| GCF Livechat | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
EK

Viestien lukumäärä : 748 Join date : 19.11.2008 Ikä : 30 Paikkakunta : Ei nääsville vaa SIKAKO!!!
 | |
 | |
Ärmätti

Viestien lukumäärä : 3232 Join date : 12.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Savon Sodoma
 | Aihe: Vs: GCF Livechat Su Loka 06, 2013 4:05 pm | |
| | |
|
 | |
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042 Join date : 18.11.2008 Paikkakunta : Her/His/Its'vanta
 | Aihe: Vs: GCF Livechat Su Loka 06, 2013 11:39 pm | |
| Onpas taas jotenki vähän tällane sellane olo.. Keikka meni kuitenki aivan vitun hyvin, vaikka ääntä ei meinannukaa lähteä.. | |
|
 | |
Äpärä

Viestien lukumäärä : 6042 Join date : 18.11.2008 Paikkakunta : Her/His/Its'vanta
 | Aihe: Vs: GCF Livechat To Loka 24, 2013 10:14 am | |
| Haluisko joku muuki sanoo tällä perkeleen foorumilla jotain tänää!? | |
|
 | |
Ärmätti

Viestien lukumäärä : 3232 Join date : 12.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Savon Sodoma
 | Aihe: Vs: GCF Livechat To Loka 24, 2013 10:25 am | |
| - Äpärä kirjoitti:
- Haluisko joku muuki sanoo tällä perkeleen foorumilla jotain tänää!?
minä haluan!!! ensinnäkin perinteinen: vittuun kaikki ja kaikki paskaks! mutta sitten iloisempiin aiheisiin kuten te kaikki varmaan tiedätte miten iloiselta tuntuu olla perse auki ja kun kaikki on lopussa. ja kun nuo ihme pikavipit ei jostain syystä tunnu auttavan minua  viimeisekshän mulle tulis mieleenkään turvautua sellasiin keinoon mutta nyt alkaa olla jo melko äärimmäinen tilanne. 5 € tilillä jolla sais sen verran matkustettua että lähtis pois tästä kaupungista viikonlopuks johon ottaa huomioon että huominenkin koulupäivä jäisi välistä.  hyvää joulua | |
|
 | |
Naamapuinen

Viestien lukumäärä : 2195 Join date : 10.04.2009
 | Aihe: Vs: GCF Livechat To Loka 24, 2013 10:37 am | |
| nosse vois mun luvalla käydä ukkometsoittamassa ton manowar keikka topsun | |
|
 | |
Ärmätti

| Aihe: Vs: GCF Livechat To Loka 24, 2013 10:41 am | |
| - Naamapuinen kirjoitti:
- nosse vois mun luvalla käydä ukkometsoittamassa ton manowar keikka topsun
nooh! eläs ny yllytä. ehkä joku päivä... | |
|
 | |
-
Viestien lukumäärä : 4659 Join date : 11.05.2011
 | Aihe: Vs: GCF Livechat To Loka 24, 2013 11:35 am | |
| - Naamapuinen kirjoitti:
- nosse vois mun luvalla käydä ukkometsoittamassa ton manowar keikka topsun
Nyt kyl joltai löytyy vihaa miesosotaa kohtaa | |
|
 | |
Ärmätti

| |
 | |
-
Viestien lukumäärä : 4659 Join date : 11.05.2011
 | Aihe: Vs: GCF Livechat To Loka 24, 2013 4:32 pm | |
| | |
|
 | |
Äpärä

| Aihe: Vs: GCF Livechat To Loka 24, 2013 5:36 pm | |
| sattuu päähän aika paljon. Kipu tuntuu kalloa pitkin vasemmalla puolella, ja silmässä, minkä lisäks näkö ehkä vähän kusee vasemmalla laidalla. Migreenit | |
|
 | |
Äpärä

| Aihe: Vs: GCF Livechat Ti Loka 29, 2013 6:27 am | |
| Hat hat! Saa nähä mitä tänään tapahtuu, varmaan ekaa kertaa kevään ja satunnaisten duunien jälkee tähän aikaa hereillä, ellen sit oo valvonu tähän asti. | |
|
 | |
Äpärä

| Aihe: Vs: GCF Livechat Pe Marras 08, 2013 5:54 pm | |
| No niin jätkät, peliä!  mä istun bussissa matkalla Tampereelle ja täällä on kuollutta, kaikki jumissa facebookissa tai jotain! Aion nyt kertoa mitä nään ikkunasta! | |
|
 | |
Äpärä

| Aihe: Vs: GCF Livechat Pe Marras 08, 2013 5:55 pm | |
| No en vittu yhtään mitään ku on pimee!  tälle Suomen paskimmalle tielle pitäis tehdä jotain! | |
|
 | |
Äpärä

| Aihe: Vs: GCF Livechat Pe Marras 08, 2013 5:57 pm | |
| No nyt näky vähän aikaa puita ja sit jään taas kättelee jotai heppua joka räplää kännykkää ja tuijottaa meikää puu auki!  haluuks tapella, mitä?! | |
|
 | |
Äpärä

| Aihe: Vs: GCF Livechat Pe Marras 08, 2013 5:58 pm | |
| Mikä näissä älypuhelimissa on oikein ollut älyn mittarina, kun ei nämä ainakaan luku/kirjoitustaitoisia ole?! | |
|
 | |
RudolfJNapalmi

Viestien lukumäärä : 7456 Join date : 08.11.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Turku
 | Aihe: Vs: GCF Livechat La Marras 09, 2013 12:02 pm | |
| - Äpärä kirjoitti:
- Mikä näissä älypuhelimissa on oikein ollut älyn mittarina, kun ei nämä ainakaan luku/kirjoitustaitoisia ole?!
Ei kai se luku- ja kirjotustaito muutenkaan oo mikään absoluuttisen älyn mittari. | |
|
 | |
Äpärä

| Aihe: Vs: GCF Livechat La Marras 09, 2013 12:33 pm | |
| - RudolfJNapalmi kirjoitti:
- Äpärä kirjoitti:
- Mikä näissä älypuhelimissa on oikein ollut älyn mittarina, kun ei nämä ainakaan luku/kirjoitustaitoisia ole?!
Ei kai se luku- ja kirjotustaito muutenkaan oo mikään absoluuttisen älyn mittari. antaa se kyllä monesti ihan hyvää osviittaa, eix je niiQ!? | |
|
 | |
RudolfJNapalmi

| Aihe: Vs: GCF Livechat La Marras 09, 2013 1:11 pm | |
| - Äpärä kirjoitti:
- RudolfJNapalmi kirjoitti:
- Äpärä kirjoitti:
Ei kai se luku- ja kirjotustaito muutenkaan oo mikään absoluuttisen älyn mittari. antaa se kyllä monesti ihan hyvää osviittaa, eix je niiQ!? No sanotaan näin, että älykkäällä ihmisellä on kyky oppia nuo helpommin ko typerällä mutta uskon, että maailmassa on paljon mua viisaampia ihmisiä, jotka ei osaa lukee ja/tai kirjottaa. Niitä ei vaan välttämättä kiinnosta. Jää aika suppeaks asteikoks muuten tuo älymittari. Puhelimista vielä sen verran, että mää alan pikkuhiljaa osumaan "näppäimiin"  Sain sen toissa kesänä kastuneen erikoisjeejeen toimiin | |
|
 | |
Äpärä

| Aihe: Vs: GCF Livechat La Marras 09, 2013 1:28 pm | |
| - RudolfJNapalmi kirjoitti:
- Äpärä kirjoitti:
- RudolfJNapalmi kirjoitti:
- Äpärä kirjoitti:
Ei kai se luku- ja kirjotustaito muutenkaan oo mikään absoluuttisen älyn mittari. antaa se kyllä monesti ihan hyvää osviittaa, eix je niiQ!? No sanotaan näin, että älykkäällä ihmisellä on kyky oppia nuo helpommin ko typerällä mutta uskon, että maailmassa on paljon mua viisaampia ihmisiä, jotka ei osaa lukee ja/tai kirjottaa. Niitä ei vaan välttämättä kiinnosta. Jää aika suppeaks asteikoks muuten tuo älymittari. Puhelimista vielä sen verran, että mää alan pikkuhiljaa osumaan "näppäimiin" Sain sen toissa kesänä kastuneen erikoisjeejeen toimiin meikä näkis luku-ja kirjoitustaidon toisaalta kattavan kaiken kielellisen ilmaisun, eli yleisen kieliopin hallinnan vaikka puhuessa. Eli tältä kantilta tämä "älykkyysmittari", jota en alunalkaenkaan ottanut kauhean vakavasti yltäisi myös niihin, jotka ei välttämättä tajua symboleita, joita sen ilmaisuun olemme kehittäneet, mutta kykenevät kuitenkin ilmaisemaan itseään kielellisesti sujuvasti ja ymmärrettävästi. Ja vaikka voisi luulla, että Suomessa tällainen taito olis 100%, niin kyllä mä oon välillä kattonut kun pajariräppärit sössöttää silleen, että niiden pitää iteki välillä vaihtaa ihan suomeen, kun eivät ymmärrä toistensa slangi-ilmaisuja.. | |
|
 | |
RudolfJNapalmi

| Aihe: Vs: GCF Livechat La Marras 09, 2013 2:00 pm | |
| - Äpärä kirjoitti:
meikä näkis luku-ja kirjoitustaidon toisaalta kattavan kaiken kielellisen ilmaisun, eli yleisen kieliopin hallinnan vaikka puhuessa. Eli tältä kantilta tämä "älykkyysmittari", jota en alunalkaenkaan ottanut kauhean vakavasti yltäisi myös niihin, jotka ei välttämättä tajua symboleita, joita sen ilmaisuun olemme kehittäneet, mutta kykenevät kuitenkin ilmaisemaan itseään kielellisesti sujuvasti ja ymmärrettävästi. Ja vaikka voisi luulla, että Suomessa tällainen taito olis 100%, niin kyllä mä oon välillä kattonut kun pajariräppärit sössöttää silleen, että niiden pitää iteki välillä vaihtaa ihan suomeen, kun eivät ymmärrä toistensa slangi-ilmaisuja.. Niin no jos hiukset halkee niin nehän on puhetaito ja kielioppi mutta ymmärrän kyllä varsin hyvin mitä tarkotat. Ja kyllä se paskasti kirjotettu kieliki yleensä vituttaa. Siis jos se on ihan täysin päin helvettiä kirjotettua eikä siinä oo mitään hassuttelu yhdys sana virheitä yms vaan ihan tosissaan on yritetty  Mua huolestuttaa välillä, että ryyppään puhekykyni pois ku välillä on vaan semmonen olo, ettei saa sanottua sitä mitä haluaa järkevästi. Enkä tarkota mitään sielun syvien harmonioiden kielellistämistä vaan ihan vitun perusasioita. Tai sitte, että kesken sösstyksen unohtaa koko jutun pointin ja kompastelee vaan sanoihin kunnes ketään ei enää kiinnosta. Onneks tuota tapahtuu kuitenki aika harvoin, kai...  | |
|
 | |
Äpärä

| Aihe: Vs: GCF Livechat La Marras 09, 2013 2:16 pm | |
| No siis katoin jotain james hirvisaarta jossain vitun pressiklubissa, ja suurin ongelma oikeasti oli se, ettei se osannut tehdä minkäänlaisia lauseita, eikä ymmärtänyt sanoja. Miten sellaisen kanssa voi keskustella? Sama homma sen vitun Lonkan ja kaikkien muidenkin näiden separeiden kanssa. Tietysti tämä saa mut näyttämään elitistiltä, mutta tässä suhteessa olen sitä ihan mielelläni. Tämän hetken suomalainen politiikka on nyt vaan aika hyvä esimerkki siitä, miten käy kun lintsataan koulusta kaikki olennaiset tunnit. | |
|
 | |
RudolfJNapalmi

| Aihe: Vs: GCF Livechat La Marras 09, 2013 2:23 pm | |
| - Äpärä kirjoitti:
- No siis katoin jotain james hirvisaarta jossain vitun pressiklubissa, ja suurin ongelma oikeasti oli se, ettei se osannut tehdä minkäänlaisia lauseita, eikä ymmärtänyt sanoja. Miten sellaisen kanssa voi keskustella? Sama homma sen vitun Lonkan ja kaikkien muidenkin näiden separeiden kanssa. Tietysti tämä saa mut näyttämään elitistiltä, mutta tässä suhteessa olen sitä ihan mielelläni. Tämän hetken suomalainen politiikka on nyt vaan aika hyvä esimerkki siitä, miten käy kun lintsataan koulusta kaikki olennaiset tunnit.
Joo toi J. Lokka on kyllä melkonen tapaus... Toisaalta taas kyllä semmonen sivistyssanoilla keskusteleminenkin vituttaa. Ei mikään ihme ettei ketään kiinnosta politiikka kun ei kukaan ymmärrä mitä sanotaan. Syyllistyn tohon kyllä välillä itekki tiedostamatta. Mutta uuvatit on uuvatteja ja siitä ei oikeen pääse mihinkään. | |
|
 | |
Kotirosvo

Viestien lukumäärä : 585 Join date : 05.04.2011 Ikä : 26 Paikkakunta : Äänekoski
 | Aihe: Vs: GCF Livechat La Joulu 14, 2013 12:29 pm | |
| | |
|
 | |
Dave

Viestien lukumäärä : 4009 Join date : 12.02.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Kuopio
 | Aihe: Vs: GCF Livechat La Joulu 14, 2013 12:41 pm | |
| - Kotirosvo kirjoitti:
- OI!
Oi! Oi! | |
|
 | |