Viestien lukumäärä : 307 Join date : 02.07.2013 Ikä : 25 Paikkakunta : Espoo
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ke Heinä 17, 2013 4:28 pm
People live their lives By something never seen Dreaming all their lives Of a place they've never been
vville
Viestien lukumäärä : 895 Join date : 13.02.2011 Ikä : 29 Paikkakunta : tre
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ke Heinä 17, 2013 4:39 pm
RudolfJNapalmi kirjoitti:
Black is the night, metal we fight Power amps set to explode
Eiköhän tää ollu tässä
Aavos
Viestien lukumäärä : 227 Join date : 01.03.2012 Ikä : 28 Paikkakunta : Jyväskylä/Kokkola
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ke Heinä 17, 2013 7:14 pm
Halveksuntaa joka paikasta tulee vastaan, valtio laitos mua alistaa.
Kohtalo on tähtiin kirjoitettu, Elämän tahdista otin mallia luuserin.
Kapr
Viestien lukumäärä : 3102 Join date : 16.02.2011 Ikä : 27 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ke Heinä 17, 2013 7:25 pm
Vitusti eläimiä vankeina Kallot auki ja opitaan Sähköimpulssi satuttaa Eläinkokeet turhaa paskaa
Ei se oo auttanut ennenkään Niin miksi antaa kärsiä Massia valuu sun lompakkoon Ei elämillä oo sulle väliä
Tauti katoaa muutoksella Häkit vittuun ja vauhdilla Me halutaan niille vapautta Elämä kuin elämä, etkö voi tajuta
Ne etsii tajunnan rajamaita Ei se meitä mitenkään auta Lääketeollisuus sua kusettaa Nyt eläinten vapautus saa alkaa
Placebot pitää sut elossa Et tiedä mihin sun rahat on menossa Lääkefirmat tarjoaa apuaan Mutta voitko niihin luottaa
Et näe paksujen seinin taa Pelkkä vilkaisu pistää vituttaan Ei meidän kehoja eläimillä voi mallintaa Nyt eläinten vapautus saa alkaa
Eläinkokeet turhaa paskaa
RudolfJNapalmi
Viestien lukumäärä : 7456 Join date : 08.11.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ke Heinä 17, 2013 7:46 pm
^ Näin mitä teit tuossa ja taputapu
-
Viestien lukumäärä : 4659 Join date : 11.05.2011
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ke Heinä 17, 2013 9:46 pm
^^ Tuosta tuli yks biisi mieleen hyvinkin vahvasti.
Kapr
Aihe: Vs: Sanoitustopic To Heinä 18, 2013 10:47 am
Aavos kirjoitti:
Kohtalo on tähtiin kirjoitettu, Elämän tahdista otin mallia luuserin.
Tuli jotenkin Anssi Kela mieleen
hyppymiina
Viestien lukumäärä : 1974 Join date : 05.01.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: Sanoitustopic To Heinä 18, 2013 6:20 pm
Hei mie pistin tämmöstä tykittelyä tossa yhtenä yönä ku teki mieli tehdä yhteen mun ja Tarjoshaukan (mikä vittu se nykyään onkaan?) kehitteillä olevan projektin biisiin:
Kun ylpeys revitään kappaleiksi jää jäljelle vain tyhjä kuori joka nöyränä palvoo kiduttaajaansa, se on se yhteisön pyhä vuori.
Ja niin papit ja herrat saapuvat sen juurelle. Standardoitu normaalius pyhitetään jälleen kerran.
keitto
Viestien lukumäärä : 2566 Join date : 11.10.2010 Paikkakunta : Oulu
Aihe: Vs: Sanoitustopic Pe Elo 30, 2013 4:50 pm
kun vain toivon niin ettet nyt tulisi tänne, ettet nyt näkisi minua tällaisena, sinun silmäsi loistavat kirkkaina ja minä olen kuin mustaan pukeutunut murhaaja, tappaja joka tappaa kaiken mitä on tapahtunut koskaan, et olisi tullut tänne kun pyysin, nämä kaikki ympärilläni olevat eivät ole oikeasti mitään, kun nyt vain olisit jäänyt pois tästä kaikesta, olen tavallaan syytön siihen mitä ympärilläni tapahtuu, en ole vastuussa muista, en pysty huolehtimaan edes itsestäni, et nyt menisi, älä mene, kun en vain voi nyt tulla, hymyile jooko, yritä unohtaa, jätä minut nyt vain oman onneni nojaan, kyllä pärjään, ei puhuta tästä enää koskaan
Äpärä
Viestien lukumäärä : 6042 Join date : 18.11.2008 Paikkakunta : Her/His/Its'vanta
Aihe: Vs: Sanoitustopic Pe Elo 30, 2013 5:15 pm
Olen atomipommi matkalla alas, Vasara joka iskeytyy naulan kantaan. Allani on kuolevia, Jotka ovat jo kuolleita. Vajoan syvemmälle Ja kun osun pohjaan Huomaatte kyllä. Huomaatte kyllä.
--
These visions that surround my spirit these concrete illusions vast plains of existence filled with nothing Filled with practically empty space and insignificant pieces of matter whirlpooling around itself creating the illusion of existence in my mind. What is this trechery of senses? Why can't I get through To the very core of all things? Why can't I break through these walls Why can't I get out of this house This house that I built. The walls, instead, are closing in on me I know this is the beginning of the end These vast plains of existence Filled with nothing Will be filled with fields and forests, Visions of peace And it will all be set on fire By my spirit.
Ärmätti
Viestien lukumäärä : 3232 Join date : 12.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Savon Sodoma
Aihe: Vs: Sanoitustopic La Elo 31, 2013 10:14 am
RudolfJNapalmi kirjoitti:
Black is the night, metal we fight Power amps set to explode
Veeenomilla on parhaat sanoitukset ikinä kaikki muut vois lopettaa sanoittamisen kokonaan (paitsi Manowar )
Qrmitsa
Viestien lukumäärä : 291 Join date : 06.03.2011 Ikä : 25 Paikkakunta : Tampere
Aihe: Vs: Sanoitustopic Su Syys 01, 2013 7:30 pm
Im awesome and i fuck dolphins.
Dave
Viestien lukumäärä : 4009 Join date : 12.02.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Kuopio
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ti Syys 03, 2013 3:58 am
Eftan säkeistö! Jos osasin linkittää oikein ni pitäs lähtee oikeesta kohasta
edit. en osannu, eli kohasta 3:12
Ärmätti
Viestien lukumäärä : 3232 Join date : 12.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Savon Sodoma
Aihe: Vs: Sanoitustopic To Syys 12, 2013 11:22 am
tuli pengottua ja käytyä vanhoja sanotuksia läpi. ja ei vitsi nuo on kyllä hämäriä nyt on jotenki pakko vaan pasteta: evoluutio kompastuen saatanan kyrpään, joka levittää siementään keskuuteemme jää jonnekkin puolitiehen kehityksessään kuin kehitysvammainen pyörätuolissaan kun kierrätysjärjestelmä tukkiutuu paskasta ja kiertokulku johtaa suoraan kohdusta hautaan kun tässä paskakin menettää jo arvonsa, ei mikään tule jatkumaan vaan kaikki on jo kuollutta ja plaaplaa ....
räyhänhenkien räyhätessä matkaan kohti epätasapainon tyyssijaa jossa ilmapiiri huokuu tuskasta ja kieroimmat visioni saavat pian avartaa valtaisan kaaoksen dominoidessa huudan jälleen itseni uneen ja toivon näkeväni maailmanne pirstaloituvan käsissänne joilla sen loitte. luovienkäsien iskevän nyrkkinsä paskaan, käsien joihin maailmanne turvasitte murskaten sympatian viimeisetkin rippeet ja rauhantemppelit raunioiksi
... sinä olet kuvottava sinä olet sitä mitä sinä syöt saatanan kyrvän jyrsijä yksi perkeleen kelvoton äpärän rääpäle huoran penikka lähes huora siis itsekin
päiväkodin lapset ovat pihalla taas kun pahasetä raottaa sepallustaan tähtäimessään viaton nuori neitsytliha jonka voisi himoillaan turmella pilalle ... haistakaa vittu! on tullut aika katsoa pelkojanne silmästä silmään ja tuntea viha joka sisimmästäni kumpuaa. kosketus pimeyden kertoo nyt katkeran loppunne koittaneen. tällä vitun planeetalla paikkanne sijaitsee vain joukkohaudoissa. se minä itseänne pidätte ja luulette olevanne saa minut oksentamaan. siispä katsokaapa pintaanne syvemmälle ja todetkaa olevanne pelkkää valhetta. sillä eihän teidän tarinoita kestä mursunnahkainen persekkään.
kaiken päätteeksi tuskanne ikuistan ja murskaan perverssit visionne luoda maailmasta täydellinen ja pelastua pahuudenkynsistä jolloin maailma on ainoa kärsimyksenne taistelukenttä. kun revin taivaan kahtia ja kusen helvetinliekit sammuksiin.
...
olinpahan kerran jos toisenkin kolmannella nuppi sanoi itsensä irti oli siinä sentään säätöä jos toista niin ei ne pysy elossa mansikatkaan
...
hermostolääkkeet loppu! voihan hevonperseenvittu! nyt kun ei juuri kasvonne miellytä enkä jaksais etsiä haulikkoakaan. antakaa mun olla ja jättäkää viesti äänimerkin jälkeen painakaa liipaisinta. näin olette tehneet palveluksen ja koristaneet seiniä aivoillanne. sillä kestän teitä vain silloin kun olette veristä vitun törkyä ja jos vielä oli jotain, niin haastakaa vaikka oikeuteen. muuten olkaa jo vittu hiljaa tai muutan teidän naapuriinne. fräng
El Tata!
Viestien lukumäärä : 1851 Join date : 19.11.2008 Ikä : 31 Paikkakunta : Shoulder of Giant Baby YEAH!!
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ti Syys 17, 2013 8:18 pm
Do the dishes in the sink scoop the grease-trap take a drink clean plate club keeps us alive every time we dumpster dive
...and from the dumpster to the grave we eat your trash and misbehave we all wallow in loneliness then wonder why we're so depressed digging through your toxic waste we find the crumbs to suit our taste our guts are an abysmal cave from the dumpster to the fucking grave.
RudolfJNapalmi
Viestien lukumäärä : 7456 Join date : 08.11.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ti Syys 24, 2013 10:26 am
Lainaus :
Kiskottiin yöllä turmiolöhjää Rappukäytävässä Koska avaimet oli kadonnu Ja ulkona oli aivan saatanan kylmä Sanoit: "miä en tänne jää!" Sanoit painuvasi Kouvolaan Lähit saman tien menee Ite jäin pahoinvoimaan
Mietin millä meinasit Kauas Kouvolaan matkustaa Eihän sulla ollut edes penniäkään rahaa Lähdin sua etsimään vielä samana yönä Löysin vain jäätyneitä ihmisen palasia Junanraiteilta
Et päässyt aivan perille asti Menosi tyssäsi jo Hovinsaaren sillalla Mua voisi vaivata kuolemasi painolasti Mutta jonain päivänä minä Vielä kimpaleina kanssasi juhlin
Ihanan runollista.
Dave
Viestien lukumäärä : 4009 Join date : 12.02.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Kuopio
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ti Syys 24, 2013 6:15 pm
Sähköshokki-hoito ei tuottanut tulosta, edelleenkin rikospaikalle virtsaan ja ulostan. Ja nussin tyttöjä krusifiksilla niiku se manaajan huora. Diagnoosi on nyt se et Papan ympärillä kiristyy nuora.
hyppymiina
Viestien lukumäärä : 1974 Join date : 05.01.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ti Syys 24, 2013 7:00 pm
"Kun muut tappelevat nakkijonossa, ni meikäjäbä myy niitä vitun nakkeja."
-
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ti Loka 08, 2013 3:25 pm
Meikä diggailee Bergmanin lyriikoit. Toisaalt siistiä, ku voi samaistua näihi aika paljonki. Heartburns-Kakkis-PääKii jesjes.
Äpärä
Viestien lukumäärä : 6042 Join date : 18.11.2008 Paikkakunta : Her/His/Its'vanta
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ti Loka 08, 2013 5:14 pm
^meikästä ne on lähes poikkeuksetta paskaa, mut eipä ookaan juuri samastumiskohtia.
-
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ke Loka 09, 2013 7:10 am
Äpärä kirjoitti:
^meikästä ne on lähes poikkeuksetta paskaa, mut eipä ookaan juuri samastumiskohtia.
Ite olin samoil mietteil pitkään kunnes rupesin tutustuu paremmin ja löysin sieltä näit samaistumiskohtia.
Ana
Viestien lukumäärä : 155 Join date : 10.03.2011 Ikä : 32 Paikkakunta : mmmpere
Aihe: Vs: Sanoitustopic To Loka 10, 2013 8:58 pm
Alko kismittään tyypit joiden mielestä "valaistumisen" voi saavuttaa vain yhtä kautta ja heidän totuutensa on ainoa oikea. keksis vielä mihin näitä kehtais käyttää kun en tiedä onko tämä liian pehmeää kielen käyttöä fast heavyyn ja muuhun kovisten musiikkiin
sota huumeita vastaan on sota minua vastaan tulkaa hakeen mut hoitoon tulkaa mut pidättään ikkunasta jo nään pihalla vartoo panssaripasi ja haupitsi kaliiperia satakasi psyykeni vahvuus: lasi
kristallitietoisuus kiteistä keuhkoihin höyrynä et päihteidenkäytölläs maailmaa muuta aivojesi tilalla soraa ja puuta
tie valaistukseen käy hulluuden läpi tämän tiedostaa parempi väki lukittuun mieleesi avaimet oikeat imupaperipalasta pupillit soikeat todellisuuteni ainoa oikea on happopäissään totuudet uudelleen arvon muut ihmiset lampaina näkee eiköhän heitetä egoisti mäkeen
kristallitietoisuus maasta sieninä sieluun päihteidenkäyttö ihmiselle ominaista mutta vastuullista ei oo: "vau, maista" et päihteidenkäytölläs maailmaa muuta joten nyt hyvä ihminen soukemmaksi suuta
Kapr
Aihe: Vs: Sanoitustopic To Loka 10, 2013 10:38 pm
^*clap clap*
Äpärä
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ma Marras 25, 2013 10:06 pm
Lopetin mun naisen Ku se ei kestäny mun juttuja Ne sanoo et oon sekaisin Ku moikkaan puoli tuttuja Kaiket päivät kelailen Et josko tekis rikoksen Tuntuu et vaan sekoilen Jos jotain tappaa saa mä en
Voiksä auttaa? Korjaa meikän pää. Oujee.
Mä tarviin jonku näyttämään Et mikä täällä ois järkevää Tuntuu et mä en vaan nää Mikä ois mulle tärkeää Kerro vitsi, kerro kaks Ne ei muutu yhtään paremmaks Mä en pysty ees nauramaan Rakastamisesta puhumattakaan Kun sä tätä nyt kuuntelet Ja himassa yksin kiroilet Mä toivon että heräilet Ja pikkuhiljaa skarppailet
Ärmätti
Aihe: Vs: Sanoitustopic Ti Marras 26, 2013 10:47 am
Äpärä kirjoitti:
Lopetin mun naisen Ku se ei kestäny mun juttuja Ne sanoo et oon sekaisin Ku moikkaan puoli tuttuja Kaiket päivät kelailen Et josko tekis rikoksen Tuntuu et vaan sekoilen Jos jotain tappaa saa mä en
Voiksä auttaa? Korjaa meikän pää. Oujee.
Mä tarviin jonku näyttämään Et mikä täällä ois järkevää Tuntuu et mä en vaan nää Mikä ois mulle tärkeää Kerro vitsi, kerro kaks Ne ei muutu yhtään paremmaks Mä en pysty ees nauramaan Rakastamisesta puhumattakaan Kun sä tätä nyt kuuntelet Ja himassa yksin kiroilet Mä toivon että heräilet Ja pikkuhiljaa skarppailet