Nistus rotta

Viestien lukumäärä : 3245 Join date : 30.11.2008 Ikä : 30 Paikkakunta : Lahti
 | Aihe: Vs: M: Paitoi Ma Marras 04, 2013 3:06 pm | |
| No meikä ottaa secretin 100 varmasti joten myy meikälle | |
|
-
Viestien lukumäärä : 4659 Join date : 11.05.2011
 | Aihe: Vs: M: Paitoi Ma Marras 04, 2013 3:26 pm | |
| - Hege kirjoitti:
- keitto kirjoitti:
- nii noi meigän varaukset voi ottaa pois koska koen olevani varaton mutten vaaraton
Meikä ottaa siinä tapauksessa Baronessin ja Trap Themin tästä välistä. Ehkä myös ton The Secretin, joten alustavasti varaan senkin. Levyt varattu sulle. | |
|
Hege

Viestien lukumäärä : 417 Join date : 09.05.2012 Ikä : 28 Paikkakunta : Espoo
 | Aihe: Vs: M: Paitoi Ti Marras 05, 2013 3:06 pm | |
| - Rotte kirjoitti:
- Hege kirjoitti:
- keitto kirjoitti:
- nii noi meigän varaukset voi ottaa pois koska koen olevani varaton mutten vaaraton
Meikä ottaa siinä tapauksessa Baronessin ja Trap Themin tästä välistä. Ehkä myös ton The Secretin, joten alustavasti varaan senkin. Levyt varattu sulle. Jees, kyl otan ne kaikki kolme. Etkös sä nykyään Lahdessa asustele? Oon sinne parin viikon pääst tulossa, ni jos käydään kiskasee stobet ja siinä samassa treidaillaan. | |
|
-
 | Aihe: Vs: M: Paitoi Ti Marras 05, 2013 4:23 pm | |
| - Hege kirjoitti:
- Rotte kirjoitti:
- Hege kirjoitti:
- keitto kirjoitti:
Meikä ottaa siinä tapauksessa Baronessin ja Trap Themin tästä välistä. Ehkä myös ton The Secretin, joten alustavasti varaan senkin. Levyt varattu sulle. Jees, kyl otan ne kaikki kolme. Etkös sä nykyään Lahdessa asustele? Oon sinne parin viikon pääst tulossa, ni jos käydään kiskasee stobet ja siinä samassa treidaillaan. Täällähä mä. Ilmottele ittestäs. | |
|
häikäilemätön roisto

Viestien lukumäärä : 1337 Join date : 11.08.2010 Ikä : 26
 | Aihe: Vs: M: Paitoi To Marras 07, 2013 1:46 pm | |
| Erittäin suuret kiitokset kaupoista Kaikki tuli ehjänä perille ja pakkaaminen sekä yhteydenpito vallan loistavaa! | |
|
-
 | Aihe: Vs: M: Paitoi To Marras 07, 2013 2:13 pm | |
| - häikäilemätön roisto kirjoitti:
- Erittäin suuret kiitokset kaupoista
Kaikki tuli ehjänä perille ja pakkaaminen sekä yhteydenpito vallan loistavaa! Goodgood! | |
|