikissa mutta eipä nää topikin rajat nyt missään muussakaan aihepiirissä mitenkään ehdottomia oo tuntunu olevan. Porukka puhuu mistä sattuu missä sattuu :DSelvistelytopsussa on ihan loogista miettiä omaa juomista, varsinkin jos toivois sitä edes vähentävän. Sitten semmoset "PÄISSÄÄN" ja "VITUN KRAPULA PERKELE" topikit on jo sen verran alleviivaavia, että eiköhän niitä osaa vältellä jos ei aihepiiri innosta. Siihen en oo kiinnittäny huomiota kuinka paljon täysin asiaan liittymättömissä topikeissa jauhetaan ryyppäämisestä kun nuo topikkien aiheessa pysyminen on mitä on.

Niin no, minä oon kiinnittänyt siihen huomiota. Offtopicia on kuitenkin muutakin, kuin sitä yhtä ainoaa topicia johon tunnutaan osaavan kaikki mahdolliset aiheet johtaa. Ja sitten jos taas kokee alkoholin ongelmaksi, voi oikeasti myös miettiä avunpyyntöä, eikä vain valittaa siitä, miten se on ongelma. Tulet meille tänne viikoksi vierotukseen, katotaan hassuja sarjoja, piirrellään ja juodaan mehua.  I love you  Itselläkään vaan ei ole tapana tuputtaa mitään raittiuskuuria ihmiselle, ellei hän sitä tosissaan halua. Se että kuittailen alkoholin käytöstä on yleensä vaan sellaista "onpahan vähän yksinäistä"-huutelua.
Lahdessa toi oli kyllä parasta! Varsinki ku Tomppaki oli mukana. Voisihan tuota kyllä taas koittaa kun alkaa pitkä vapaa ja en oo ihan varma miten käsittelen sen, ettei yhtäkkiä ookkaan mitään kouluvelvollisuuksia Very Happy Meikähän nuorisoasemalla ramppas yli vuoden Tampereella, se kyllä jeesas ajottain. Aluks ehkä lähinnä sen takia, että sai jollekki ulkopuoliselle sössöttää mielin määrin ja se kuuntelee. Mut jossain vaiheessa seki käänty nihkeeks touhuks. Ainut mitä siellä ramppaaminen aiheutti, oli kauhee syyllisyydentunne eikä se nyt mitenkään edistä sitä selvistelyä. Jotenki alko vituttaan ko tajus, että ei sitä akkaa oikeesti kiinnosta vittuakaan miten mulla menee mutta se on työnsä puolesta velvotettu esittämään kiinnostunutta. Ja se alko kans puuduttaan ko sieltä tuli jossain muodossa joka kerta se "Hei! Mitä jos lopettaisit ryyppäämisen!?"  Laughing cheers 
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Straight edge ym. päihteettömyys   Tänään kello 8:07 pm

Straight edge ym. päihteettömyys
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Grindcore Finland :: For the Rats :: Lies-
Siirry: