| Sanoitustopic | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
kusivittu

Viestien lukumäärä : 2081 Join date : 03.11.2010 Ikä : 26 Paikkakunta : -l-
 | Aihe: Sanoitustopic To Huhti 05, 2012 8:09 am | |
| Jos tää nyt on jo jossain muodossa niin saa poistaa aivan vapaasti.
Eli tänne vaan omia tuotoksia tai muiden tuotoksia jotka saivat sormen menemään suuhun ja toteamaan, että "Olipas somasti sanottu" Eli mitä tahansa vain sanoituksiin ja niiden syntyyn liittyvää!
| |
|
 | |
Dave

Viestien lukumäärä : 4009 Join date : 12.02.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Kuopio
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic To Huhti 05, 2012 8:43 am | |
| Mä oon kirjottanu aika moneen biisiin sanaparin "Fuck Off" ja se on oikeestaan aika nättiä | |
|
 | |
Nistus rotta

Viestien lukumäärä : 3245 Join date : 30.11.2008 Ikä : 30 Paikkakunta : Lahti
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic To Huhti 05, 2012 8:52 am | |
| Tykkään tästä:
Liekkeihin bensaa sataa Mä jätän mestat palaan aaa-a täällä on bileet kaikki sileex | |
|
 | |
Tvoni

Viestien lukumäärä : 1375 Join date : 21.06.2010 Paikkakunta : Kokkola
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic To Huhti 05, 2012 12:46 pm | |
| - hytky kirjoitti:
- Tykkään tästä:
Liekkeihin bensaa sataa Mä jätän mestat palaan aaa-a täällä on bileet kaikki sileex Luin tuota kaks ekaa riviä ihan tosissani. | |
|
 | |
keitto

Viestien lukumäärä : 2566 Join date : 11.10.2010 Paikkakunta : Oulu
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic To Huhti 05, 2012 1:41 pm | |
| On tullu kirjoteltua.
Abduktiolla on kyllä aika hyvää settiä, varsinki Thermidorilla. | |
|
 | |
konkelo

Viestien lukumäärä : 3473 Join date : 26.02.2009 Ikä : 30 Paikkakunta : Äänekoski
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic To Huhti 05, 2012 2:17 pm | |
| - hytky kirjoitti:
- Tykkään tästä:
Liekkeihin bensaa sataa Mä jätän mestat palaan aaa-a täällä on bileet kaikki sileex Kuulen aina tän jälkeen että se laulaa "Mä meinaan tulin tänään, mä meinaan tulin tänään, JOO-OOO", vaikka ei kait se (kai) noin laula  Pistää miettimään biisin syvintä tarkoitusta :DD | |
|
 | |
Kotirosvo

Viestien lukumäärä : 585 Join date : 05.04.2011 Ikä : 25 Paikkakunta : Äänekoski
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic To Huhti 05, 2012 2:21 pm | |
| - konkelo kirjoitti:
- hytky kirjoitti:
- Tykkään tästä:
Liekkeihin bensaa sataa Mä jätän mestat palaan aaa-a täällä on bileet kaikki sileex Kuulen aina tän jälkeen että se laulaa "Mä meinaan tulin tänään, mä meinaan tulin tänään, JOO-OOO", vaikka ei kait se (kai) noin laula Pistää miettimään biisin syvintä tarkoitusta :DD Sytyttää paikat tuleen ja jää pihalle vielä kädelle. Sick mannnn! | |
|
 | |
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042 Join date : 18.11.2008 Paikkakunta : Her/His/Its'vanta
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic To Huhti 05, 2012 4:08 pm | |
| - keitto kirjoitti:
- On tullu kirjoteltua.
Abduktiolla on kyllä aika hyvää settiä, varsinki Thermidorilla. Niin on. Nämä on meikällä musiikissa aina ihan vitun tärkeitä, ja just tässä Danzigia kuunnellessa oon kelannu, että jotkut ne vaan saa kliseetkin kuulostamaan siistiltä, koska tarkoittaa niitä riittävästi.. | |
|
 | |
keitto

Viestien lukumäärä : 2566 Join date : 11.10.2010 Paikkakunta : Oulu
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic To Huhti 05, 2012 4:23 pm | |
| - Äpärä kirjoitti:
- keitto kirjoitti:
- On tullu kirjoteltua.
Abduktiolla on kyllä aika hyvää settiä, varsinki Thermidorilla. Niin on. Nämä on meikällä musiikissa aina ihan vitun tärkeitä, ja just tässä Danzigia kuunnellessa oon kelannu, että jotkut ne vaan saa kliseetkin kuulostamaan siistiltä, koska tarkoittaa niitä riittävästi.. Kyllä samaa mieltä. Onhan Danzig vitun kova. Mites toi Fathers Grave? | |
|
 | |
teuvo666

Viestien lukumäärä : 416 Join date : 16.11.2010 Paikkakunta : hki
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic To Huhti 05, 2012 4:44 pm | |
| | |
|
 | |
Dave

Viestien lukumäärä : 4009 Join date : 12.02.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Kuopio
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic To Huhti 05, 2012 6:47 pm | |
| - teuvo666 kirjoitti:
- you suffer but why?
And we have a winner!!! | |
|
 | |
Ärmätti

Viestien lukumäärä : 3232 Join date : 12.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Savon Sodoma
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic To Huhti 05, 2012 11:06 pm | |
| no tätä alaa nyt kauneimmillaan tulee tällä hetkellä ekana mieleen vihollisen äänet ja hulluuden mätä:
Katsot maailmaa silmiin ja tunnet murskaavan kouristuksen. Tällöin tiedät, että vihdoinkin on tullut se aika, jolloin kiroat syntymääsi ulisten. Rukoilemme "herra isää" ottamaan elämäsi pois, jota et kivun takia itse uskalla tehdä! Imeköön kaikki uskonnot KYRPÄÄ, joka seisoo VIHAN NIMEEN. Tulkoon valkeus ja kuolema.
Auta Jeesus, panettaa!!! Anna persettä ja ime munaa. Mutta sen sinä, saatana, tiedät, ettei ole olemassa voimaa, joka antaa lämmön ja rakkauden. Ne ovat olemassa, mutta vain siksi, jotta voisit kuristua katkeruuteesi.
Mutta älkäämme kuolemaa pelätkö, lapsukaiset. Ottakoon äiti kuolema omansa, omaan lempeään hoiviinsa. Kiljukaamme ja huutakaamme vedet silmissä: "HAISTAKAA VITTU! NYT KUOLLAAN!". Ja kun tätä täten tarkoitamme syvällä sydämessämme, samalla ihmetellen miksemme sitä tee... Pelottaa! Pelottaa helvetisti. Vihaat kaikkea. Kaaos mylvii. ...Ja äiti, missä olet? on niin ikävä. Kuka hän on? Kuka minä olen? Emme tiedä, emmekä välitä!
...Mutta sinä kaunis, pörröinen, lempeä pikku nöpöliini, saat läskin kieron kyrpäni seisomaan. Olkoon rakkautemme puhdasta ja vihatkaamme pahuutta, koska me olemme tämän planeetan valon sotilaita. Kaikki muu on vihollista.
Tietäkäätte se, että olen vitun hullu psykopaatti, ja jos sinut näen (kuka lienetkin) niin vannon sen, VANNON SEN, että sinut tapan, hitaasti. Syötän ruhosi perheellesi samalla KUN RUNKKAAN ja SYÖN PASKAA. Saatanaan minä nojaudun! Olkoon hän symboli, tai persoona. Häntä en pelkää, koska tunnen hänet läpikotaisin. Demonit saavat auttaa minua masturboinnissa. En tiedä mistä tiedän kaiken tämän, mutta tiedän että haluan oksentaa.
HALUAN ETTÄ TE OKSENNATTE! Haluan että te oksennatte sille, minä itseänne pidätte. Nauraen itsellenne samalla kun laukaisette singon, jonka olette työntäneet kurkkuunne asti. Olkoon se maijesteetillinen hetki!
Elämäni lopuksi kiitän kaikkea hyvää, joka on hukassa, ja jos sen joskus löydäni, niin vannon, että muutan sen kieroimman hulluuden saatanalliseksi mädäksi. | |
|
 | |
Kapr

Viestien lukumäärä : 3102 Join date : 16.02.2011 Ikä : 27 Paikkakunta : Turku
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic Pe Huhti 06, 2012 9:52 am | |
| Unchallenged Hatessa on kovat. | |
|
 | |
kusivittu

| Aihe: Vs: Sanoitustopic Pe Huhti 06, 2012 10:01 am | |
| Döödislyriikka puolelta kovinta kamaa on Autopsy.
Preachers and their followers Crusading for the light My stomach twists and tightens up The feeling is so vile They're trying to brainwash me But I am not a fool Each one shall taste my defecation As dark becomes the rule
Kill screams my mind
They die by knife and strangulation Lead pipe to the head They squeal like pigs Until I shit upon their severed head They squeal like pigs Until I shit upon their severed head
To eternally serve the dark and unpure I breathe each hateful breath To see their minds and morals destroyed I shall follow death
Snuff out the life Of those who force their way upon me On their limp carcasses I leave a token of my disgust | |
|
 | |
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042 Join date : 18.11.2008 Paikkakunta : Her/His/Its'vanta
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic Pe Huhti 06, 2012 12:13 pm | |
| Oon nyt kai ollut vähä liian syvissä vesissä, mutta Danzigin Cantspeak ja Everlastin I Get By on nyt kyllä tiivistäneet tämän kevään mulle melko hyvin. Ja Danzigin neloslevy muutenkin on lyriikoiltaan ja fiiliksiltään ehkä parasta. Ja Father's Grave-vierailuhan on parhautta.. | |
|
 | |
konkelo

Viestien lukumäärä : 3473 Join date : 26.02.2009 Ikä : 30 Paikkakunta : Äänekoski
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic Pe Huhti 06, 2012 12:21 pm | |
| - Notorious I.V kirjoitti:
- no tätä alaa nyt kauneimmillaan tulee tällä hetkellä ekana mieleen vihollisen äänet ja hulluuden mätä:
Katsot maailmaa silmiin ja tunnet murskaavan kouristuksen. Tällöin tiedät, että vihdoinkin on tullut se aika, jolloin kiroat syntymääsi ulisten. Rukoilemme "herra isää" ottamaan elämäsi pois, jota et kivun takia itse uskalla tehdä! Imeköön kaikki uskonnot KYRPÄÄ, joka seisoo VIHAN NIMEEN. Tulkoon valkeus ja kuolema.
Auta Jeesus, panettaa!!! Anna persettä ja ime munaa. Mutta sen sinä, saatana, tiedät, ettei ole olemassa voimaa, joka antaa lämmön ja rakkauden. Ne ovat olemassa, mutta vain siksi, jotta voisit kuristua katkeruuteesi.
Mutta älkäämme kuolemaa pelätkö, lapsukaiset. Ottakoon äiti kuolema omansa, omaan lempeään hoiviinsa. Kiljukaamme ja huutakaamme vedet silmissä: "HAISTAKAA VITTU! NYT KUOLLAAN!". Ja kun tätä täten tarkoitamme syvällä sydämessämme, samalla ihmetellen miksemme sitä tee... Pelottaa! Pelottaa helvetisti. Vihaat kaikkea. Kaaos mylvii. ...Ja äiti, missä olet? on niin ikävä. Kuka hän on? Kuka minä olen? Emme tiedä, emmekä välitä!
...Mutta sinä kaunis, pörröinen, lempeä pikku nöpöliini, saat läskin kieron kyrpäni seisomaan. Olkoon rakkautemme puhdasta ja vihatkaamme pahuutta, koska me olemme tämän planeetan valon sotilaita. Kaikki muu on vihollista.
Tietäkäätte se, että olen vitun hullu psykopaatti, ja jos sinut näen (kuka lienetkin) niin vannon sen, VANNON SEN, että sinut tapan, hitaasti. Syötän ruhosi perheellesi samalla KUN RUNKKAAN ja SYÖN PASKAA. Saatanaan minä nojaudun! Olkoon hän symboli, tai persoona. Häntä en pelkää, koska tunnen hänet läpikotaisin. Demonit saavat auttaa minua masturboinnissa. En tiedä mistä tiedän kaiken tämän, mutta tiedän että haluan oksentaa.
HALUAN ETTÄ TE OKSENNATTE! Haluan että te oksennatte sille, minä itseänne pidätte. Nauraen itsellenne samalla kun laukaisette singon, jonka olette työntäneet kurkkuunne asti. Olkoon se maijesteetillinen hetki!
Elämäni lopuksi kiitän kaikkea hyvää, joka on hukassa, ja jos sen joskus löydäni, niin vannon, että muutan sen kieroimman hulluuden saatanalliseksi mädäksi.  :D:D siis mikä ihme tää on? :DDD | |
|
 | |
Äpärä

| Aihe: Vs: Sanoitustopic La Huhti 07, 2012 9:23 am | |
| Nyt oon opetellu katusoittelua varten muutamia biisejä vähän enemmän sanoitus-pohjalta, tarkotus olis vääntää Gary Julesia ehkä vähän bluesimmaks ja Danzigia riitasointusemmaks :d Pitää vaan vähän kattoa minne menee soittelemaan ettei tarvii tuttujen hävetä silmiä päästään. | |
|
 | |
RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456 Join date : 08.11.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Turku
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic La Huhti 07, 2012 9:26 am | |
| Rise Againstilla ihan yleisesti on parhaimmistoa sanotuksissaan.
"State of the union adress Reads war torn country - still a mess The words power, death and distorted truth Are read between the lines of the red, white & blue
Guilty is what are graves will read No year, no family We did nothing to stop the murder of people just like us" | |
|
 | |
hyppymiina

Viestien lukumäärä : 1974 Join date : 05.01.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Turku
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic La Huhti 07, 2012 1:25 pm | |
| Noituudet sanoitukset | |
|
 | |
Ärmätti

Viestien lukumäärä : 3232 Join date : 12.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Savon Sodoma
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic Su Huhti 08, 2012 12:52 pm | |
| - konkelo kirjoitti:
- D:D:D siis mikä ihme tää on? :DDD
Tuollanen itselleni jo legendaariseen asemaan noussut piisi joka löytyy mikseri.netistä  - Äpärä kirjoitti:
- Nyt oon opetellu katusoittelua varten muutamia biisejä vähän enemmän sanoitus-pohjalta, tarkotus olis vääntää Gary Julesia ehkä vähän bluesimmaks ja Danzigia riitasointusemmaks :d Pitää vaan vähän kattoa minne menee soittelemaan ettei tarvii tuttujen hävetä silmiä päästään.
Mutta eikös tuollaiset hommat tulisi improvisoida  no eii tod välttämättä mutta ite oon tässä usein suunnitellu akuutissa rahapulassa että ois pakko juosta kaduille improomaan kitaran kanssa jotain häirihtevää settiä että sais käteistä | |
|
 | |
Äpärä

| Aihe: Vs: Sanoitustopic Su Huhti 08, 2012 10:25 pm | |
| | |
|
 | |
kusivittu

| Aihe: Vs: Sanoitustopic Su Huhti 08, 2012 11:30 pm | |
| Cuttiksen Western Declinessa se Where the fuck is your god now?- laini aiheuttaa lähinnä semmoisen fiiliksen, että vois vaikka hypätä pittiin ja tappaa satunnainen vastaantulija.
| |
|
 | |
Äpärä

| Aihe: Vs: Sanoitustopic Ma Huhti 09, 2012 11:52 am | |
| - Mahalist kirjoitti:
- Cuttiksen Western Declinessa se Where the fuck is your god now?- laini aiheuttaa lähinnä semmoisen fiiliksen, että vois vaikka hypätä pittiin ja tappaa satunnainen vastaantulija.
Niin mullaki | |
|
 | |
Qrmitsa

Viestien lukumäärä : 291 Join date : 06.03.2011 Ikä : 25 Paikkakunta : Tampere
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic Ti Huhti 10, 2012 7:07 pm | |
| Katainen istuu paskalla pyramidin kärki perseessä! Kyrpä pystyssä se nuussii otsooniin reikiä!! | |
|
 | |
xPedrox

Viestien lukumäärä : 352 Join date : 18.05.2010 Ikä : 30 Paikkakunta : Nokia
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic Su Kesä 03, 2012 8:26 pm | |
| Oon nyt pitkästä aikaa saanu jotain sanotuksia paperille asti sen sijaan että ne pyörii hetken päässä ja unohtuu sit. Harmi että nuo on lähes poikkkeuksetta aivan paskoja. | |
|
 | |
Sponsored content
 | Aihe: Vs: Sanoitustopic  | |
| |
|
 | |
| Sanoitustopic | |
|