| Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Los Mehmet

Viestien lukumäärä : 1929 Join date : 09.03.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Wörld
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Su Kesä 30, 2013 8:42 pm | |
| - Rotte kirjoitti:
- Sitten Ilosaarock ja MOTÖRHEAD!!!
siellä sitte rock out with your cock out! | |
|
 | |
-
Viestien lukumäärä : 4659 Join date : 11.05.2011
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Ke Heinä 10, 2013 7:43 pm | |
| Sunnuntaina pitäis startata auton kanssa helsingistä klo06 kohti joensuuta. Ei mitää tietoo mistä haetaa auto yms eikä muitakaa aikataului tiedossa, ku soittoaika  | |
|
 | |
-
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue To Heinä 11, 2013 8:33 pm | |
| Korjaus edelliseen. Kuudelta me ollaan jo matkalla. Ei saatana. 5-6h ajoa per suunta + lahti-hki-lahti. 1pv sisältää siis noin 14h autossa istumist. YÄH  | |
|
 | |
-
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Su Heinä 14, 2013 3:53 am | |
| Matkalla tässä jeejee. Matka taittuu hyvää tahtia tässä. | |
|
 | |
-
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Su Heinä 14, 2013 6:16 pm | |
| Possee oli iha vitusti ja meininki vitun jees! | |
|
 | |
-
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Pe Heinä 19, 2013 9:49 am | |
| Tänään on erittäin hyvä päivä Rytmihäiriön keikalle | |
|
 | |
-
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue To Heinä 25, 2013 6:39 pm | |
| Turku huomenna ja Oulu ylihuomenna. | |
|
 | |
Los Mehmet

Viestien lukumäärä : 1929 Join date : 09.03.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Wörld
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue To Heinä 25, 2013 10:11 pm | |
| Ilosaares kävin kattomassa, ja oli kyllä sen illan mielenkiintosin keikka, muuten ei hirveesti löytynykkään bändejä mitkä ois ihan hirveesti kiinnostanu. No Michael Monroe oli ihan katottava joo | |
|
 | |
-
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Pe Elo 02, 2013 7:50 pm | |
| Porisperessä oli lystiä! Porukkaa oli kiitettävästi ja meininki oli hikinen. | |
|
 | |
-
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Ma Elo 05, 2013 7:52 am | |
| | |
|
 | |
-
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Ma Elo 12, 2013 8:26 am | |
| | |
|
 | |
-
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Ti Elo 27, 2013 10:28 am | |
| Lauantaina rytistellään Lutakko Liekeissä. Alkaa festarikesä vetelee viimesiään. | |
|
 | |
-
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Su Syys 01, 2013 3:40 pm | |
| Vaikka festarit on nyt juhlittu ja remuttu niin ensi viikolla kajautetaan Ääniwallissa vielä! | |
|
 | |
-
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue To Syys 05, 2013 11:36 am | |
| Lauantaina lähtee kesäkiertueen vika keikka! | |
|
 | |
-
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue La Syys 07, 2013 4:20 pm | |
| | |
|
 | |
-
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Su Syys 08, 2013 7:35 am | |
| Ääniwalli oli jees. Yleisö ja pari bändiä hatutti mua suht huolel. Vithu. | |
|
 | |
homophobic assbleed
Viestien lukumäärä : 493 Join date : 21.06.2009 Ikä : 48
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Ma Syys 09, 2013 4:34 am | |
| - Rotte kirjoitti:
- Yleisö ja pari bändiä hatutti mua suht huolel.
? Mua ei vituttanut kuin se alkuillan hardcore dancing. Vittuako siellä pitää huitoa ja potkia niin, että lähellä olijat joutuvat varomaan? Sordo - Absolutely no hardcore dancingHardcore dancing at Warped tourYksi urpo vielä juoksi vielä monta kertaa tahallaan eturiviläisten selkään. Vähän salaa toivoin, että jollain olisi keittänyt ja jätkä olisi saanut kuokkaan. | |
|
 | |
hyppymiina

Viestien lukumäärä : 1974 Join date : 05.01.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Turku
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Ma Syys 09, 2013 7:09 am | |
| - homophobic assbleed kirjoitti:
- Rotte kirjoitti:
?
Mua ei vituttanut kuin se alkuillan hardcore dancing. Vittuako siellä pitää huitoa ja potkia niin, että lähellä olijat joutuvat varomaan?
Sordo - Absolutely no hardcore dancing
Hardcore dancing at Warped tour
Yksi urpo vielä juoksi vielä monta kertaa tahallaan eturiviläisten selkään. Vähän salaa toivoin, että jollain olisi keittänyt ja jätkä olisi saanut kuokkaan. Ai vittu tätä!  Lavalla ja yleisössä aina yhtä koomisen näköistä. Meikää ei haittaa ees tuo urpoilu kun on nii viihdyttävää aina. Vaikea ottaa kauhean tosissaan jengiä joka tota harjoittaa. | |
|
 | |
-
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Ma Syys 09, 2013 7:36 am | |
| - homophobic assbleed kirjoitti:
- Rotte kirjoitti:
? Vitusti liikaa väkisinpuoltuttui "Iron Maiden on ainoa oikea hevibändi" yms vastaavia trve kvlt metalelitistfuckfacei. Ranger oli paska, ku mikä. Forced Kill ja Foreseen samaa kuraa. Bastinado no niil oli hetkensä, mutta kuraa. Diskelmä ja Baltimor kelpas Rytmiksen lisäks. Sekä kaikki käytti Rytmiksen kaappei eli mun piti olla selvänä ja skarppina siel sinne jonnekki kolmee asti kunnes Runkkerit ymmärs lopettaa jotta päästii roudaa. Eikä mistään bändeistä löytyny lainauskiitosta eikä jeesiä roudaukseen vaikka soittokamat kelpas. | |
|
 | |
homophobic assbleed
Viestien lukumäärä : 493 Join date : 21.06.2009 Ikä : 48
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Ma Syys 09, 2013 9:06 am | |
| - Rotte kirjoitti:
- Vitusti liikaa väkisinpuoltuttui "Iron Maiden on ainoa oikea hevibändi" yms vastaavia trve kvlt metalelitistfuckfacei.
Siellähän oli olo kuin 80-luvulla, kun jätkillä oli hevipiiskat, mustat pillifarkut, panosvyöt, valkoiset varsilenkkarit ja rässiliivit. | |
|
 | |
Naamapuinen

Viestien lukumäärä : 2195 Join date : 10.04.2009
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Ma Syys 09, 2013 9:10 am | |
| - Lainaus :
- Eikä mistään bändeistä löytyny lainauskiitosta eikä jeesiä roudaukseen vaikka soittokamat kelpas.
jätkähän on musateollisuuden ytimessä! | |
|
 | |
-
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Ma Syys 09, 2013 9:53 am | |
| - Naamapuinen kirjoitti:
-
- Lainaus :
- Eikä mistään bändeistä löytyny lainauskiitosta eikä jeesiä roudaukseen vaikka soittokamat kelpas.
jätkähän on musateollisuuden ytimessä! Näinkin voi sanoa. Silti vitutti. | |
|
 | |
keitto

Viestien lukumäärä : 2566 Join date : 11.10.2010 Paikkakunta : Oulu
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Ma Syys 09, 2013 2:49 pm | |
| - Rotte kirjoitti:
- homophobic assbleed kirjoitti:
- Rotte kirjoitti:
? Vitusti liikaa väkisinpuoltuttui "Iron Maiden on ainoa oikea hevibändi" yms vastaavia trve kvlt metalelitistfuckfacei.
Ranger oli paska, ku mikä. Forced Kill ja Foreseen samaa kuraa. Bastinado no niil oli hetkensä, mutta kuraa. Diskelmä ja Baltimor kelpas Rytmiksen lisäks.
Sekä kaikki käytti Rytmiksen kaappei eli mun piti olla selvänä ja skarppina siel sinne jonnekki kolmee asti kunnes Runkkerit ymmärs lopettaa jotta päästii roudaa. Eikä mistään bändeistä löytyny lainauskiitosta eikä jeesiä roudaukseen vaikka soittokamat kelpas. voi niitä kaappeja kännissäki roudata | |
|
 | |
NekroDesekrator

Viestien lukumäärä : 307 Join date : 02.07.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Espoo
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue Ma Syys 09, 2013 3:20 pm | |
| - Rotte kirjoitti:
- homophobic assbleed kirjoitti:
- Rotte kirjoitti:
? Vitusti liikaa väkisinpuoltuttui "Iron Maiden on ainoa oikea hevibändi" yms vastaavia trve kvlt metalelitistfuckfacei.
Ranger oli paska, ku mikä. Forced Kill ja Foreseen samaa kuraa. Bastinado no niil oli hetkensä, mutta kuraa. Diskelmä ja Baltimor kelpas Rytmiksen lisäks.
Sekä kaikki käytti Rytmiksen kaappei eli mun piti olla selvänä ja skarppina siel sinne jonnekki kolmee asti kunnes Runkkerit ymmärs lopettaa jotta päästii roudaa. Eikä mistään bändeistä löytyny lainauskiitosta eikä jeesiä roudaukseen vaikka soittokamat kelpas. Juttelin muutaman tutun henkilön kanssa ruttopuistossa jotka oli menossa tonne ja jotain naureskeli kun ite mentiin kattomaan Six Feet Underia. Yks kyseisistä henkilöistä jtn bashas Rytmistä, mut anna olla ku heti oli muistissa kuinka 1,5v aiemmin kyseinen herra oli Stam1na/Rytmis keikalla ja tuli ulkopuolella juttelemaan mulle. Huomaa että yritetään niin vitun kovaa olla jotain. Nykyää se tuntuu olevan just luokkaa "jeejee Hell on paras bändi" | |
|
 | |
-
 | |
 | |
Sponsored content
 | Aihe: Vs: Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue  | |
| |
|
 | |
| Rytmihäiriö - Olen Kännissä - kesäkiertue | |